quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed je een leuk dansje?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
Ik wil wel vereeuwigt worden als gifje in de OP natuurlijk
Ik wilde een paar formaten aanpassen al een tijdquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
Joh laat mij als lapo effe een nieuwe reeks openen
Stel je komt zo op tv, man man manquote:
Spreekt door bassie en adriaan iig Spaansquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik wilde een paar formaten aanpassen al een tijd
Is zzp'er dus dat scheeltquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Stel je komt zo op tv, man man man
Kan ze toch niks aan doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Stel je komt zo op tv, man man man
die man bedoel ikquote:
Nee, komt door die stomme Pietquote:
Hier ben je @3rr0r voor om zo te respondenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik wilde een paar formaten aanpassen al een tijd
Ik zou mij als man meer zorgen maken, zij probeerde er nog wat van te maken.quote:
Uiteindelijk toch te druk?quote:
Na die tijd een biertje gedronken, er is een tweede date geweest, en een derde date volgt misschien.quote:
Ciaoquote:
Ook al decor-vreter. vreter. En anders zeg je gewoon da tje liefde zoekt maar achter af gewoon lekker liever vriendjes blijven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
kun je je trouwens alleen opgeven als je een relatie zoekt?
Wat zou je er anders willen doen? Figurant?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
kun je je trouwens alleen opgeven als je een relatie zoekt?
gewoon voor een keertjequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zou je er anders willen doen? Figurant?
quote:
Nou ze zeggen soms toch wel iets positiefs over het uiterlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
Niemand die eens zegt dat ze willen omdat de ander aantrekkelijk is, altijd over gesprek en praten....terwijl de eerste aantrekking vaak juist fysiek en chemie is.
quote:Gaat het over initiële seksuele aantrekkingskracht, dan speelt alleen lichamelijke opwinding een rol, zegt zij. "Die opwinding kan voortkomen uit het knappe uiterlijk van de ander, maar ook de spannende situatie waarin jullie je bevinden (bijvoorbeeld samen vastzitten in een lift, of als diegene al een partner heeft)."
"Andere factoren hebben vrijwel geen invloed. Dus of je nou enorm op iemand lijkt qua persoonlijkheid, interesses of andere voorkeuren: het heeft geen invloed op die eerste aantrekkingskracht."
quote:
Nee, hoe vermoed je dit?quote:
25cm is het minimale voor je?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Weer 1.60m
De mini mannen krijgen een eigen aflevering
Jaquote:
Dat roze kledingstuk straalt al een en al pauper uit inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Lana is ook echt altijd een naam voor een ordi chick
Flauw jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |