abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210983385
Projectie Palestijnse vlag op Domtoren stopgezet, helikopter boven stad achterhaalt locatie

Op de Domtoren in Utrecht was vanavond enige tijd de Palestijnse vlag geprojecteerd. De gemeente Utrecht, die eigenaar is van de Dom, laat weten dat er geen toestemming was voor de actie die inmiddels is stopgezet.
Het initiatief voor het tonen van de Palestijnse vlag op de Dom kwam van Justice Now! van Extinction Rebellion.

"Het stadsbestuur heeft geen toestemming verleend voor de projectie, ongeacht de inhoud", laat een woordvoerder van de gemeente weten. "Daarom werd achterhaald waar de projectie vandaan kwam, met als doel deze te beëindigen." Om de locatie van de projectie te achterhalen, vloog een helikopter boven de stad.
De initiatiefnemers lieten eerder vanavond weten dat de actie een blijk is van solidariteit met het Palestijnse volk.

De actiegroep reageerde daarmee naar eigen zeggen op het hijsen van de Israëlische vlag op het Binnenhof en in verschillende steden. "Daarbij is het een reactie op het verbannen van pro-Palestinademonstraties en het tonen van de Palestijnse vlag in bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland. De vlag staat symbool voor het recht op vrijheid, wederkeer en zelfbeschikking van het Palestijnse volk."

De actievoerders roepen de Nederlandse overheid op om zich in te zetten voor de-escalatie en vrede. Ook eisen ze dat Nederland gehoor geeft aan de oproep van de Spaanse minister Ione Belarra om de Israëlische premier Benjamin Netanyahu terecht te laten staan voor oorlogsmisdaden bij het Internationaal Strafhof.
https://www.rtvutrecht.nl(...)-achterhaalt-locatie
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210983450
Mooie actie
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210983453
Gaan ze vandaag een regenboogvlag projecten? 'Protect Queer Citizens' enzo.

Gezien de ongelooflijke onbelezenheid en gebrek aan historische, sociologische en theologische kennis bij het gros der progressieve chronisch demonsterende Nederlanders, ga ik er alvast van uit dat ze niet doorhebben dat al die inclusie en diversiteit die deze club verkondigt uitgerekend in bepaalde AARTSconservatieve religieuze hoek niet echt lekker valt.

Dat dit volk zichzelf nog serieus neemt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210983458
Kuthippies.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_210983468
Ze vervelen zich nu ze niet meer op de A12 kunnen zitten en niet meer de aandacht hebben?
pi_210983479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:11 schreef Zoddie het volgende:
Ze vervelen zich nu ze niet meer op de A12 kunnen zitten en niet meer de aandacht hebben?
Het is een sekte, XR. Een hip-linkse semi-marxistische regenboog-en-eenhoorn club die zelf niet doorheeft hoe achterlijk naïef hun wereldbeeld is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210983480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
Mooie actie
Je maakt jezelf hier niet bepaald geliefd met zulke uitspraken.
pi_210983481
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan ze vandaag een regenboogvlag projecten? 'Protect Queer Citizens' enzo.

Gezien de ongelooflijke onbelezenheid en gebrek aan historische, sociologische en theologische kennis bij het gros der progressieve chronisch demonsterende Nederlanders, ga ik er alvast van uit dat ze niet doorhebben dat al die inclusie en diversiteit die deze club verkondigt uitgerekend in bepaalde AARTSconservatieve religieuze hoek niet echt lekker valt.

Dat dit volk zichzelf nog serieus neemt.

8)7
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:14:06 #9
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_210983490
gaan ze zich nu echt overal in mengen? :r
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:14:28 #10
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_210983494
Als zij denken hiermee wat te bereiken...
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_210983497
Misschien moeten ze vlaggen aan alle lantaarpalen gaan hangen maar iets zegt me dat ze daar geen kracht voor hebben. Dat vergt wel beweging. Voor een beweging bewegen ze vrij weinig nl.
Of ze zitten ergens stil, ergens in de weg vooral of ze binden zichzelf ZITTEND ergens aan vast. Je kunt veel zeggen over die boeren maar ze bewogen wel en anno 2023 weten we dat zitten het nieuwe roken is.
Go hard or go home
pi_210983503
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:13 schreef Zoddie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

8)7
Waar is de meme van Palestine for queers?
Dat ze van een flat worden afgeflikkerd?
Go hard or go home
pi_210983509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je maakt jezelf hier niet bepaald geliefd met zulke uitspraken.
Omdat ik een projectie van een vlag mooi vind?
Ik vind elke geprojecteerde vlag mooi...
Al was het de friese vlag, dan vind ik het ook een mooie actie
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210983510
Ik ben bang dat als er oorlog uitbreekt deze lui allemaal voor de tegenstander zijn.

Op hun eigen site staat dat ze geen kapitalisme willen dus het zijn gewoon communisten die tegen de 'rijke witte mens' vechten.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:17:41 #15
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210983518
Het is heel simpel.

XR en die hele progressieve beweging voldoet geheel aan de wetten van Croughs.

De intellectuelen die voor de nare gewoonten van andere culturen overlopen van begrip, die beweren dat we onze waarden niet zomaar aan de immigranten mogen opleggen omdat waarden nu eenmaal relatief zijn en het uiterst imperialistisch en paternalistisch, zo niet racistisch is om te menen dat onze waarden beter zijn dan de waarden van andere culturen; diezelfde intellectuelen leggen ten aanzien van het verleden vaak wel een grote mate van waardenvastheid aan de dag. Het koloniseren van Afrika was bijzonder schandalig, de Amerikaanse slavenhouders waren grote schoften, Columbus was een grote schoft, enzovoorts. Ook deze schoften leefden in een cultuur die, dit keer door de afstand in de tijd, beduidend van de onze afweek, maar merkwaardig genoeg is dat geen grond voor clementie.

Een opmerkelijk verschijnsel, want je zou verwachten dat waarden ofwel als absoluut werden beschouwd; geldig op alle plaatsen en in alle tijden; ofwel als relatief; zowel plaatsgebonden als tijdgebonden. De combinatie van relativisme met betrekking tot plaats en absolutisme met betrekking tot tijd is dus nogal raadselachtig.

Maar dit raadsel verdwijnt al snel zodra de eerste wet van Croughs wordt toegepast: 'De wet van het abjecte Westen'. Deze wet luidt: 'Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers'.

Door toepassing van de wet van het abjecte Westen wordt het samengaan van cultuurrelativisme en 'tijdsabsolutisme' afdoende verklaard. Columbus versus de indianen, de Amerikaanse slavenhouders versus de slaven, de kolonialen versus de gekoloniseerden : dit zijn allemaal gevallen van conflicten tussen 'westers' en 'niet-westers'. In deze gevallen zou waardenrelativisme te zeer in het voordeel uitvallen van 'het Westen'. (Bijvoorbeeld: 'je moet de daden van de kolonialen zien in hun tijd, toen vond men dat nu eenmaal gewoon', etc.) Bij tegenwoordige conflicten tussen 'westers' en 'niet-westers' past wel waardenrelativisme, omdat dit in het voordeel uitvalt van 'niet-westers'.

Ook het opmerkelijke verschijnsel dat de onderdrukking van de zwarte bevolking in Zuid-Afrika op een voortdurende stroom van heftige veroordelingen van onze intellectuelen kon rekenen, terwijl de vaak veel zwaardere onderdrukking van de zwarte bevolking in andere delen van Afrika nauwelijks enige belangstelling wist te wekken, kan met behulp van de wet van het abjecte Westen eenvoudig werden verklaard. In Zuid-Afrika was sprake van een conflict tussen westers (blank) en niet-westers (zwart); dit in tegenstelling tot de overige delen van Afrika, waar het conflict ging tussen niet-westers en niet-westers - en dus niet interessant was voor onze intellectuelen. Het welzijn van de zwarte bevolking kon onze menslievende intellectuelen duidelijk gestolen worden; hen was het er alleen om te doen 'het Westen' aan te vallen en als 'antiracist' te poseren.

Een ander merkwaardig verschijnsel is met deze wet ook te verklaren: het feit dat verlichte geesten nog dagelijks emmeren over het schandelijke onrecht van de westerse slavenhandel, terwijl over de slavenhandel door Arabieren nooit met een woord gerept wordt; en dat terwijl in het Westen de slavenhandel al in de vorige eeuw is afgeschaft, terwijl de Arabieren de slavenhandel pas in de jaren zestig en zeventig van deze eeuw begonnen af te schaffen. (In Mauretanie werd de slavernij pas in 1980 afgeschaft, terwijl in Soedan in 1990 nog steeds slavenhandel plaatsvond; zie The economist, 6 januari 1990). De wet van het abjecte Westen weet dit opmerkelijke fenomeen zonder problemen te verklaren.

[ Bericht 47% gewijzigd door EttovanBelgie op 17-10-2023 13:30:01 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:23:58 #16
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210983566
Schoenmaker blijf bij je leest. Dixit.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:26:52 #17
292419 NoXia
Productiefoutje
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:26:57 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210983597
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:15 schreef Noek het volgende:

[..]
Waar is de meme van Palestine for queers?
Dat ze van een flat worden afgeflikkerd?
Dat WETEN die lieden niet eens.

Serieus, die zitten in hun eigen Tik Tok en Facebook bubbels waar het Westen een hel van intolerantie en discriminatie is, en alles daarbuiten een paradijs van gelijkwaardigheid en tolerantie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210983604
quote:
87s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Projectie Palestijnse vlag op Domtoren stopgezet, helikopter boven stad achterhaalt locatie

Op de Domtoren in Utrecht was vanavond enige tijd de Palestijnse vlag geprojecteerd. De gemeente Utrecht, die eigenaar is van de Dom, laat weten dat er geen toestemming was voor de actie die inmiddels is stopgezet.
Het initiatief voor het tonen van de Palestijnse vlag op de Dom kwam van Justice Now! van Extinction Rebellion.

[ afbeelding ]

"Het stadsbestuur heeft geen toestemming verleend voor de projectie, ongeacht de inhoud", laat een woordvoerder van de gemeente weten. "Daarom werd achterhaald waar de projectie vandaan kwam, met als doel deze te beëindigen." Om de locatie van de projectie te achterhalen, vloog een helikopter boven de stad.
De initiatiefnemers lieten eerder vanavond weten dat de actie een blijk is van solidariteit met het Palestijnse volk.

De actiegroep reageerde daarmee naar eigen zeggen op het hijsen van de Israëlische vlag op het Binnenhof en in verschillende steden. "Daarbij is het een reactie op het verbannen van pro-Palestinademonstraties en het tonen van de Palestijnse vlag in bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland. De vlag staat symbool voor het recht op vrijheid, wederkeer en zelfbeschikking van het Palestijnse volk."

De actievoerders roepen de Nederlandse overheid op om zich in te zetten voor de-escalatie en vrede. Ook eisen ze dat Nederland gehoor geeft aan de oproep van de Spaanse minister Ione Belarra om de Israëlische premier Benjamin Netanyahu terecht te laten staan voor oorlogsmisdaden bij het Internationaal Strafhof.
https://www.rtvutrecht.nl(...)-achterhaalt-locatie
Ik neem aan dezelfde straffen als die andere projecteer terroristen?
Of gaan ze zich nu ook vastlijmen in Gaza?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210983626
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik neem aan dezelfde straffen als die andere projecteer terroristen?
Of gaan ze zich nu ook vastlijmen in Gaza?
XR heeft vol trots aangekondigd dat zij hiervoor verantwoordelijk zijn en het OM heeft eerder keihard opgetreden tegen dergelijke projecties. Een en een is twee zou je zeggen.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:30:27 #21
8781 crew  Frutsel
pi_210983632
Het terroristische aapje komt steeds meer uit de mouw van XR. Mooi
Dat ze maar snel kapot gaan.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:30:32 #22
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210983634
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
XR heeft vol trots aangekondigd dat zij hiervoor verantwoordelijk zijn en het OM heeft eerder keihard opgetreden tegen dergelijke projecties. Een en een is twee zou je zeggen.
Er nu pas achter komen dat er met twee maten wordt gemeten. :')
pi_210983636
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dus als een clubje van de uiterste andere kant swastikavlaggen zou gaan projecteren, zou je dat ook afdoen met "mooie actie"?

Oke.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:31:50 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210983643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Dus als een clubje van de uiterste andere kant swastikavlaggen zou gaan projecteren, zou je dat ook afdoen met "mooie actie"?

Oke.
Probeer nou niet met hem te "Discuseren" daar issie veels te slim voor man :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210983652
quote:

[..]
[ afbeelding ]

8)7
Ik daag ze uit om zo in Palestijnse gebieden (en andere landen in het Midden-Oosten) te gaan demonstreren.

Ik geef ze een half uur voordat ze gelyncht worden.
pi_210983665
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:14 schreef Scjvb het volgende:
Als zij denken hiermee wat te bereiken...
maakt niet uit, we kopen een schip en ze mogen gratis een enkeltje naar de gazastrook
pi_210983672
Hoe lang voor de eerste aanslag wordt gepleegd uit naam van XR? Dat moment gaat er komen. :Y
pi_210983695
quote:
Ook eisen ze dat Nederland gehoor geeft aan de oproep van de Spaanse minister Ione Belarra om de Israëlische premier Benjamin Netanyahu terecht te laten staan voor oorlogsmisdaden bij het Internationaal Strafhof.
Schijnbaar mogen mensen hun land niet verdedigen tegen agressors?
pi_210983698
Ze weten dat het gros van hun achterban opgehangen of gestenigd zou worden mochten ze ooit in Gaza voet zetten vanwege hun LGBTQI denkbeelden?
  Forum Admin dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:37:46 #30
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210983710
Dat het deze mensen om meer dan het milieu ging was wel duidelijk, dit zijn politieke activisten in een ander jasje.

En ik heb het niet zo op politieke activisten die hun zin doordrijven door middel van chantage list en bedrog.

[ Bericht 1% gewijzigd door Straatcommando. op 17-10-2023 13:44:21 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210983723
Misschien moeten ze maar eens een weg in de Gaza strook blokkeren.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:39:53 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_210983734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:36 schreef Scorpie het volgende:
Ze weten dat het gros van hun achterban opgehangen of gestenigd zou worden mochten ze ooit in Gaza voet zetten vanwege hun LGBTQI denkbeelden?
XR maar "symbolisch" van de Domtoren mieteren dan ^O^
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_210983746
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 17:34 schreef Poolbal het volgende:
Hangt van allerlei factoren af, wat wordt er gezegd, setting, enz. Heb het een keer besproken op een digitaal platform met veel mensen. Een enkeling ontstemd, enkeling vind het ook niet relevant, anderen leggen het uit.

Maar al met al leeft het tot nu toe dus niet zo. Behalve dat gelijkheid erg belangrijk is. Tja daar sta ik wel achter. En niet daar waar het in mijn ogen te ver doorschiet.
Ik vind de terminologie zwart-wit bijvoorbeeld polariserend. En ik vind dat de maatschappij grote groepen (systematisch) benadeeld. Maar ik ben het niet eens met bijvoorbeeld de definitie van racisme zoals Wekker en co die aanhangen. (racisme is gekoppeld aan macht en alleen witte mannen hebben macht, dus voor de rest kan niemand racistisch zijn).

Ik zal ongetwijfeld nog wat fanatiekelingen tegen me in het harnas jagen. Maar het komt tot nu toe amper ter sprake.
Gisteren juist van een FvDer die begon over basisscholen waar iedereen tegenwoordig gay en trans moet zijn...
En sta je ook achter deze actie?
pi_210983784
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is heel simpel.

XR en die hele progressieve beweging voldoet geheel aan de wetten van Croughs.

De intellectuelen die voor de nare gewoonten van andere culturen overlopen van begrip, die beweren dat we onze waarden niet zomaar aan de immigranten mogen opleggen omdat waarden nu eenmaal relatief zijn en het uiterst imperialistisch en paternalistisch, zo niet racistisch is om te menen dat onze waarden beter zijn dan de waarden van andere culturen; diezelfde intellectuelen leggen ten aanzien van het verleden vaak wel een grote mate van waardenvastheid aan de dag. Het koloniseren van Afrika was bijzonder schandalig, de Amerikaanse slavenhouders waren grote schoften, Columbus was een grote schoft, enzovoorts. Ook deze schoften leefden in een cultuur die, dit keer door de afstand in de tijd, beduidend van de onze afweek, maar merkwaardig genoeg is dat geen grond voor clementie.

Een opmerkelijk verschijnsel, want je zou verwachten dat waarden ofwel als absoluut werden beschouwd; geldig op alle plaatsen en in alle tijden; ofwel als relatief; zowel plaatsgebonden als tijdgebonden. De combinatie van relativisme met betrekking tot plaats en absolutisme met betrekking tot tijd is dus nogal raadselachtig.

Maar dit raadsel verdwijnt al snel zodra de eerste wet van Croughs wordt toegepast: 'De wet van het abjecte Westen'. Deze wet luidt: 'Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers'.

