abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210981547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ja het is goed, kost ons weer giga veel geld. Opruimen dit soort lui.
dit idd :)
pi_210981555
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:54 schreef TjjWester het volgende:

[..]
De EU maakt niks moeilijk, uitgeprocedeerde kunnen gewoon en makkelijk uitgezet worden in theorie.

Er zijn twee redenen waarom hij jarenlang in belgie kon verblijven:

1. Illegaliteit is niet strafbaar, wat in feite betekend dat hij gewoon de straat op kan wandelen en hier kan wonen, hij kan simpelweg niet vastgezet worden.
Dat is formeel niet waar. In Belgie is illegaal verblijf strafbaar met een vrijheidsstraf van 3 maanden en een geldboete. Die straf wordt echter in praktijk alleen opgelegd bij combinatie met andere strafbare feiten.
pi_210981558
quote:

[..]
En voor wie hij werkte intresseert je niks?

Nogmaals het is bijzonder waardevol om te weten of dit een einzelganger is of een goed georganiseerde IS organisatie. In het eerste geval kunnen we het afdoen als een moord, in het tweede geval niet.
speak only if it improves the silence.
pi_210981564
ZE HEBBEN ‘M!!!!!

HIJ IS IN HET PARADIJS MENSEN
U MAD?
pi_210981573
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:59 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Nogmaals het is bijzonder waardevol om te weten of dit een einzelganger is of een goed georganiseerde IS organisatie. In het eerste geval kunnen we het afdoen als een moord, in het tweede geval niet.
Alsof dit soort radicalen alles maar prijs gaan geven als je ze onder druk zet. Oog om oog, tand om tand.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_210981574
quote:

[..]
Er lopen er nog veel meer zoals hij in Europa rond. Ik vermoed dat we dat wel zullen merken met die oorlog in Israel en Palestina nu.

Die mensen nemen altijd wraak op mensen die geen ene zak met die oorlog te maken hebben.
pi_210981576
quote:

[..]

Wat voor bijdrage gaat de dader hier leveren dan?
pi_210981577
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:58 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is formeel niet waar. In Belgie is illegaal verblijf strafbaar met een vrijheidsstraf van 3 maanden en een geldboete. Die straf wordt echter in praktijk alleen opgelegd bij combinatie met andere strafbare feiten.
Het is praktisch dus niet strafbaar, zover bekend heeft hij zich niet bezig gehouden met zichtbare andere strafbare feiten, wat uiteindelijke betekende dat hij onder de radar bleef.

Zelfs een radicalisatiemelding was geen aanleiding tot actie.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:03:37 #184
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210981581
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 08:48 schreef Tekaschi het volgende:
En dan lees je dit vandaag in de Telegraaf:
[..]

Godver serieus zeg..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210981594
Is niet dood.
pi_210981605
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:05 schreef Grotehengst het volgende:
Is niet dood.
quote:
De dader van de aanslag - die deze ochtend werd neergeschoten - zou mogelijk op weg naar het ziekenhuis zijn overleden. Dat bevestigen meerdere bronnen aan onze redactie.

De man werd mogelijk nog gereanimeerd nadat hij werd neergeschoten door de politie tijdens een schietpartij in een café in Schaarbeek.
hln.be
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:08:17 #187
498210 KoningWouter
Gnosis is my drug
pi_210981616
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 23:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
"Die hadden we niet zien aankomen" :')
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl
pi_210981619
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
[..]
hln.be
De veiligheidscordinator van vak D had ook van de politie te horen gekregen dat de dader bij de bioscoop was........ Is hij niet geweest.

Opeens heeft iedereen een belangerijke functie en willen ze lekken......
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:14:02 #189
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210981641
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:08 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
"Die hadden we niet zien aankomen" :')
Snap ik nooit dat "Ongeloof" en "Geschokt"
Dat kun je de eerste keer zeggen maar nu na al die jaren is het gewoon bijna standaard geworden.

En iedereen zag dit al aankomen.
pi_210981654
quote:
Lekker op tijd wel telegraaf, die beelden stonden hier al na een uur in het topic
pi_210981660
Ongeloof :') Dit ligt toch allemaal in het verwachtingspatroon.

