geen van deze liedjes ken ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Op dit moment erg bekend met:
Maar dit liedje is zo fucking emotioneel (zijn ouders zijn overleden toen hij jong was):
"Now this is the future. Thanks Troye for always pushing the boundaries."quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me een erg Joodse vrouw.
Oh ja, ome Los betaalt wel.quote:
Wel joods, geen vrouwquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me een erg Joodse vrouw.
Mooi dit.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
En mensen geloven me nooit als ik zeg dat ik naar veel rotzooi luister, maar het is serieus zo.
Wat wil je er mee maken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit naar 3d printers te kijken, alsof ik niet al genoeg hobby's spaar.
Moet 'ie wel weer in de buurt staan hoor, ik ga er niet voor reizen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mooi dit.Misschien tref ik je wel een keer bij Joost aan dan. In november iig niet want daar ga ik niet heen.
Verkeerde subforum.quote:
Snap ik hoor, ik kan dan met de auto mee maar zal er ook niet heel NL voor doorgaan in de trein.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet 'ie wel weer in de buurt staan hoor, ik ga er niet voor reizen.
"Gratis" en "half uur fietsen" is wel een beetje m'n max aan moeite.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik hoor, ik kan dan met de auto mee maar zal er ook niet heel NL voor doorgaan in de trein.
is die daar vanquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:44 schreef Karzai het volgende:
Heerlijk zonnetje vandaag, ga zo goulash maken
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja hallo waarom tag je mij hierin dan
tussen 19 en 20 uur ben je welkomquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we aanschuiven?
wist niet dat je boos werd.quote:
diepe punani?quote:
Ik leerde gisteren dat Joodse vrouwen pruiken dragen als ze getrouwd zijn. Wist ik niet. Misschien niet allemaal.quote:
of flexibele spier als het andere gat gebruikt wordtquote:
@4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha. Haha. Hahahahaha.
[ afbeelding ]
Ja, haar is privé. Hoofddoeken, sjaals, pruik, kan allemaal.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik leerde gisteren dat Joodse vrouwen pruiken dragen als ze getrouwd zijn. Wist ik niet. Misschien niet allemaal.
Allemaal 4EBE overgooienquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha. Haha. Hahahahaha.
[ afbeelding ]
moest gnorkenquote:
Alvast even een blik bonen als aanloopje naar de inwijding.quote:
En hoe lang is dat in normale eenheden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha. Haha. Hahahahaha.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |