abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210981362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 07:40 schreef Ponsai het volgende:
Stukje tijdslijn van de dader;
https://www.hln.be/binnen(...)%2Fl.facebook.com%2F

Hij was dus al jaren als illegale in het land.
Als ik bij die politie vlogs zie hoe ze
Telkens ongewenste vreemdelingen zien en alleen boete uitdelen en doooorrrr snap ik wel dat het loont om illegaal te zijn. Kans op uitzetten is Nihil.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_210981366
De schutter zat blijkbaar in een cafe :')

ik dacht dat moslims niet mochten drinken ? :+

Anyway, de schutter is overleden volgens de nos
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210981368
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 01:11 schreef Werkperd het volgende:
Zie hoe deze topic opeens de israel gaza topic achter zich laat.

ISIS kaart wordt ingezet en focus ligt nu opeens ergens anders. Duidelijk te zien hoe organisatorisch media werkt en de mensen kanaliseert.

Ik maak me als moslim oprecht zorgen over de ontwikkelingen binnen Europa. Islamofobie stijgt in rap tempo.
Wel knap dat nadat twee mensen dood zijn geschoten het eerste wat je doet is janken wat het zal doen met het beeld over moslims. Geen afkeur, geen veroordeling, geen kritische noot richting de dader, nee, janken over het Westen is je primaire reactie.

Bijzonder, jouw gedrag zagen we al eerder na de 1300 dode Israëliërs. Nul veroordeling, alleen maar klagen over het Westen.
pi_210981376
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Godzijdank en meteen dood. Zijn we daar ook vanaf.
Opgeruimd staat netjes. Die hele wijk Schaarbeek zou ik serieus ontmantelen. Dat is al jarenlang een broeinest van illegalen en extremistisch tuig.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210981379
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Moet je voorstellen als Israël de Gaza binnentrekt, gaan ze hier allemaal massaal los. Je moet toch wel echt ziek in je hoofd zijn als je nog langer je kop in het zand blijft steken, wordt tijd dat Europeanen eens aan hun kinderen gaan denken!
Eens.
pi_210981384
quote:
5 mensen dood!? Lees ik dat nou goed? nee, dat kan toch niet?

[ Bericht 14% gewijzigd door Frutsel op 17-10-2023 09:13:39 ]
pi_210981385
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:26 schreef TLC het volgende:
De schutter zat blijkbaar in een cafe :')

ik dacht dat moslims niet mochten drinken ? :+

Anyway, de schutter is overleden volgens de nos
Want een café staat gelijk aan alcohol? Voldoende theehuizen in die wijk dunkt me. Zegt ook genoeg dat hij zich daar "gewoon" kon blijven tonen tussen de mensen.
pi_210981392
Eens zien hoeveel van die miljoenen moslims nu de straten op gaan in Europa om te protesteren voor het feit dat onschuldige Europeanen wederom worden afgeslacht.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210981394
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Opgeruimd staat netjes. Die hele wijk Schaarbeek zou ik serieus ontmantelen. Dat is al jarenlang een broeinest van illegalen en extremistisch tuig.
Eens. Ruim maar leeg, elke mannelijke inwoner onderwerpen aan een uitgebreide screening en anders uitzetten.
pi_210981397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Want een café staat gelijk aan alcohol? Voldoende theehuizen in die wijk dunkt me. Zegt ook genoeg dat hij zich daar "gewoon" kon blijven tonen tussen de mensen.
ik denk als het in een theehuis was dat ze dat wel gemeld zouden hebben
pi_210981401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hij heeft het over ‘wij moslims ‘
Dat zie ik niet staan in de post waarop jij reageert.

Ik vind het bezopen om maar even alle moslims over één kam te scheren. En al helemaal om je mede-user te beschuldigen van moord. Wat denk je daarmee te bereiken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2023 08:32:03 ]
pi_210981404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:27 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ieder stad, en ieder dorp in Europa waar een bepaalde concentratie van dat volk bij elkaar zit is een broeinest voor extremisme, dat was 30 jaar geleden niet anders, het begint alleen op te vallen dat die broeinesten steeds groter worden en in aantallen toenemen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210981410
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:30 schreef TLC het volgende:

[..]
ik denk als het in een theehuis was dat ze dat wel gemeld zouden hebben
Dan nog heeft het niet per se iets met alcohol te maken.
pi_210981411
Anyway, opgeruimd staat netjes
pi_210981416
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 07:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
- De dader is de 45-jarige Abdesalem Lassoued. Hij woont in de Brusselse wijk Schaarbeek, verbleef illegaal in ons land en stond al bij de politie gekend voor verdachte handelingen, illegaal verblijf en mensensmokkel.

Hoe kan het dat dit in één zin genoemd wordt, illegaal en bekend bij de politie? Waarom is die vent niet uit het land gegooid?
Omdat wij ons laten gijzelen door politieke correctheid en ondemocratische EU regels.
pi_210981459
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik zou de moskees en de koffiehuizen in die wijk maar weer in de gaten houden de komende tijd, want het wemelt daar van het krapuul.
Ik zou het eerder krapai noemen. De overtreffende trap van krapuul.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_210981472
Vraag me echt af wanneer Europa eens actie gaat ondernemen voor dit probleem.
Elke keer worden er maar mensen afgeschoten en verder vrij weinig mee gedaan om het probleem echt een keer aan te pakken.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:46:37 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_210981479
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:21 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je deze boude bewering kunt onderbouwen?
Laat die bejaarde dorpsgek gewoon met rust joh :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_210981484
twitter
pi_210981488
En dan lees je dit vandaag in de Telegraaf:

quote:
Vrijwilliger bij Vluchtelingenwerk bleek veroordeeld te zijn voor lidmaatschap IS

Een 39-jarige vrouw heeft een jaar lang bij Vluchtelingenwerk Nederland gewerkt terwijl zij was veroordeeld voor een lidmaatschap van de terroristische organisatie Islamitische Staat. De vrouw was vrijwillliger als juridisch medewerker bij de organisatie en had toegang tot persoonlijke gegevens en dossiers van vluchtelingen, zo schrijft de NOS.

De vrouw wil anoniem blijven, maar deed haar verhaal bij de NOS: „Tegenover de cliënten die op mijn spreekuur kwamen heb ik ook nooit het gevoel gehad van ’oeps’. Ik deed het werk met goede intenties. Als je intenties zuiver zijn, hoef je niet achterom te kijken.”

De vrouw was door de rechtbank in Rotterdam in 2019 veroordeeld tot dertig maanden cel, waarvan tien voorwaardelijk. De rechtbank achtte het bewezen dat ze in 2015 hoogzwanger naar Bagdad reisde, om zich daar aan te sluiten bij de IS.
pi_210981507
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:28 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
5 mensen dood!? Lees ik dat nou goed? nee, dat kan toch niet?
Belgisch nieuws heeft het over op drie geschoten twee omgekomen.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)sel-dit-weten-we-al/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:52:46 #172
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_210981514
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Als de media “theehuis” gaan gebruiken, dan is dat natuurlijk direct stigmatiserend. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_210981521
Iedereen zegt wel opgeruimd is netjes, maar voor die kerel is dit zijn uiteindelijke einddoel. Als 'martelaar' sterven. Ik had hem liever zien wegrotten in een cel net als die Abdeslam.
pi_210981524
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Daar moet je de EU voor bedanken. Zij maken het extreem moeilijk illegalen uit te zetten.
De EU maakt niks moeilijk, uitgeprocedeerde kunnen gewoon en makkelijk uitgezet worden in theorie.

Er zijn twee redenen waarom hij jarenlang in belgie kon verblijven:

1. Illegaliteit is niet strafbaar, wat in feite betekend dat hij gewoon de straat op kan wandelen en hier kan wonen, hij kan simpelweg niet vastgezet worden.

2. Het land van herkomst neemt zijn burgers niet terug na een asielaanvraag, dat maakt uitzetten bijzonder lastig.
speak only if it improves the silence.
pi_210981538
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Iedereen zegt wel opgeruimd is netjes, maar voor die kerel is dit zijn uiteindelijke einddoel. Als 'martelaar' sterven. Ik had hem liever zien wegrotten in een cel net als die Abdeslam.
Ja het is goed, kost ons weer giga veel geld. Opruimen dit soort lui.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')