Door toepassing van de wet van het abjecte Westen wordt het samengaan van cultuurrelativisme en 'tijdsabsolutisme' afdoende verklaard. Columbus versus de indianen, de Amerikaanse slavenhouders versus de slaven, de kolonialen versus de gekoloniseerden : dit zijn allemaal gevallen van conflicten tussen 'westers' en 'niet-westers'. In deze gevallen zou waardenrelativisme te zeer in het voordeel uitvallen van 'het Westen'. (Bijvoorbeeld: 'je moet de daden van de kolonialen zien in hun tijd, toen vond men dat nu eenmaal gewoon', etc.) Bij tegenwoordige conflicten tussen 'westers' en 'niet-westers' past wel waardenrelativisme, omdat dit in het voordeel uitvalt van 'niet-westers'.

Ook het opmerkelijke verschijnsel dat de onderdrukking van de zwarte bevolking in Zuid-Afrika op een voortdurende stroom van heftige veroordelingen van onze intellectuelen kon rekenen, terwijl de vaak veel zwaardere onderdrukking van de zwarte bevolking in andere delen van Afrika nauwelijks enige belangstelling wist te wekken, kan met behulp van de wet van het abjecte Westen eenvoudig werden verklaard. In Zuid-Afrika was sprake van een conflict tussen westers (blank) en niet-westers (zwart); dit in tegenstelling tot de overige delen van Afrika, waar het conflict ging tussen niet-westers en niet-westers - en dus niet interessant was voor onze intellectuelen. Het welzijn van de zwarte bevolking kon onze menslievende intellectuelen duidelijk gestolen worden; hen was het er alleen om te doen 'het Westen' aan te vallen en als 'antiracist' te poseren.

Een ander merkwaardig verschijnsel is met deze wet ook te verklaren: het feit dat verlichte geesten nog dagelijks emmeren over het schandelijke onrecht van de westerse slavenhandel, terwijl over de slavenhandel door Arabieren nooit met een woord gerept wordt; en dat terwijl in het Westen de slavenhandel al in de vorige eeuw is afgeschaft, terwijl de Arabieren de slavenhandel pas in de jaren zestig en zeventig van deze eeuw begonnen af te schaffen. (In Mauretanie werd de slavernij pas in 1980 afgeschaft, terwijl in Soedan in 1990 nog steeds slavenhandel plaatsvond; zie The economist, 6 januari 1990). De wet van het abjecte Westen weet dit opmerkelijke fenomeen zonder problemen te verklaren.

Ik haal dat ook regelmatig aan. En de 3e wet is dan een beauty, dat onstaat er kortsluiting in de 'progressieve' hoofdjes.

3. ONDERDRUKT VERSUS NIET-WESTERS

met wat leuke voorbeelden:

https://meervrijheid.nl/?pagina=1428
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210983794
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:38 schreef Toefjes het volgende:
Misschien moeten ze maar eens een weg in de Gaza strook blokkeren.
Dat doen die andere terroristen al.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 13:48:23 #36
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_210983808
Hopelijk gaan meer mensen inzien wat een hopeloze club XR is, maar dat zal wel naïef zijn van me.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_210983809
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat het deze mensen om meer dan het milieu ging was wel duidelijk, dit zijn politieke activisten in een ander jasje.

En ik heb het niet zo op politieke activisten die hun zin doordrijven door middel chantage list en bedrog.
In ieder geval een gedeelte van de aanhangers zijn ook gewoon reeds jarenlange draaideurdemonstranten. Overjarige hippies met een clichelijstje aan politieke overtuigingen.
pi_210983836
De helft van die XR zou het geen half uur vol houden tussen de Palestijnen daar met hun blauwe en rose gender haartjes.

Zelfde verhaal als Christen die in Israël lopen en ze komen orthodoxe joden tegen.

Dit is hun oorlog.
Niet de onze.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_210983884
quote:

[..]
[ afbeelding ]

8)7
Blijft lachwekkend.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210983891
Past wel weer bij dit verhaal.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ies-op-hamas-terreur

Best wel eng ook hoe met name op Twitter geprobeerd wordt om de aanslag van Hamas op 1200+ burgers wordt genegeerd of zelfs ontkent dat het ooit is gebeurd.
  Forum Admin dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:01:48 #41
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210983912
quote:

[..]
[ afbeelding ]

8)7
Dit is echt hemeltergend achterlijk, holy shit _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210983921
wel mooie uitleg erbij, eerlijk is eerlijk.

maar ik was tegen die israelische vlag, en hier ben ik ook tegen. nationalistische bs.
pi_210984139
Steunt XR ook al Hamas :r
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:25:04 #44
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210984148
Die kids hebben ook overal verstand van het tegenwoordig, lijm, lasers, niets is te gek... ja geen burnout krijgen binnen een half jaar... maar goed... ieder zo zijn uitdagingen. Leuk hoor! Goed gedaan!
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210984152
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:16 schreef ReplaR het volgende:
Ik ben bang dat als er oorlog uitbreekt deze lui allemaal voor de tegenstander zijn.

Op hun eigen site staat dat ze geen kapitalisme willen dus het zijn gewoon communisten die tegen de 'rijke witte mens' vechten.
Zittend vechten valt niet mee, en als je vastgeplakt zit al helemaal niet.
pi_210984165
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:10 schreef Hathor het volgende:
Kuthippies.
:D!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210984229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:48 schreef Drekkoning het volgende:
Hopelijk gaan meer mensen inzien wat een hopeloze club XR is, maar dat zal wel naïef zijn van me.
Ik vraag me vooral af of er ook mensen 'lid' zijn vanwege het klimaat die met lede ogen aanzien hoe andere politieke onderwerpen worden gekaapt. Of zouden ze werkelijk over allerlei uiteenlopende kwesties hetzelfde denken (zie de eerder genoemde wet van Croughs)?

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 17-10-2023 15:32:28 ]
pi_210984324
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:34 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
maakt niet uit, we kopen een schip en ze mogen gratis een enkeltje naar de gazastrook
Nou gelukkig leven we niet in Rusland of Noord Korea. Ze uiten maar raak, vrijheid is een groot goed. Een snelweg blokkeren is andere koek, dat wel.
pi_210984453
ze komen duidelijk uit activistische hoek, en daar is iedereen meestal pro-palestina.

maar wel goed bedoeld, ze steunen het palestijnse volk en praten iets als hamas weg door te zeggen dat men het recht op zelfverdediging heeft.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 14:55:33 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210984500
Dom van ER, Ze kunnen dit soort statements beter overlaten aan daarop gerichte actiegroepen en hun leden die dit standpunt delen kunnen daar dan een bijdrage aan doen.

Dit zaait eerder verdeeldheid in hun eigen kamp over een niet relevant onderwerp.
pi_210984553
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:25 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zittend vechten valt niet mee, en als je vastgeplakt zit al helemaal niet.
Daar hebben ze een andere afdeling voor: antifa.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 15:18:05 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_210984690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Hexagon het volgende:
Dom van ER, Ze kunnen dit soort statements beter overlaten aan daarop gerichte actiegroepen en hun leden die dit standpunt delen kunnen daar dan een bijdrage aan doen.

Dit zaait eerder verdeeldheid in hun eigen kamp over een niet relevant onderwerp.
Inderdaad. Het is blijkbaar weer vooral de kunst en wijsheid om te begrijpen wat je moet laten. :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_210984700
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vraag me vooral af of er ook mensen 'lid' zijn vanwege het klimaat die met lede ogen aanzien hoe andere politieke onderwerpen worden gekaapt. Of zouden ze werkelijk over allerlei uiteenlopende kwesties hetzelfde denken (zie de eerder genoemde weg van Croughs)?
Er zijn een aantal users die in het A12 topic van XR nog trots aangaven mee te demonstreren, maar de meeste daarvan heb ik hier nog niet gezien. Alleen user sjorsie1982 en die geeft aan ook hier achter te staan.
pi_210984724
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vraag me vooral af of er ook mensen 'lid' zijn vanwege het klimaat die met lede ogen aanzien hoe andere politieke onderwerpen worden gekaapt. Of zouden ze werkelijk over allerlei uiteenlopende kwesties hetzelfde denken (zie de eerder genoemde weg van Croughs)?
Ze gooien zo wel hun eigen glazen in, ja. Zo'n club die zie ER noemt en dan gaat actievoeren op iets wat helemaal niets te maken heeft met klimaat is niet serieus te nemen.
pi_210984808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:51 schreef pokkerdepok het volgende:
ze komen duidelijk uit activistische hoek, en daar is iedereen meestal pro-palestina.

maar wel goed bedoeld, ze steunen het palestijnse volk en praten iets als hamas weg door te zeggen dat men het recht op zelfverdediging heeft.
Zouden ze dit soort mensen niet kwijtraken?

pi_210984869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 15:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
misschien wel. mij ben je al gauw kwijt met zit soort onzin. ze kunnen zich beter alleen inzetten voor het milieu, en doe de rest van wat je vind dan via andere wegen.
pi_210986701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:48 schreef Drekkoning het volgende:
Laten we het hopen inderdaad. Ze laten nu hun ware gezicht zien.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:18:40 #58
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_210986815
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:22 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
XR is niet naïef, XR is net zo'n boosaardige beweging als Antifa, de NSDAP enz.
Doe even normaal, zeg
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_210988823
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
Hoe lang voor de eerste aanslag wordt gepleegd uit naam van XR? Dat moment gaat er komen. :Y
Je kan de (avond)klok er op gelijkzetten. Misschien op 11 september 2024?
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_210990285
Het projecteren van politieke boodschappen die terrorisme verheerlijken van dubieuze waarde is, is verboden hebben we gehoord, dus ik ga er vanuit dat de verantwoordelijken keihard vervolgd worden door het OM.

Toch?
pi_210990954
Er komt een moment dat E.R. het opgebouwde krediet weer kwijtraakt. Deze actie versnelt dat alleen maar.

🇮🇱
pi_210991618
@Extinction Rebellion, dit niet weten :')

pi_210991627
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef MoreDakka het volgende:
Het projecteren van politieke boodschappen die terrorisme verheerlijken van dubieuze waarde is, is verboden hebben we gehoord, dus ik ga er vanuit dat de verantwoordelijken keihard vervolgd worden door het OM.

Toch?
Wat een schouwspel tegenwoordig _O-
pi_210991740
Leuk.

Racistische leuzen op de erasmusbrug en Anne Frankhuis mocht ook niet.
Pak ze maar op en flikker ze in de kerkert.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210991750
Dit soort volk zie je in landen zoals China 1 keer verschijnen en dan nooit meer. Die sturen ze meteen in een van die kampen. Jammer dat Nederland en de meeste Europese landen echt te mild zijn om dit soort groepen aan te pakken. Ze gaan ook nog vrolijk langs de snelwegen zitten om de werkende Nederlanders te irriteren. :')
graag op anoniem
pi_210991779
-Ach laat ook maar niemand leest het en levert alleen maar een ban op-

[ Bericht 25% gewijzigd door Resistwemuch op 18-10-2023 01:50:17 ]
pi_210992634
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat zijn slechts de useful idiots.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 09:07:45 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210992731
quote:

[..]

[ afbeelding ]
  woensdag 18 oktober 2023 @ 09:17:33 #69
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210992820
Een beetje tegengas tegen het gedweep met een apartheidsregime dat met een wereldwijde zieligheidscampagne hun bezetting goed wil praten mocht ook wel. ER lijkt me niet de groep om die taak op zich te nemen. Geen slimme actie, wel begrijpeljjk.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 10:54:51 #70
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210993856
#FreePalestine
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 18 oktober 2023 @ 10:59:15 #71
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210993904
ER zijn gewoon cryptomarxisten.
The End Times are wild
pi_210994327
quote:
9s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 10:54 schreef Puzzie het volgende:
#FreePalestine
:')
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 11:58:19 #73
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210994422
Zo kennen we onze non-binaire marxistische deugclub weer. In plaats van voor mensen te kiezen kiezen ze één kant. Die al hun keeltjes zouden doorsnijden met hun "queers for Palestine".
  woensdag 18 oktober 2023 @ 12:09:42 #74
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210994511
Kansloos kneuzenclub.
pi_210994539
Marxisten die zich voordoen als klimaatactvisten.
pi_211004279
quote:
Actievoerders Extinction Rebellion projecteren Palestijnse vlag op Euromast
Actievoerders van Extinction Rebellion hebben woensdagavond de Palestijnse vlag op de Euromast in Rotterdam geprojecteerd. De vlag verscheen rond 21:00 uur. De actiegroep toont daarmee naar eigen zeggen solidariteit met het Palestijnse volk.

De actievoerder laat weten dat het projecteren van de vlag een tegenreactie is op de solidariteit die voor Israël wordt getoond wereldwijd. "Veel andere steden en landen hebben de Israëlische vlag gehesen. Wij vinden dat onacceptabel."

Extinction Rebellion Rotterdam roept de Nederlandse overheid op om zich in te zetten voor Palestijnse onafhankelijkheid. "Extinction Rebellion is tegen elke vorm van onderdrukking, onafhankelijk van de vorm die het aanneemt", schrijft de actiegroep. Ook eist Extinction Rebellion 'dat Nederland gehoor geeft aan de oproep van de Spaanse minister Ione Belarra om de Israelische premier Benjamin Netanyahu terecht te laten staan voor oorlogsmisdaden in het Internationaal Strafhof'.
https://www.rijnmond.nl/n(...)nse-vlag-op-euromast
pi_211004288
twitter
pi_211004363
Je hebt dom, Thierry Baudet en tot slot XR. Jezus wat een stelletje dorpsgekken bij elkaar zeg.
pi_211173260
Ze hebben nu ook de kant van Kick Out Zwarte Piet gekozen.

https://extinctionrebelli(...)hoorzame-acties-aan/

Ik ben die progressieve mensen steeds meer en meer zat |:(
pi_211173303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 20:53 schreef ReplaR het volgende:

XR was altijd al een extreemlinkse organisatie die het klimaat alleen maar als kapstok gebruik voor hun neomarxistische idealen. Hebben ze ook helemaal niet geheimzinnig over gedaan. Alleen keken de meeste mensen niet verder dan de neus lang is.
pi_211173599
quote:

Dit is wel echt een nieuw dieptepunt hoor. Brieven versturen naar alle gemeenten die nog toestaan dat er een zwarte piet meeloopt tijdens hun intocht en dreigen dat XR die gemeente gaat blokkeren als ze niet afstappen van alle zwarte pieten. :')
pi_211173820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dit is wel echt een nieuw dieptepunt hoor. Brieven versturen naar alle gemeenten die nog toestaan dat er een zwarte piet meeloopt tijdens hun intocht en dreigen dat XR die gemeente gaat blokkeren als ze niet afstappen van alle zwarte pieten. :')
Hopelijk is het nu voor iedereen duidelijk dat die gasten niets om het klimaat geven. Ze zoeken gewoon een reden om te rellen en de boel te ontregelen.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_211173857
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 13:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Sjors is lid van deze extreem linkse groep en relt mee. Stond waarschijnlijk ook te juichen bij de projectie op het Anne Frank huis.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_211200147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik durf wel de stelling aan te nemen dat de gemeenten waar Sinterklaas nog op de meer traditionele manier gevierd wordt, ook meteen de plekken zijn waar de gemiddelde inwoner weinig sympathie heeft voor XR. Dat kunnen weer "leuke" clashes worden.
pi_211200455
quote:

[..]
[ afbeelding ]

8)7
Echt, wat een figuren...
Hoe heet dat ook alweer? Stockholm-syndroom?
pi_211200466
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2023 10:28 schreef Solispolar het volgende:
Je hebt dom, Thierry Baudet en tot slot XR. Jezus wat een stelletje dorpsgekken bij elkaar zeg.
Er lopen meer idioten los dan dat er vast zitten...
pi_211200523
quote:

Deden deze figuren de "moeite en inspanning" die ze hierin steken ,maar hetzefde in het bedrijfsleven...

Oh, wacht....
  zondag 5 november 2023 @ 21:06:39 #88
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_211206837
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 14:25 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Die kids hebben ook overal verstand van het tegenwoordig, lijm, lasers, niets is te gek... ja geen burnout krijgen binnen een half jaar... maar goed... ieder zo zijn uitdagingen. Leuk hoor! Goed gedaan!
Nou....goed gedaan, dat is wel teveel eer hoor, projectie technisch was het niet zo best, hebben ze keystonend de trapeziumvorm er wel uitgekregen, als je het projectievlak vergelijkt met de lijnen van de Dom zie je dat het behoorlijk scheef is en dat kan natuurlijk niet.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_211207014
quote:

Ik voorspel dat die heel veel klappen gaan oplopen.
pi_211242438
Greta Thunberg gaat zaterdag een speech geven op de klimaatmars van Extinction Rebellion in Amsterdam :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')