Voor de verandering eens goede woorden van de Moslimraad.quote:
Voor de verandering eens goede woorden van de Moslimraad.quote:
Tja volgens mij kunnen ze ook geen actie ondernemen bij een verdenking, alleen in de gaten houden. Maar dat werkt goed, blijkt maar weer. Idem met de Franse leraar die is neergestoken. Werd ook in de gaten gehouden.quote:
Hij was ook illegaal, maar dat geldt waarschijnlijk voor complete mensenmassa's in die shithole Molenbeek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:48 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Tja volgens mij kunnen ze ook geen actie ondernemen bij een verdenking, alleen in de gaten houden. Maar dat werkt goed, blijkt maar weer. Idem met de Franse leraar die is neergestoken. Werd ook in de gaten gehouden.
Hij woont in Schaarbeek las ik ergens. Niet dat veel beter is volgens mij, maar tochquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij was ook illegaal, maar dat geldt waarschijnlijk voor complete mensenmassa's in die shithole Molenbeek.
We zetten in Europa niemand uit want zielig. Dat dit jaarlijks duizenden slachtoffers oplevert van diefstal, verkrachting en zelfs moord neemt de politiek op de koop toe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:54 schreef BeriBeri het volgende:
Verrassend, weer zo'n haatbaard
Kunnen ze die gasten niet allemaal deporteren naar een eilandje ergens midden op zee
Daar moet je de EU voor bedanken. Zij maken het extreem moeilijk illegalen uit te zetten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
- De dader is de 45-jarige Abdesalem Lassoued. Hij woont in de Brusselse wijk Schaarbeek, verbleef illegaal in ons land en stond al bij de politie gekend voor verdachte handelingen, illegaal verblijf en mensensmokkel.
Hoe kan het dat dit in één zin genoemd wordt, illegaal en bekend bij de politie? Waarom is die vent niet uit het land gegooid?
Wat een bullshit. Heb je enig idee hoeveel mensen per jaar worden uitgezet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
We zetten in Europa niemand uit want zielig. Dat dit jaarlijks duizenden slachtoffers oplevert van diefstal, verkrachting en zelfs moord neemt de politiek op de koop toe.
Van die diversiteit heeft hij zelf toch geen last in zijn villa ver van het gepeupel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:13 schreef Alpha0 het volgende:
Laten we volgende maand bij de landelijke verkiezingen massaal op een politicus stemmen die vind dat moslims al 2000 (!!!!!) jaar bij Europa horen en dat geen plek in de wereld verstoken zal zijn van diversiteit.
Of je stemt gewoon weer rechts populistisch en dan blijft alles zoals nu.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:13 schreef Alpha0 het volgende:
Laten we volgende maand bij de landelijke verkiezingen massaal op een politicus stemmen die vind dat moslims al 2000 (!!!!!) jaar bij Europa horen en dat geen plek in de wereld verstoken zal zijn van diversiteit.
In Nederland gaan ze zelfs zo ver bewijsmateriaal (camerabeelden) te vernietigen om dat narratief overeind te houden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
In België geven ze tenminste de juiste benaming. Terroristen en aanslagen.
Hier in Nederland zijn het "verwarde personen" en "incidenten".
Godzijdank en meteen dood. Zijn we daar ook vanaf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:19 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)chte-aanslag-brussel
Oh ze hebben hem denk ik
Ik neem aan dat je deze boude bewering kunt onderbouwen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Nederland gaan ze zelfs zo ver bewijsmateriaal (camerabeelden) te vernietigen om dat narratief overeind te houden.
Typ ook net dat ze hem nog niet hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:19 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)chte-aanslag-brussel
Oh ze hebben hem denk ik
Ik zou de moskees en de koffiehuizen in die wijk maar weer in de gaten houden de komende tijd, want het wemelt daar van het krapuul.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Godzijdank en meteen dood. Zijn we daar ook vanaf.
Misschien maar eens voorbereiden op een grondoffensief in eigen stad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou de moskees en de koffiehuizen in die wijk maar weer in de gaten houden de komende tijd, want het wemelt daar van het krapuul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |