dan wordt het oefenenquote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Even kijken of ik niet iemand ken in de organisatie.
oh dan kan je al mee genietenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:23 schreef Ama het volgende:
Ach als de wind goed staat kan ik het letterlijk horen in mijn achtertuin volgens mij. Ik kan wel horen als er voetbal is iig.
je watquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders als je vrienden daar zijn.
rare mensen ken ik genoegquote:
Daar heb je iemand voor tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:28 schreef Ama het volgende:
Maar nope ik ga niet heen als ik moet betalen.
heeft ze een sugar daddy?quote:
Ik ben nog steeds knorrig dat kerel zo liep te treuzelen dat ik die gemist heb.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:31 schreef Ama het volgende:
Ohja kans is wel groot dat ik met 2 rare mensen (lol) naar Joost Klein ga volgend jaar. Heb gezegd dat ik mee wil volgende keer maar goed waar en wanneer dat is. Ze volgen hem bijna overal dus komt goed.
Oh lol wil je ook naar Joost Klein? En je gaat naar Thunderdome. Ik dacht dat EC het enige was wat we gemeen hadden qua muziek enz.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds knorrig dat kerel zo liep te treuzelen dat ik die gemist heb.
In ieder geval geen grote, ik ken hem ook niet.quote:
Dit lijkt me een erg Joodse vrouw.quote:
Hij stond toen een keer op een (gratis) festival om de hoek en ik moest lachen om Buurman.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lol wil je ook naar Joost Klein? En je gaat naar Thunderdome. Ik dacht dat EC het enige was wat we gemeen hadden qua muziek enz.
Op dit moment erg bekend met:quote:
Neefje van Jan de Grootquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval geen grote, ik ken hem ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |