abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210828929
Ik had laatst ruzie met mijn vrouw en zij heeft dit verteld aan haar nichten en die weer aan hun broers. Eindstand: wij zijn weer goed met elkaar, maar zij hebben mij allemaal verwijderd van social media. Ik lig daar niet wakker van, maar denk wel: je hebt zo vaak bij mij gegeten en samen activiteiten gedaan, en op basis van dat je iets hoort ga je mij zo onrespectvol verwijderen. Ik heb ook meteen gezegd tegen mijn vrouw dat ik hen niet wens in mijn huis, zij mogen er zijn als ik er niet ben, maar als ik er ben wil ik ze niet zien. Ik ga haar niet verbieden om met hen te praten, maar heb wel duidelijk aangegeven dat zij dit jegens haar doen en niet jegens mij, want zij zijn niets van mij. Als mijn broers of familieleden mijn vrouw zouden verwijderen of op een andere manier willen uitsluiten, dan ga ik hen erop aanspreken. Zij zouden dat overigens uit respect voor mij nooit zoiets doen.

Het komt bij mij ook over als dat zij dit als een reden zagen om mij te verwijderen, want anders doe je het niet.

Mooi, ik hoef er iniedergeval niet meer bij al die verjaardagen bij te zijn. Een van de verwijderden gaat binnenkort ook trouwen en heeft mij ook uitgenodigd. Ik wil niet gaan, maar gaat het wel voor mijn vrouw doen, denk ik.
pi_210829055
Mijn dringende advies aan jullie, in combinatie met je vorige topic: Begin niet aan kinderen.
gr gr
pi_210829096
Ruzie maken met je vrouw, het dan weer bijleggen en er dan achterkomen dat de rest van haar familie jou heeft verwijderd van social media.
Ja, we zijn nu echt op een kleuterniveau beland.
Man, ga scheiden of hou je mond over deze onbenullige triviale onzin.
pi_210829103
quote:
4s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 00:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Mijn dringende advies aan jullie, in combinatie met je vorige topic: Begin niet aan kinderen.
Gelezen. Heb tranen in mijn ogen van het lachen.

_O-
  woensdag 4 oktober 2023 @ 01:23:29 #5
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210829172
klinkt 'n b'tje tokkie
alsof je getrouwd bent 'n pauperfamilie die 'n abonnement op de Privé hebben en GTST kijken.
als ze GTST kijken dan vrees ik 't ergste
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 4 oktober 2023 @ 01:25:34 #6
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210829176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 00:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Man, ga scheiden of hou je mond over deze onbenullige triviale onzin.
en wat als dit z'n leven is en jouw reactie 'n poging tot zelfmoord in gang zet of 't tegenovergestelde dat hij wapens gaat kopen en zijn schoonfamilie gaat afknallen
pi_210829513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 01:25 schreef sturmpie het volgende:

[..]
en wat als dit z'n leven is en jouw reactie 'n poging tot zelfmoord in gang zet of 't tegenovergestelde dat hij wapens gaat kopen en zijn schoonfamilie gaat afknallen
Ja wat dan? Doet ie zelf he, sta ik helemaal buiten.
pi_210829690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 00:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Gelezen. Heb tranen in mijn ogen van het lachen.

_O-
Nogmaals gelezen maar nu helemaal.
En dan dit weer zien. TS is een gluiperd die hier niks anders doet dan zijn eigen vrouw zwart maken.
pi_210829696
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 00:13 schreef Nick9292 het volgende:
Ik lig daar niet wakker van,
Dat blijkt niet echt uit je OP
pi_210829699
quote:
Ik had laatst ruzie met mijn vrouw en zij heeft dit verteld aan haar nichten en die weer aan hun broers. Eindstand: wij zijn weer goed met elkaar, maar zij hebben mij allemaal verwijderd van social media. Ik lig daar niet wakker van, maar denk wel: je hebt zo vaak bij mij gegeten en samen activiteiten gedaan, en op basis van dat je iets hoort ga je mij zo onrespectvol verwijderen. Ik heb ook meteen gezegd tegen mijn vrouw dat ik hen niet wens in mijn huis, zij mogen er zijn als ik er niet ben, maar als ik er ben wil ik ze niet zien. Ik ga haar niet verbieden om met hen te praten, maar heb wel duidelijk aangegeven dat zij dit jegens haar doen en niet jegens mij, want zij zijn niets van mij. Als mijn broers of familieleden mijn vrouw zouden verwijderen of op een andere manier willen uitsluiten, dan ga ik hen erop aanspreken. Zij zouden dat overigens uit respect voor mij nooit zoiets doen.

Het komt bij mij ook over als dat zij dit als een reden zagen om mij te verwijderen, want anders doe je het niet.

Mooi, ik hoef er iniedergeval niet meer bij al die verjaardagen bij te zijn. Een van de verwijderden gaat binnenkort ook trouwen en heeft mij ook uitgenodigd. Ik wil niet gaan, maar gaat het wel voor mijn vrouw doen, denk ik.
TS, hier staan nog wat vragen open die jij zou moeten beantwoorden.

R&P / Scheiden..
  woensdag 4 oktober 2023 @ 07:37:44 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210829710
Op basis van je vorige topics snap ik wel dat ze een reden zochten om je kunnen te verwijderen, dat het weer goed is tussen jou en je vrouw is vast van tijdelijke aard.

Maar wel grappig: als je vrouw geen zin heeft in haar schoonfamilie dan moet ze zich niet aanstellen maar als jij geen zin hebt in je schoonfamilie dan bepaal je zelfs dat ze niet in jullie huis mogen komen als jij er ook bent? :D
Misschien moet je vrouw dezelfde regels een gaan hanteren over haar schoonfamilie, met je toeterende moeder die al beledigd is dat je vrouw niet zwaait als zij toetert.

Oh, en "onrespectvol"? Respectloos is het woord dat je zoekt als je drama wilt maken over het gedrag van anderen.

Tot slot: je kunt wel denken dat ze je vanwege de ruzie verwijderd hebben, maar het kan ook zijn dat je vrouw ze vanwege die ruzie ook andere zaken verteld heeft waardoor ze je verwijderd hebben.
Of door iets wat je zelf gepost hebt.
Verder schop je wel heel veel drama over het verwijderen van social media; niet meer welkom in jullie huis als jij er bent, als het jouw broers waren zou je hen er op aanspreken, en tegelijkertijd stel je er niet wakker van te liggen, maar je opent er wel een topic over.
En dan gaat dit nota bene over neven en nichten, niet over broers of zussen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210829744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 07:37 schreef Leandra het volgende:
Op basis van je vorige topics snap ik wel dat ze een reden zochten om je kunnen te verwijderen, dat het weer goed is tussen jou en je vrouw is vast van tijdelijke aard.

Maar wel grappig: als je vrouw geen zin heeft in haar schoonfamilie dan moet ze zich niet aanstellen maar als jij geen zin hebt in je schoonfamilie dan bepaal je zelfs dat ze niet in jullie huis mogen komen als jij er ook bent? :D
Misschien moet je vrouw dezelfde regels een gaan hanteren over haar schoonfamilie, met je toeterende moeder die al beledigd is dat je vrouw niet zwaait als zij toetert.

Oh, en "onrespectvol"? Respectloos is het woord dat je zoekt als je drama wilt maken over het gedrag van anderen.

Tot slot: je kunt wel denken dat ze je vanwege de ruzie verwijderd hebben, maar het kan ook zijn dat je vrouw ze vanwege die ruzie ook andere zaken verteld heeft waardoor ze je verwijderd hebben.
Of door iets wat je zelf gepost hebt.
Verder schop je wel heel veel drama over het verwijderen van social media; niet meer welkom in jullie huis als jij er bent, als het jouw broers waren zou je hen er op aanspreken, en tegelijkertijd stel je er niet wakker van te liggen, maar je opent er wel een topic over.
En dan gaat dit nota bene over neven en nichten, niet over broers of zussen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Armani XL op 04-10-2023 08:36:21 (Nee) ]
  woensdag 4 oktober 2023 @ 09:18:43 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210830202
quote:
onrespectvol
Ik vraag me af of daar nou echt geen beter woord voor is...
Huilen dan.
  Moderator woensdag 4 oktober 2023 @ 09:26:26 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210830258
quote:

_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 4 oktober 2023 @ 09:27:02 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210830263
quote:
10s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik vraag me af of daar nou echt geen beter woord voor is...
Dat stukje eruit halen. Ik vind dat respectloos.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210830283
Wat mensen doen op sociale media is niet belangrijk. Als ze je nou in je gezicht uitkafferen, daar kan je wat mee. Maar dit is voor kleuters. Een volwassen vent zou het niet eens in de gaten hebben.

En het boeit je blijkbaar wel ontzettend, want anders zouden ze wel welkom zijn.
-nee-
  woensdag 4 oktober 2023 @ 09:31:38 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210830287
quote:
6s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dat stukje eruit halen. Ik vind dat respectloos.
Sorry. Ik ga mijn best doen om voortaan wat meer onrespectloos te reageren.
Huilen dan.
pi_210830299
Dit lijkt mij een hele gezonde basis voor een relatie. _O_
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 09:37:42 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210830346
quote:
14s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:31 schreef Marsenal het volgende:
Wat mensen doen op sociale media is niet belangrijk. Als ze je nou in je gezicht uitkafferen, daar kan je wat mee. Maar dit is voor kleuters. Een volwassen vent zou het niet eens in de gaten hebben.

En het boeit je blijkbaar wel ontzettend, want anders zouden ze wel welkom zijn.
Dat vind ik wel het grappigste idd, dat TS doorheeft dat ze hem niet meer volgen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210830846
Gewoon nooit schoonfamilie op social media toevoegen.

Ik ben erg selectief op Insta en schoonfamilie komt daar zeker nooit op. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 4 oktober 2023 @ 14:24:12 #21
396386 sturmpie
for night & nature
pi_210832475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 06:23 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja wat dan? Doet ie zelf he, sta ik helemaal buiten.
dan ben jij wel de druppel geweest en dat zal zich resulteren in karma
pi_210832564
Ik zou er ook een enorm probleem mee hebben, als mijn schoonfamilie me op Hyves zou ontvrienden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_210834677
quote:
Ik had laatst ruzie met mijn vrouw en zij heeft dit verteld aan haar nichten en die weer aan hun broers.
Mooi vrouwtje heb je daar, als je nou aambeien hebt zegt ze dat dan ook tegen haar nichten?
pi_210841560
Hoe oud ben je? Als je je als dertig-plusser druk maakt om sociale media - helemaal als het enkel draait om verwijderen van - is dat eigenlijk heel erg sneu.
pi_210842570
Ik was een genuanceerd verhaaltje aan het typen, maar zag dat je in je vorige topic ook nooit meer de moeite hebt genomen om te reageren.

Zodoende dan maar wat korter door de bocht: Jullie zijn denk ik helemaal niet weer goed met elkaar, maar in het zoveelste interbellum in een verkreukeld, kapot huwelijk dat bovendien geteisterd wordt door familiegezeik van een niveau waar een puber nog droevig van zou worden. Wie doe je er op de langere termijn een plezier mee om bij elkaar te blijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')