abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210971632
Ik heb het idee dat 95% van de mensen die dat From the River to the Sea zingen geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Useful idiots, allemaal.
pi_210971634
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Dit kan niet langer zo blijven doorgaan, dit is gewoon oproepen tot genocide en massaal.
"From the river to the sea" puur als leus is an sich natuurlijk helemaal geen oproep tot genocide. Als de claim is dat ze daarbij de joden willen vernietigen, dan wel.

Al is het natuurlijk voor interpretatie vatbaar wat de echte betekenis van deze leus is. De tekst an sich is niet zo heel spannend. Dat is hetzelfde als:

"Von der Maas bis an die Memel,
Von der Etsch bis an den Belt"

Wellicht wat ongepast, maar geen genocide.
pi_210971642
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb het idee dat 95% van de mensen die dat From the River to the Sea zingen geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Useful idiots, allemaal.
Inderdaad. Groot stuk onwetendheid en daarnaast ook antisemitisme dat een rol speelt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210971648
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb nog geen rectificatie of excuus-tweet gelezen van AH. Misschien staan ze zelf niet achter zo'n uitspraak, maar ze hebben in elk geval weinig moeite dat personeel van hun zich zo uit in hun winkels en in het openbaar.
Ik heb er maar één foto van gezien. Zijn er meerdere gemaakt?
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 oktober 2023 @ 14:35:55 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_210971665
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:29 schreef Evenstar het volgende:
Toch echt frappant hoe sommige users maar gewoon dingen roepen en users woorden in de mond leggen, zonder quotes/voorbeelden. Zo kan je toch geen discussie voeren man .....
Welkom hier. Enjoy your stay and keep calm.
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 14:37:39 #37
5428 crew  miss_sly
pi_210971671
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tja, als zelfs de AH daar achter staat :{
Hoezo staat de AH daar achter?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210971673
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Een is er 1 teveel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210971678
quote:
URL ziet er wel objectief uit lol

Maar welke Fok users zeggen dit allemaal? Niet veel in dit topic geweest maar zijn er hier ook mensen die dat roepen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210971683
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[ twitter ]
En dan nog de steun willen uitspreken voor palestina en niet achter Israel staan, met het 'jaaamaaaaaaaaar israeeeeeel'.

Blijf thuis voortaan op 4 en 5 mei. Dit is immers werkelijk van het niveau haat wat de Einzatsgruppen ten toon spreidde. Puur barbarisme waar zelfs barbaren nog van dachten het niet te doen.

Lekker met je pali vlaggetje. Hier sta je dus voor als je daarmee staat te zwaaien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210971684
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Asjkenazim hebben bijna allemaal een aantoonbare afkomst in het Midden-Oosten. En de theorie van de Chazaren (die het erg goed doet in antisemitische kringen) slaat al helemaal nergens op.
Het is een onderwerp wat eigenlijk niet in NWS thuishoort
Laten we het gewoon bij de actualiteiten houden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210971690
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoezo staat de AH daar achter?
Het is 6 uur geleden op twitter geplaatst en ook in landelijke media voorbij gekomen en voor zover ik weet is er geen reactie vanuit AH gekomen. Ze hebben blijkbaar niet veel moeite met die uitspraak.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 oktober 2023 @ 14:40:22 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_210971697
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
URL ziet er wel objectief uit lol

Maar welke Fok users zeggen dit allemaal? Niet veel in dit topic geweest maar zijn er hier ook mensen die dat roepen?
Bron is juist Joods en er staat juist dat het helemaal niet oproept tot genocide.

Ook de bronnen die in dat artikeltje worden aangehaald zijn vaak Joods en ook die vinden dat het geen oproep is door genocide, dus mensen die hier moord en brand roepen doen dat ook zonder dat ze echt weten waar ze het over hebben. Beetje niveau "heeft op facebook gestaan".
pi_210971698
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tja, als zelfs de AH daar achter staat :{
Beetje kort door de bocht, het gaat maar om 1 filiaal en is geen officiële statement van AH zelf.
pi_210971703
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En dan nog de steun willen uitspreken voor palestina en niet achter Israel staan, met het 'jaaamaaaaaaaaar israeeeeeel'.

Blijf thuis voortaan op 4 en 5 mei. Dit is immers werkelijk van het niveau haat wat de Einzatsgruppen ten toon spreidde. Puur barbarisme waar zelfs barbaren nog van dachten het niet te doen.

Lekker met je pali vlaggetje. Hier sta je dus voor als je daarmee staat te zwaaien.
Het is met het Oekraine Rusland oorlog toch wel duidelijk dat 4 en 5 mei nogal een hypocriet is. Ze moeten er een disclaimer aan toevoegen. Nooit meer, onder voorwaarde dat a, b, c, d, e of g
pi_210971708
"Free Israël, from Gaza to the West Bank" mag dus ook volgens de rechter?
  maandag 16 oktober 2023 @ 14:42:14 #47
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 16 oktober 2023 @ 14:42:23 #48
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210971714
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dit heb ik toch echt nergens gelezen hier.

Volgens mij is het voor jou ook hoog tijd om wat afstand te nemen van FOK! en de media.
u serious
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210971715
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:40 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Bron is juist Joods en er staat juist dat het helemaal niet oproept tot genocide.

Ook de bronnen die in dat artikeltje worden aangehaald zijn vaak Joods en ook die vinden dat het geen oproep is door genocide, dus mensen die hier moord en brand roepen doen dat ook zonder dat ze echt weten waar ze het over hebben. Beetje niveau "heeft op facebook gestaan".
De term genocide wordt ook nogal snel gebruikt hier vind ik. Klaarblijkelijk door mensen die of niet weten wat het betekent of hun statement kracht willen bijzetten, maar zichzelf daarmee juist belachelijk neerzetten.
pi_210971716
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Deze lui zijn ook wel duidelijk ( :') ):
twitter
pi_210971717
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 13:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar wat je zegt, zelfs Europese joden hebben meestal een gemengde originele afkomst gedeeltelijk Europees en gedeeltelijk uit Levantine (waar nu Israël en Palestina ook liggen).
Ja gemengd: 2% Levant en 98% Europees, conclusie: "Yes ik ben jood!".

Het grootste bewijs is uiterlijk, dat zegt genoeg. Ashkenazis moeten hun mond houden over land claimen van hun zogenaamde voorouders.
pi_210971719
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:40 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ow excuus, je hebt gelijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210971726
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:42 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Deze lui zijn ook wel duidelijk ( :') ):[ twitter ]
Bij1 :')_________

Baggerpartij
pi_210971737
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Haha. Wat een lap tekst. Je bent met ons of tegen ons. Oke kapitein Amerika.
pi_210971747
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:Asjkenazim hebben bijna allemaal een aantoonbare afkomst in het Midden-Oosten.
Nog één. Aub, je kan claims maken wat je wil, maar het onomstotelijk bewijs is gewoon kant en klaar voor je: het uiterlijk. Dat zijn gewoon Europeanen, totaal niks midden oosters aan. Mizrahi Joden is een ander verhaal, daar kan ik nog in mee.
pi_210971751
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:43 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Bij1 :')_________

Baggerpartij
Gaan een mooie implosie tegemoet gelukkig. Bijna opgelost :).
pi_210971762
quote:
7s.gif Op maandag 16 oktober 2023 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je bedoelt zoals je hier in het topic niet moet proberen een beetje genuanceerd te posten?

Spinter -> balk.
Leg mij eens uit dan wat er genuanceerd is aan een levend verbrande verkrachte vrouw?
En wat kun je nuanceren bij een stel geëxecuteerde kinderen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210971779
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:27 schreef Tekaschi het volgende:
1400 jaar.....
Ik begrijp je punt niet over dat 1400 jaar. Wat bedoel je precies? Het gaat over moslims of Islam denk ik, maar leg even goed uit.
  Moderator maandag 16 oktober 2023 @ 14:49:12 #59
5428 crew  miss_sly
pi_210971807
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Leg mij eens uit dan wat er genuanceerd is aan een levend verbrande verkrachte vrouw?
En wat kun je nuanceren bij een stel geëxecuteerde kinderen?
Ik heb genoeg uitgelegd en gepost, lees dat maar terug.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210971820
quote:
14s.gif Op maandag 16 oktober 2023 14:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt. Asjkenazim hebben bijna allemaal een aantoonbare afkomst in het Midden-Oosten. En de theorie van de Chazaren (die het erg goed doet in antisemitische kringen) slaat al helemaal nergens op.
Ik heb ook aantoonbare afkomst uit oost-europa en het verre Azië. Dus kan ik daarheen en shit claimen uit naam van mijn voorouders ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')