Dat is als je je glas leeg hebt gedronken gok ik zo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Je hebt zelfs lege chocomelk
Nee joh, we krijgen een prachtige winterquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou best kunnen dat dit t/m maart duurt dit weer.. bohhh
ff dimmenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Nou succes!
Ik moet zo denk ik in mijn lunchpauze ook maar een uurtje naar buiten. Toch belangrijk om, ook in dit soort schijtweer, even je buitenmomentje te pakken.
[ afbeelding ]
![]()
Leuk voor je, pik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
Toch belangrijk om, ook in dit soort schijtweer, even je buitenmomentje te pakken.
[ afbeelding ]
quote:![]()
Oh herfstbokjes, op zich wel lekker maar drink er de laatste jaren steeds minder. Zijn toch elk jaar grotendeels hetzelfde, begint te vervelen. Maar een lekker donker biertje in de winter is inderdaad nog wel genottelijk, Westmalle Dubbel of een lekkere quadrupel of stout/porter. Of lekker glas rum om aan op te warmen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Herfstbock
Om 9 uur 's ochtends achter het voorraam herfstbockjes wegtikken en kut roepen naar de buuf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:36 schreef Salina het volgende:
[..]
Is er ook niet. Dat is een hoax.
Wel zijn er halfvolle pakken chocomelk. Denk dat ie dat bedoelt.
Of pakken die maar de helft zijn van een heel pak (volle) chocomelk.
Anyway, tis herfst dus ik ga maar aan de kastanjes, pompoen, champignons, hersftthee, chocomelk en brandy denk ik.
Ofzo.
Hou maar daarquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:48 schreef Bocaj het volgende:
Waterkoud!!![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)atuur-rond-vriespunt
![]()
temperatuur is toch wel ok?! Niet te koud. wel nat, maar dat is herfstquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef aloa het volgende:
Zo'n net niks pluim. De oper en controle laten volgende week wel heel veel water zien...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele winter boven 0 en geen sneeuw?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee joh, we krijgen een prachtige winter
Woensdag tennislesquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef aloa het volgende:
Zo'n net niks pluim. De oper en controle laten volgende week wel heel veel water zien...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tennisles gisteravond was afgelast en het ochtendje golfen ging vanochtend ook niet door.quote:
Wat een leven..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tennisles gisteravond was afgelast en het ochtendje golfen ging vanochtend ook niet door.
Monkyyy aan het golfen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tennisles gisteravond was afgelast en het ochtendje golfen ging vanochtend ook niet door.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |