abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210980090
Beste mensen (zoals Hugo het gesprek opende tijdens de Corona-tijden),

Ik heb een partner die vreemd gedrag vertoont. Wat vreemd is ga ik nu uitleggen:

Wij hebben zoals vele relaties weleens onenigheid en dan spreek je elkaar even niet, laat je elkaar met rust en vervolgens ga je het gesprek aan om het uit te praten. Maar dat uitpraten lukt maar niet.

Laatst was ik boos, omdat zij iedere keer mijn ouders weigerde om even langs te komen. Ik heb vaak aangegeven dat ik dat niet apprecieer, maar dat komt niet aan bij haar, dus besloten om even niet te praten, zodat ze kan nadenken over haar handelingen en gedrag (en natuurlijk ik ook).

Vandaag dus na een ruzie weer poging tot uitpraten, dus ik uitleggen: ja ik vind niet leuk dat je mijn ouders iedere keer weigert, terwijl je weet dat ik ze lief heb. Begint ze met hele verhaal dat het niet aan mijn ouders ligt, maar aan mijn gedrag. En ineens begint ze te schelden en vloeken. Vervolgens loopt ze naar buiten en komt ze boos terug en weer met deuren smijten, mij chanteren en bedreigen met alles. Ik reageer hier allemaal niet op, omdat ik weet dat het enkel uit de hand gaat lopen.

Vervolgens gaat ze in bed lopen janken. Echt een uur lang, dus ik lopen naar de slaapkamer en geef aan dat we buren hebben en ik haar niks heb aangedaan. Vervolgens schreeuwt ze dat ik haar niet rustig maak en nooit voor haar ben en gaat weer vloeken en schelden.

Wat is dit voor gedrag? Zelfs negeren helpt niet meer. Ik vind echt moeilijk zo. Waarmee heb ik te maken?

Graag serieuze reactie en niet allerlei flauwe grappen of refereren naar voorgaande topics om een punt te maken. Ik zit oprecht met een probleem en wil weten waarmee ik te maken heb.

Wij hebben gelukkig geen kinderen en geen koophuis. In deze toestand ga ik het ook nooit doen.
  Spellchecker maandag 16 oktober 2023 @ 23:41:19 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210980106
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 23:41 schreef maily het volgende:
Je ging toch scheiden?
Heb ik dat aangegeven of werd mij dat aangeraden?
  maandag 16 oktober 2023 @ 23:45:24 #4
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_210980133
Verbreek de relatie. Ze klinkt erg onstabiel. Erg onrespectvol naar je ouders ook.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_210980137
Ik heb dat trouwens in het afgelopen twee jaar, zeker meer dan 10 keer overwogen. Ik ga dan het gesprek aan met ouders en vrienden, maar die geven continu aan dat dit bij iedere relatie het geval is en ik even moet doorbijten en niet opgeven. Echter zijn wij nu bijna twee jaar getrouwd, maar heb niet het idee dat het beter gaat worden.
  Spellchecker maandag 16 oktober 2023 @ 23:46:08 #6
197773 crew  maily
pi_210980146
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 23:45 schreef Nick9292 het volgende:
Ik heb dat trouwens in het afgelopen twee jaar, zeker meer dan 10 keer overwogen. Ik ga dan het gesprek aan met ouders en vrienden, maar die geven continu aan dat dit bij iedere relatie het geval is en ik even moet doorbijten en niet opgeven. Echter zijn wij nu bijna twee jaar getrouwd, maar heb niet het idee dat het beter gaat worden.
Wat zou je een vriend aanraden die zo'n relatie heeft?
pi_210980148
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 23:45 schreef EenAndereWeg het volgende:
Verbreek de relatie. Ze klinkt erg onstabiel. Erg onrespectvol naar je ouders ook.
Het is geen relatie, maar we zijn gehuwd, dus dat verbreek je niet zomaar. Moet ik weg, moet zij weg. Moeten wij even pauze nemen (eerder genomen van een week). Weet het echt niet meer.
pi_210980151
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 23:46 schreef maily het volgende:

[..]
Wat zou je een vriend aanraden die zo'n relatie heeft?
Per direct scheiden! Maar dat is makkelijk gezegd voor een buitenstaander. Aan de andere kant vind ik het zielig en wil ik haar niet in de steek laten, zeg maar. Maar ik lijd er zelf onder..
  Spellchecker maandag 16 oktober 2023 @ 23:48:03 #9
197773 crew  maily
pi_210980158
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 23:46 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Het is geen relatie, maar we zijn gehuwd, dus dat verbreek je niet zomaar. Moet ik weg, moet zij weg. Moeten wij even pauze nemen (eerder genomen van een week). Weet het echt niet meer.
Het is geen relatie?!
pi_210980175
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 23:48 schreef maily het volgende:

[..]
Het is geen relatie?!
Geen relatie in de zin van vriendin/vriendje. Of dat wij bij elkaar wonen, wij zijn gewoon gehuwd en scheiden gaat ook niet zomaar. Moet ook een heel proces aan voorafgaand.
pi_210980273
Heel zielig allemaal maar stel jezelf de hele simpele vraag:

Wil je dit gezeik de rest van je leven? Nee? Dan weet je wat je te doen staat...
pi_210980280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:02 schreef Oriente het volgende:
Heel zielig allemaal maar stel jezelf de hele simpele vraag:

Wil je dit gezeik de rest van je leven? Nee? Dan weet je wat je te doen staat...
Dit zijn geen gewenningsproblemen en dit blijft, denk je?
  Spellchecker dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:05:14 #13
197773 crew  maily
pi_210980289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:03 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Hoelang hebben jullie verkering gehad?
pi_210980294
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:03 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Nou ja, het is niet dat jullie pas net samen zijn toch? Ik ben bang dat dit blijft ja, dit zijn bepaalde karaktertrekjes en die zijn niet positief. Het lijkt mij geen fijn leven zo, ook niet voor de toekomst.
pi_210980306
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:05 schreef maily het volgende:

[..]
Hoelang hebben jullie verkering gehad?
2 jaar en nu 1,5 jaar getrouwd. Maar tijdens een relatie zie je elkaar 1/2 keer in de week en dat is het een en al positief en fun, maar als je gaat samenwonen en verantwoordelijkheden hebt, krijg je de problemen.
pi_210980313
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:05 schreef Oriente het volgende:

[..]
Nou ja, het is niet dat jullie pas net samen zijn toch? Ik ben bang dat dit blijft ja, dit zijn bepaalde karaktertrekjes en die zijn niet positief. Het lijkt mij geen fijn leven zo, ook niet voor de toekomst.
Wat voor karaktertrekjes zijn dit? Wat mij ook opvalt dat ze uit boosheid zelfs dreigt met vreemdgaan. Ze heeft haar emoties niet onder controle.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:09:54 #17
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210980323
"Uitpraten" middels verwijten als de emoties nog hoog zijn werkt niet echt.

Als er een conflict is probeer haar eerst te troosten en rustig te krijgen voordat je er inhoudelijk op in wilt gaan. En probeer bij het uitpraten dan ook hand in eigen boezem te steken en aan te geven wat je zelf beter kan doen.
En Allah weet het het beste
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:11:14 #18
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210980334
.

[ Bericht 99% gewijzigd door GewoonUitNL op 17-10-2023 00:28:49 ]
pi_210980344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:09 schreef GewoonUitNL het volgende:
"Uitpraten" middels verwijten als de emoties nog hoog zijn werkt niet echt.

Als er een conflict is probeer haar eerst te troosten en rustig te krijgen voordat je er inhoudelijk op in wilt gaan. En probeer bij het uitpraten dan ook hand in eigen boezem te steken en aan te geven wat je zelf beter kan doen.
Ik probeer ook rustig te praten, maar ze respecteert mijn zienswijze niet en gaat schreeuwen en vloeken. Ik zeg niet dat ik geen fouten maak, maar ik begin met dat ik niet apprecieer dat ze mijn ouders weigert. Zegt ze: ‘Ik zegt toch dat het niet aan je ouders ligt, kanker is op met je ouders, ben het helemaal zat, kutkind’ vervolgens met deuren smijten.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:14:51 #20
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210980355
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:13 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Ik probeer ook rustig te praten, maar ze respecteert mijn zienswijze niet en gaat schreeuwen en vloeken. Ik zeg niet dat ik geen fouten maak, maar ik begin met dat ik niet apprecieer dat ze mijn ouders weigert. Zegt ze: ‘Ik zegt toch dat het niet aan je ouders ligt, kanker is op met je ouders, ben het helemaal zat, kutkind’ vervolgens met deuren smijten.
Waar ligt t dan aan volgens haar?

Heeft ze dat wel eens uitgelegd op een rustig moment?
pi_210980359
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:14 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
Waar ligt t dan aan volgens haar?

Heeft ze dat wel eens uitgelegd op een rustig moment?
Ze heeft continu het gevoel dat ik om iedereen geef, behalve om haar. Maar dit komt, doordat niemand uit mijn omgeving haar buitensluit, maar zij anderen wel. Ik zie dit en word er eerlijk gezegd koud van en ga dan juist de grenzen opzoeken en forceren om die mensen om mij heen te krijgen. Dit knaagt aan haar.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:20:21 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210980377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:13 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Je moet dan ook niet iedere keer je moeder gaan lopen verdedigen of verwachten dat zij net zo met jouw ouders omgaat (alles doen zoals jouw moeder het wil) als jij met jouw ouders omgaat.

Er is je in je vorige topics ook al duidelijk gemaakt dat je zelf de grootste oorzaak van de ellende tussen je vrouw en je moeder/ouders bent, vooral omdat je je vrouw wel aanvalt op haar gedragingen maar je weigert je ouders tot de orde te roepen.

Maar ga in godsnaam scheiden, iedere keer als de verveling toeslaat weer een topic openen over je relatie helpt ook niet.
Zeiken dat je ook nog buren hebt als je partner boos is helpt niet, en maakt het alleen maar erger.
Als ze van je wegloopt (al dan niet tijdens een ruzie) dan is de kans groot dat ze er niet op zit te wachten dat jij achter haar aan blijft rennen om verder te zeuren, dat ze gaat lopen schreeuwen is waarschijnlijk om je weg te jagen, maar je hebt duidelijk moeite haar te begrijpen, dus: ga in godsnaam scheiden, dit wordt m niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:20:40 #23
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210980380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:16 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Ze heeft continu het gevoel dat ik om iedereen geef, behalve om haar. Maar dit komt, doordat niemand uit mijn omgeving haar buitensluit, maar zij anderen wel. Ik zie dit en word er eerlijk gezegd koud van en ga dan juist de grenzen opzoeken en forceren om die mensen om mij heen te krijgen. Dit knaagt aan haar.
Ja die reactie werkt natuurlijk averechts. Ik adviseer je daarmee te stoppen.

Geef haar aan en laat haar vooral zien en voelen dat je wel om haar geeft maar geef ook aan dat je anderen zoals je ouders ook aandacht geeft.

Als zij er mee zit dat je iedereen aandacht en liefds geeft behalve haar, vervolgens beantwoord je dat door je kil op te stellen naar haar en meer aandacht te geven aan anderen, ja dan kan je verwachten dat het verslechterd.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:23:23 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210980408
En werkelijk, je zegt dat je "het niet apprecieert"? Serieus? Je zegt het zo? Geen wonder dat ze kwaad wordt, wat een dedain.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210980444
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:23 schreef Leandra het volgende:
En werkelijk, je zegt dat je "het niet apprecieert"? Serieus? Je zegt het zo? Geen wonder dat ze kwaad wordt, wat een dedain.
Ik denk dat jij soortgelijke karakter als mijn partner hebt. Ik heb daar al mee te dealen in levende lijve. Ik heb niet nog eens zin om met zo iemand vergelijkbaars te lopen trekken en duwen op een forum.

Dank voor je bijdrage tot nu toe en veel plezier in de andere topics.
  Vis een optie? dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:33:28 #26
70532 loveli
N
pi_210980467
Tsja, als zelf negeren niet meer helpt.. wat moet je dan nog?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:35:41 #27
70532 loveli
N
pi_210980479
Of je luistert naar wat ze zegt en lost die problemen op in plaats van je eigen zin door te drijven en grenzen op te zoeken. Maar misschien snap ik relaties niet zo goed als jij.
crap in = crap out
pi_210980491
Waarom zou je je partner negeren?
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 00:59:22 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210980593
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:29 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Ik denk dat jij soortgelijke karakter als mijn partner hebt. Ik heb daar al mee te dealen in levende lijve. Ik heb niet nog eens zin om met zo iemand vergelijkbaars te lopen trekken en duwen op een forum.

Ik scheld niet met kanker, maar verder herken ik het wel dat een partner te laf is om zijn moeder te vertellen dat ze moet nokken met haar irritante gedrag en gestook, en dat herken ik al van de vorige eeuw.

Dus ja, de kans is groot dat je vrouw en ik vergelijkbare karakters hebben, en in plaats van daar je voordeel mee te doen maak je hier precies dezelfde fout als thuis: je wilt het niet begrijpen, je wilt alleen maar dat het weggaat, en vervolgens gaat zoals jij dat graag ziet.

Jammer joh.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Vis een optie? dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:06:46 #30
70532 loveli
N
pi_210980617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:59 schreef Leandra het volgende:
je wilt het niet begrijpen, je wilt alleen maar dat het weggaat, en vervolgens gaat zoals jij dat graag ziet.
Hij wil dat ze ophoudt met "zeuren".
crap in = crap out
pi_210980620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 01:06 schreef loveli het volgende:

[..]
Zou TS maar eens ophouden met zeuren.

R&P / Scheiden..

R&P / Schoonfamilie

Enz. enz. :O
  Vis een optie? dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:09:23 #32
70532 loveli
N
pi_210980622
En uitpraten is wat anders dan haar uitleggen waarom jij goed zit.

Bij uitpraten hoort ook luisteren naar je vrouw, je hoeft geen les te geven waarom jij gelijk hebt.
crap in = crap out
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:10:05 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210980623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 01:06 schreef loveli het volgende:

[..]
Ja :D
En dat komt van iemand die drama maakt omdat zijn vrouw niet zwaait naar zijn asociaal toeterende moeder als ze langsrijdt.

En dan blijkt dat ze niet vrijstaand wonen maar directe buren hebben, hij heeft dus een moeder die regelmatig cq iedere keer in een woonwijk toetert, maar zijn vrouw is degene die "zeurt" als ze aangeeft zulk asogedrag niet te appreciëren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Vis een optie? dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:15:52 #34
70532 loveli
N
pi_210980635
Topic 1:
TS wordt boos als zijn vrouw zijn toeterende moeder negeert. Wie is nou zo gemeen om zijn schoonmoeder te negeren?

Topic 3:
TS negeert zijn vrouw na ruzie, want dan kan ze even nadenken over haar handelingen en gedrag. Emotionele chantage, best een toepasselijke TT,
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:18:06 #35
70532 loveli
N
pi_210980636
Zit je vrouw op Fok? We willen haar kant graag horen.
crap in = crap out
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:19:25 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210980640
Het is ook gewoon zo grappig: "dus besloten om even niet te praten, zodat ze kan nadenken over haar handelingen en gedrag", alsof het om een kleuter gaat die 2 minuten op de trap moet gaan zitten nadenken.

Ja, en die tijd was natuurlijk ook voor hemzelf om even over zijn gedrag na te denken, maar dat heeft kennelijk niet geholpen, want hij ziet nog steeds niet wat er aan mankeert.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210980685
Naar mijn mening is TS gewoon een trol die op een ziekelijke manier aandacht nodig heeft.
Ik mag hartstikke doodvallen als TS echt getrouwd zou zijn.
Denk eerder dat ie bepaalde scenes uit soapseries (die hij samen met mammie zit te kijken) hier neerpleurt om iets te doen te hebben als mams aan het werk is.
pi_210980962
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:16 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
Ehhh, zit hier niet het probleem? Jouw gedrag! ze zegt letterlijk:”Het ligt niet aan je ouders maar aan jouw gedrag”
Stoppen met forceren lijkt me een oplossing.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 oktober 2023 @ 07:30:57 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210981112
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 00:07 schreef Nick9292 het volgende:

[..]
2 jaar en nu 1,5 jaar getrouwd. Maar tijdens een relatie zie je elkaar 1/2 keer in de week en dat is het een en al positief en fun, maar als je gaat samenwonen en verantwoordelijkheden hebt, krijg je de problemen.
Als je problemen van dit niveau hebt en dan ook met grote regelmaat, is dat echt wel een ander niveau dan gewoon eens een discussie over dit of dat. Dit is gewoon totaal ongezond, voor beiden, je zit samen doodongelukkig te worden...waarom doen jullie dat jezelf aan?

Overigens ook wel héél benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 07:34:21 #40
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_210981124
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 01:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Naar mijn mening is TS gewoon een trol die op een ziekelijke manier aandacht nodig heeft.
Denk eerder dat ie bepaalde scenes uit soapseries (die hij samen met mammie zit te kijken) hier neerpleurt om iets te doen te hebben als mams aan het werk is.
Achja de Fok!GTST-scriptschrijvers hebben dan ook weer wat te doen :s)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:31:56 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210982206
quote:

[..]

Ik denk dat dit houdinkje, dat niet werkt bij je vrouw, ook niet werkt in op dit forum. Sterker nog, dat weet ik wel zeker. Het is niet aan jou om andere users te vertellen dat ze zich niet in jouw topics hoeven te laten zien.

Als je geen reacties wil die je niet zinnen, wordt dat niet bereikt door die users te vertellen dat ze zich niet in jouw topic moeten laten zien, maar door geen topics te openen. Als je wel een topic opent dan is dat topic toegankelijk voor iedereen, óók voor mensen met een een mening die jou niet zo goed uitkomen.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:36:22 #42
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210982253
-

[ Bericht 100% gewijzigd door KoningWouter op 17-10-2023 10:36:51 ]
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:22:07 #43
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_210983050
quote:

[..]

Je zou ook kunnen proberen om je vrouw te leren begrijpen via iemand anders die dezelfde karaktertrekken heeft als je vrouw?

Steeds wijzen op haar tekortkomingen en aan haar ''lopen te trekken en duwen'' gaat niet de oplossing zijn en gaat haar uiteindelijk wegjagen. Het gaat je volgens mij niet lukken om deze vrouw te behouden.
To BG or not to BG!
pi_210983328
Ik denk je twee dingen moet doen. Stap 1 is het huwelijk beëindigen, stap 2 is de navelstreng eindelijk eens doorsnijden. Mi gado.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210986655
Ik zat ook in zo'n relatie, met gescheld en getier, wat begon kort nadat we samenwoonden. Ik heb er een punt achtergezet. En wij hebben dan ook nog eens een koophuis en een baby.. Ik vind het verschrikkelijk maar ik heb geaccepteerd dat er geen andere mogelijkheid is. Het resultaat was overigens een vechtscheiding waarbij contact met mijn zoon tot tweemaal toe werd geblokkeerd waardoor ik tweemaal een rechtszaak heb moeten starten. :')
Edensnator over 'n out
pi_210986694
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 01:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Onzin, wat is er volgens jou zo moeilijk te geloven? Als ik de behoefte had gehad om het verhaal van mijn scheiding hier te posten had jij me waarschijnlijk ook niet geloofd.
Edensnator over 'n out
  Spellchecker dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:20:59 #47
197773 crew  maily
pi_210987745
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:06 schreef Edensnator het volgende:

[..]
Onzin, wat is er volgens jou zo moeilijk te geloven? Als ik de behoefte had gehad om het verhaal van mijn scheiding hier te posten had jij me waarschijnlijk ook niet geloofd.
Ik denk dat ze ook doelt op zijn andere topics ;)
pi_210987963
Ik lees maar 1 oplossing; tabee er mee! Als je ruzies niet normaal kunt uitpraten is het hebben van een goede relatie een utopie...

En er is maar 1 voor verantwoordelijk, jij, diegene die dit in stand houd! :Y

Oh en zeuren over buren terwijl je vrouwtje ligt te janken verdient ook geen ere prijs... ik snap je wel maar dat soort dingen zijn de laatste dingen die je moet zeggen!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_210989126
Je partner (of wat ze ook is) is niet gelijk aan jouw volwassenheid.
Haar gedrag is die van een kind en een huilend kind vinden we allemaal zielig.

Het enige en meest lastige advies is, is om het met deze meid te verbreken.
En dit weet je zelf ook, maar zoekt toch, wanhopig, naar een oplossing waarbij dit probleem oplost én jullie samen kunnen blijven. En dat is wat dit ingewikkeld maakt, want het die optie is niet realistisch.
Geen kinderen en huis samen, dan is het nog makkelijker om tot ziens te zeggen.
Genoeg visjes in de zee TS.

Het zou een heel ander verhaal zijn als zij open stond voor communicatie en het liefst op een volwassen manier. Zij kiest ervoor om als een kind te gaan huilen en jou de schuld te geven.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210989201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:06 schreef Edensnator het volgende:

[..]
Wat maily al schreef, TS heeft 4 topics geopend waarvan er drie gaan over zijn vrouw. En hoe egoïstisch zij wel niet is. Totaal geen begrip voor arme TS.
Lees de andere topics maar eerst voordat je reageert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')