abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210987854
Dit ziet er trouwens niet uit als een afgedwaalde Hamas-raket in ieder geval:
twitter
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:28:01 #277
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_210987856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gelet op dit draadje heeft Hamas het goed gespeeld.

Eerlijk is eerlijk, had niet verwacht dat ze psychologisch zo sterk zouden zijn. Mark Corrigan zou daar stiekeme gedachten over hebben.
Onderschat de anti Joodse sentimenten niet. Er is maar een klein beetje nodig binnen bepaalde lagen van de samenleving om dit vuurtje aan te wakkeren.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:28:18 #278
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_210987858
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gelet op dit draadje heeft Hamas het goed gespeeld.

Eerlijk is eerlijk, had niet verwacht dat ze psychologisch zo sterk zouden zijn. Mark Corrigan zou daar stiekeme gedachten over hebben.
Inderdaad. Ook hier in dit topic heeft het media-offensief van Hamas uitwerking.

Dit overigens los van het feit wie nu werkelijk achter de explosie in/op dat ziekenhuis zit, want daarover nog geen uitsluitsel op dit punt.
pi_210987860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Ramallah begint aardig vol te lopen met boze Palestijnen
Hopelijk pakken ze Hamas hard aan eindelijk.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:28:41 #280
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_210987863
Het zegt een hoop over de oorlog dat praktisch iedere gebeurtenis hier uitmondt in een discussie over de menselijkheid rondom die gebeurtenis.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:28:44 #281
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210987864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef Nielsch het volgende:
Het goedpraten van de terreurdaden van Israël kan beginnen hoor. Kinderen kapot bombarderen is niet erg want misschien lag er wel een Hamaslid ergens 6 verdiepingen lager.

Inmiddels trots op de burgemeesters die geen Israëlische vlag hebben gehesen. We moeten die staatsterreur niet meer steunen.
Simplist gespot!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_210987866
:r :r

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210987873
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Jezus gast. Ik vroeg me gewoon af of jouw stelling dat antisemitisme is toegenomen ook echt klopt. Ik ontken nergens dat antisemitisme bestaat. Doe gewoon eens normaal man, wat is er mis met jouw bovenkamer?
Je springt in een gesprek tussen mij en een andere user over het veroordelen van antisemitisme door mensenrechten organisaties en als antwoord krijg ik een rits links waar geen woord instaat over mensenrechten organisaties maar het vooral persoonlijke verhalen zijn over mensen die van mening zijn dat het antisemitisme toeneemt. Maar nog geen antwoord op mijn vraag of mensenrechten organisaties het toenemend antisemitisme hebben veroordeeld en daar kom jij opeens wat ratelen en mij afvallen over 10 bronnen terwijl je mij en troll noemt en het antisemitisme ziet als kritiek op israel, en dan stellen dat er iets mis is met mijn bovenkamer?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210987877
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:28 schreef damsco het volgende:

[..]
Onderschat de anti Joodse sentimenten niet. Er is maar een klein beetje nodig binnen bepaalde lagen van de samenleving om dit vuurtje aan te wakkeren.
dat wordt dan gewoon geblust hoor, daar hebben we wagens voor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210987878
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:28 schreef Ali_boo het volgende:
:r :r

[ twitter ]
Lord Bebo heeft boter op zijn hoofd.
pi_210987880
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ervaring uit het verleden en de vele speculaties in de media. Plus dat Hamas een heel oeuvre heeft opgebouwd aan stellingen bij voorzieningen.
Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. De stelligheid waarmee je dingen beweert doet anders voorkomen.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:29:48 #287
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210987884
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:27 schreef Breekfast het volgende:
Dit ziet er trouwens niet uit als een afgedwaalde Hamas-raket in ieder geval:
[ twitter ]
Eens, hoe het ook went of keert dit was niet een Hamas raket die faalde. Vuurwerk bommen die jongeren maken in Nederland doen regelmatig meer schade dan die pijltjes die Hamas normaal afschiet.

Het kan alsnog Hamas zijn, maar dan een opslagplaats oid. Dit was echt een zeer zware explosie.

Ander scenario: Hamas heeft somehow zijn handen op een echte raket weten te leggen, en faalde toen ze deze probeerde te lanceren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210987891
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
Het zegt een hoop over de oorlog dat praktisch iedere gebeurtenis hier uitmondt in een discussie over de menselijkheid rondom die gebeurtenis.
dat zegt mere iets over het volk hier en op social media
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:30:34 #289
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210987892
Een vraag die nogal gemeden wordt is waarom Palestijnen werkelijk nergens heen mogen vluchten, hoe zou dat komen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_210987895
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:24 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Waarom? Het enige waarvoor ik mij schaam is het Europa wat wij achter gaan laten voor onze kinderen.
Dus je praat gewoon het plat bombarderen van een ziekenhuis goed door Israël? Ben je lijp in je bovenkamer?
pi_210987899
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:21 schreef wpor het volgende:

[..]
Dat is iets anders dan 'algemeen bekend'. Want er zijn talloze beelden van Hamas raket lanceringen vanuit drukke wijken en vanaf burgergebouwen. Of wil je beweren dat die er ook zijn van Oekraïne?
Wij krijgen gefilterde informatie vanuit Oekraïne. Eigenlijk krijgen wij van maar uit een bron informatie en dat is van Oekraïne zelf (ook wat Nederlandse journalisten opschrijven). Het is gewoon propaganda. Dus dat wij bepaalde beelden niet zien wil niet zeggen dat ze we niet zijn.

Niet dat ik Rusland geloof, net zo min ik Hamas of de Palestijnse autoriteiten geloof. Alleen ik realiseer me wel dat wat wij zien net de berichten zijn die Oekraïne verstuurd heefr, het is niet onafhankelijk. Oftewel, misschien zit Rusland (wat de agressor is (geen onbelangrijk detail)) deze keer niet te liegen. Ik houd een slag om de arm en aangezien Rusland vaak liegt ga ik er vanuit dat hun bewering misschien weer een leugen is
pi_210987901
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
Een vraag die nogal gemeden wordt is waarom Palestijnen werkelijk nergens heen mogen vluchten, hoe zou dat komen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten als ratten in de val

Zuiden is blijkbaar ook niet safe voor ze.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:31:35 #293
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210987907
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst. De stelligheid waarmee je dingen beweert doet anders voorkomen.
We weten helaas niks zeker. We moeten geloven en ervan uitgaan dat de militaire leiding van IDF ethisch en vakkundig handelt. Toetsen kan wederom -helaas- alleen achteraf.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_210987909
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Stel jij moet de beslissing nemen: je ziet dat Hamas het ziekenhuis gebruikt als plek voor een raketlanceerinstallatie, en je weet tegelijk dat er honderden/duizenden onschuldige burgers in dat ziekenhuis liggen. Dan zou jij het dus zonder blikken of blozen bombarderen?
Misschien wel, misschien niet. Ik ben geen Israeli, er zijn geen familieleden of vrienden van me door Hamas omgebracht en ik strijd niet al jarenlang tegen Hamas, Hezbollah, IS, Al-Quaida en hoe al die haatbaardenclubs ook mogen heten. En soms moeten beschaafde volkeren nu eenmaal tegen hun zin barbaars geweld aanwenden om zich de barbaren van het lijf te houden. Ik weet in ieder geval niet welke beslissing ik wel of niet gerechtvaardigd zou vinden.
pi_210987910
Waarom denkt men trouwens dat als Hamas weg is dat alles beter is? De haat voor Israel gaat echt niet uit de straten van Europa hoor.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:31:56 #296
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_210987917
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Zitten als ratten in de val

Zuiden is blijkbaar ook niet safe voor ze.
Nee.
Geen enkel broederschap wil hen helpen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:32:01 #297
236264 crew  capricia
pi_210987920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:31 schreef Gitw het volgende:

[..]
Dus je praat gewoon het plat bombarderen van een ziekenhuis goed door Israël? Ben je lijp in je bovenkamer?
Kun je ophouden met die persoonlijke aanvallen?
We wonen hier niet in het M-O. :P
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210987935
Hamas krabbelt blijkbaar terug?
twitter
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:33:08 #299
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_210987936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Lord Bebo heeft boter op zijn hoofd.
En bijna een raket op zijn hoofd.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:33:11 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210987937
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 20:31 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom denkt men trouwens dat als Hamas weg is dat alles beter is? De haat voor Israel gaat echt niet uit de straten van Europa hoor.
Zolang Israel vrolijk doorgaat met het gewelddadig pikken van land en het onderdrukken van miljoenen mensen verwacht ik dat ook niet nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')