Dat het bij 2 doden is gebleven, valt dan wel weer mee.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:19:26 #192
21467 franske19
Hit the deck!
pi_210981666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:14 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat kun je de eerste keer zeggen maar nu na al die jaren is het gewoon bijna standaard geworden.

Het is één grote act van de politiek. Als je doelbewust al die haatbaarden binnenlaat, weigert het extreem gedateerde vluchtelingen beleid aan te passen en nauwelijks illegalen uitzet dan kun je toch verwachten dat het helemaal mis gaat.
pi_210981672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 07:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hij was ook illegaal, maar dat geldt waarschijnlijk voor complete mensenmassa's in die shithole Molenbeek.
Klopt inderdaad. Trieste zaak. Overigens weet ik niet in welk land hij terecht kwam tijdens zijn expeditie naar Europa, daar hadden ze hem eigenlijk al moeten terugsturen als hij als bekend stond als gevaarlijk in Tunesië.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 09:22:37 #194
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210981676
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:14 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Ja dit hoor, ongeloof.. het enige wat ongelooflijk is is als Rutte daadwerkelijk geschokt zou zijn. En het is ongelooflijk dat de Europese regeringen niet genoeg doen om hun bevolkingen te beschermen.
Stel verdomme op zijn minst illegaliteit strafbaar en zet mensen gewoon vast. En aan het einde van de straf zet je ze uit. Of desnoods weer vast, totdat ze daadwerkelijk vrijwillig of op andere wijze vertrekken uit de EU.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210981678
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:20 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Klopt inderdaad. Trieste zaak. Overigens weet ik niet in welk land hij terecht kwam tijdens zijn expeditie naar Europa, daar hadden ze hem eigenlijk al moeten terugsturen als hij als bekend stond als gevaarlijk in Tunesië.
Is niet te stoppen met dat open grenzen beleid. Als je ergens in zuid Europa opgepikt wordt ben je binnen een dag in een busje richting Brussel vervoerd. En in zo'n wijk als Schaarbeek val je dan al helemaal niet op natuurlijk.
pi_210981685
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:22 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja dit hoor, ongeloof.. het enige wat ongelooflijk is is als Rutte daadwerkelijk geschokt zou zijn. En het is ongelooflijk dat de Europese regeringen niet genoeg doen om hun bevolkingen te beschermen.
Stel verdomme op zijn minst illegaliteit strafbaar en zet mensen gewoon vast. En aan het einde van de straf zet je ze uit. Of desnoods weer vast, totdat ze daadwerkelijk vrijwillig of op andere wijze vertrekken uit de EU.
Uitzetten is geen optie: waar naar toe en met welke documenten?
pi_210981687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:05 schreef Grotehengst het volgende:
Is niet dood.
Hoe noem jij het dan
U MAD?
pi_210981690
quote:

[..]

Wat voor reden zou hij hebben om te zeggen dat hij namens IS handelt als dat niet zo is?

Ik bedoel, zou je dat van IS zelf ook zomaar mogen zeggen?

Want stel je voor ik schiet morgen de bakker dood, en ik zet een filmpje op Facebook waarin ik zeg "ja ik werk voor IS."

Dan zouden ze toch wel boos op mij zijn als dat niet zo is? IS bedoel ik.
pi_210981706
Politici zijn weer massaal 'geschokt', maar wie gelooft het nog? Hoe kun je keer op keer geschokt zijn van het resultaat van je eigen beleid? Dit gaat nooit meer goedkomen, daar is het al veel en veel te laat voor.
pi_210981713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 09:24 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Wat voor reden zou hij hebben om te zeggen dat hij namens IS handelt als dat niet zo is?

Ik bedoel, zou je dat van IS zelf ook zomaar mogen zeggen?

Want stel je voor ik schiet morgen de bakker dood, en ik zet een filmpje op Facebook waarin ik zeg "ja ik werk voor IS."

Dan zouden ze toch wel boos op mij zijn als dat niet zo is? IS bedoel ik.
Verwarde persoon zeggen wel vaker onlogische dingen. Een paar random Zweden afknallen, en daarna een cafe binnenstappen, is ook niet echt navolgbaar.

Dus of hij echt IS gealieerd is of niet, is nog een open vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')