quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:36 schreef Salina het volgende:
[..]
Is er ook niet. Dat is een hoax.
Wel zijn er halfvolle pakken chocomelk. Denk dat ie dat bedoelt.
Of pakken die maar de helft zijn van een heel pak (volle) chocomelk.
Anyway, tis herfst dus ik ga maar aan de kastanjes, pompoen, champignons, hersftthee, chocomelk en brandy denk ik.
Ofzo.
Hou maar daarquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:48 schreef Bocaj het volgende:
Waterkoud!!![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)atuur-rond-vriespunt
![]()
temperatuur is toch wel ok?! Niet te koud. wel nat, maar dat is herfstquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef aloa het volgende:
Zo'n net niks pluim. De oper en controle laten volgende week wel heel veel water zien...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele winter boven 0 en geen sneeuw?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee joh, we krijgen een prachtige winter
Woensdag tennislesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef aloa het volgende:
Zo'n net niks pluim. De oper en controle laten volgende week wel heel veel water zien...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tennisles gisteravond was afgelast en het ochtendje golfen ging vanochtend ook niet door.quote:
Wat een leven..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tennisles gisteravond was afgelast en het ochtendje golfen ging vanochtend ook niet door.
Monkyyy aan het golfen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tennisles gisteravond was afgelast en het ochtendje golfen ging vanochtend ook niet door.
quote:
6 maanden binnenzitgenot.quote:
Voor een zondagje wel lekker hoor. Heeft dan wel wat.quote:
Voor een zondag is het soms wel chill. Morgen ade, dus dit mag zondag ook wel danquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor een zondagje wel lekker hoor. Heeft dan wel wat.
Alleen weet je dat dit de m.o voor de aankomende maanden gaat zijn. Ja, wellicht wordt er iets aan de knopjes gedraait maar dit is wel zo'n beetje the default setting in de herfst en winter. Niet verwonderlijk dat mensen er sip van worden.
De čcht slechte dagen moeten dan nog komen... Die november/december dagen waarop het gaat van donker, naar enkele uren grijs dimlicht, en weer terug naar donker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor een zondagje wel lekker hoor. Heeft dan wel wat.
Alleen weet je dat dit de m.o voor de aankomende maanden gaat zijn. Ja, wellicht wordt er iets aan de knopjes gedraait maar dit is wel zo'n beetje the default setting in de herfst en winter. Niet verwonderlijk dat mensen er sip van worden.
Ik hou wel van een rondje in de regen. Net dus terug, was een kort rondje. Het giet wel heel erg hard.quote:
Het giet oan herdquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:05 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik hou wel van een rondje in de regen. Net dus terug, was een kort rondje. Het giet wel heel erg hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |