Linkse Israelisch referen naar de matties van Netanyahu als zijnde "fascisten" en "neo Nazis".quote:
Wat is IS in jouw ogen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
De een zijn terrorist de ander zijn vrijheidsstrijder. Is dat zo lastig om te begrijpen?
Er is niets, maar dan ook helemaal niets wat een dergelijke moordpartij kan rechtvaardigen. Het is barbaars en puur terrorisme.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen meerdere analyses geplaatst over waarom ze de.moordpartij hebben gepleegd, maar kennelijk heb je geen enkele artikel gelezen of video bekeken waar je God behoede iets zou leren. Inclusief vandaag de video van zeihan die ik heb gedeeld en de video met de interview met Yuval Hariri wordt dit punt expliciet benoemd.
Maar misschien was dit slechts een retorische vraag
Niet echt als het aan de huidige regering ligt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:10 schreef Zoddie het volgende:
[..]
"Gang of religious fanatics"
Vreemd dat het wel veilig is voor LGBTQ+ emancipatie voor vrouwen, vrijheid van meningsuiting.
Leugens, leugens en nog eens leugens. SDF is GEEN PKK. Alleen Turken beweren dat en hebben er NUL bewijs voor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Slayage het volgende:
De een zijn terrorist de ander zijn vrijheidsstrijder
[ twitter ]
/carequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:16 schreef Slayage het volgende:
De een zijn terrorist de ander zijn vrijheidsstrijder
[ twitter ]
Ik ga liever voor een kont de oorlog in dan voor iets abstracts als een vlagquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:53 schreef Slayage het volgende:
IDF propaganda be like. "Check deze kont y'all"
[ twitter ]
Will Smith heeft al genoeg problemen.quote:
Het resultaat van de avonturen van onze cowboy George w. Bush. Een kruisbestuiving dat ontstond tussen de baath partij en al Qaida in de Amerikaanse gevangenissen in Iraq. 1 van de meest verknipte, zieke, extremistische, terroristische organisaties van de moderne tijd. Een organisatie dat de wereld alleen maar ellende heeft gebracht.quote:
En hoe denk je over strijders die hun vlag dragen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het resultaat van de avonturen van onze cowboy George w. Bush. Een kruisbestuiving dat ontstond tussen de baath partij en al Qaida in de Amerikaanse gevangenissen in Iraq. 1 van de meest verknipte, zieke, extremistische, terroristische organisaties van de moderne tijd. Een organisatie dat de wereld alleen maar ellende heeft gebracht.
Better dan zo'n burka.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:53 schreef Slayage het volgende:
IDF propaganda be like. "Check deze kont y'all"
[ twitter ]
Ja, ik was ook blij dat ik er bijna geen vlag was te zien afgelopen zondag in Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ga liever voor een kont de oorlog in dan voor iets abstracts als een vlag
Probeer je dit soort shit goed te praten? Voor altijd af in welke discussie dan ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen meerdere analyses geplaatst over waarom ze de.moordpartij hebben gepleegd, maar kennelijk heb je geen enkele artikel gelezen of video bekeken waar je God behoede iets zou leren. Inclusief vandaag de video van zeihan die ik heb gedeeld en de video met de interview met Yuval Hariri wordt dit punt expliciet benoemd.
Maar misschien was dit slechts een retorische vraag
Er zijn mensen in beide kampen die dood aan (insert bevolkingsgroep) roepen helaas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Er is niets, maar dan ook helemaal niets wat een dergelijke moordpartij kan rechtvaardigen. Het is barbaars en puur terrorisme.
Ik ben tegen oorlog en hoop dat Israel zorgvuldig oorlog voert, voor zover dat kan, om burgerslachtoffers zo veel mogelijk te vermijden. Als je mij vraagt achter welke partij ik sta, dan is dat een partij die niet 'dood aan <insert bevolkingsgroep>' scandeert. Iedereen die dat wel doet, is wmb af.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
Ook sommige media beginnen dit te begrijpen, dat is goed om te zien.
[ twitter ]
Wat bedoelt hij met 'legitimate target'? Bedoelt hij dat je altijd mag bombarderen of dat je ook dan een afweging moet maken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Is dat zo? Roepen Israeliers 'dood aan alle palestijnen!' Zo ja, dan zijn ook zij af.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Er zijn mensen in beide kampen die dood aan (insert bevolkingsgroep) roepen helaas.
quote:Een woordvoerder van de militaire tak van Hamas had eerder gemeld dat tussen 200 en 250 mensen naar de Gazastrook waren ontvoerd.
Van hen bevinden 200 zich in handen van Hamas, de rest van andere militante facties.
quote:Het is de eerste keer dat Hamas een video van een gegijzelde verspreidt, sinds de aanval op Isralisch grondgebied die een oorlog deed losbarsten in Isral en de Gazastrook.
Meer dan 1.400 mensen zijn gedood in Isral, aldus de Isralische autoriteiten.
In de Gazastrook zijn ongeveer 2.750 mensen gedood bij de Isralische reactie, aldus lokale autoriteiten.
dit clubje is hetzelfde als ISIS of al qaeda of taliban of de Ajatolla squote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Er zijn mensen in beide kampen die dood aan (insert bevolkingsgroep) roepen helaas.
Dit conflict moet je zien als een erfzonde van de gehele internationale gemeenschap. Zolang dit conflict niet internationaal wordt opgelost zal het door blijven etteren.
Duitse, Franse en Engelse media lijken sowieso de laatste weken steeds feller en kritischer te worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
quote:
https://nos.nl/liveblog/2(...)anon-zegt-rode-kruisquote:Hamas: belangrijke commandant gedood
Bij een Isralisch bombardement op de Gazastrook is volgens Hamas een belangrijke commandant gedood. Het gaat volgens de Palestijnse militante beweging om Ayman Nofal.
Nofal was een hooggeplaatste bevelhebber van de Al-Qassam-brigade, de gewapende tak van Hamas. Hij gaf afgelopen juni een zeldzaam interview aan Al Jazeera, waarin hij onder meer vertelde over zijn inspanningen om de gewapende strijdgroepen in Gaza samen op te laten trekken tegen Isral.
Volgens Hamas kwam Nofal om het leven bij een Isralische luchtaanval op het Bureij-vluchtelingenkamp in het midden van de Gazastrook.
Thanks man!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:52 schreef michaelmoore het volgende:
er zzijn nog meer van die martelaren groepen daar
https://www.telegraaf.nl/(...)deoboodschap-om-hulp
[..]
[..]
Arrow3...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:12 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-poorten-hel-openen
Iran dreigt met ‘preventieve actie’ tegen Isral: 'Invasie van Gaza zal poorten van de hel openen'
Iran heeft met een 'preventieve actie' tegen Isral gedreigd als dat land Gaza binnenvalt. De Iraanse minister van Buitenlandse Zaken Hossein Amirabdollahian zei op de staatstelevisie dat een invasie van Isral 'de poorten van de hel' zal openen.
Volgens Amirabdollahian staan "alle opties open" en zal Iran niet toestaan dat Isral "doet wat het wil in Gaza." Isral verklaarde Hamas de oorlog nadat een groep terroristen op 7 oktober de grens overstaken en meer dan 1.400 mensen doodden. Isral reageerde furieus, Gaza wordt sindsdien bestookt met non-stop luchtaanvallen. Hele wijken zijn weggevaagd, bijna 3.000 mensen zouden zijn omgekomen. Naast de luchtaanvallen bereidt het leger zich nu ook voor op een invasie over de grond.
Dat is tegen het zere been van Teheran. Zij hebben meerdere keren gewaarschuwd dat een grondaanval op Gaza tot een reactie zou leiden van andere landen en groeperingen. “Alle opties liggen op tafel. We kunnen niet wegkijken van de oorlogsmisdaden die tegen de bevolking van Gaza zijn gepleegd.” Tegen televisiezender Al Jazeera zei hij: “Het wordt steeds waarschijnlijker dat er nog veel meer fronten zullen ontstaan."
Altijd maar dat hysterische bwlalalachmedalkah van die lui.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks man!
Ja. Veel Palestijnen hebben mee gedaan. Niet alleen Hamas. Maar ook Fatah en gewone Palestijnen.
Daar heb ik een aantal dagen geleden al over gepost. Het gaat nu wat meer ruchtbaarheid krijgen.
Hier wat 'nieuwe' beelden.
[ twitter ]
[ twitter ]
En Fatah is Mahmoud Abbas. De officile Palestijnse leider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |