Ah hier heeft wel een zelfscanquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, tegenwoordig toch Lidl want AH denkt dat er geld op mijn rug groeit. En die hebben geen zelfscan.
Dat is wel een goede oplossing. Maar goed niet elke winkel heeft beveiliging natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ons spreken caissières de mensen niet aan die 'iets' vergeten. Ze laten ze doorlopen tot voorbij de poortjes en dan neemt beveiliging het over
Ah hier ook, maar Lidl nietquote:
Vreselijk maar 1 regulieren kassa.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk wel mee, en het is ook zo gebeurd. 3 artikelen bliepen en het is weer klaar.
Heb ik een mandje vol, dan zelfscan. Heb ik een volle kar dan pak ik een reguliere kassa. Trouwens, in de van de AH's hier is dacht ik nog maar 1 reguliere kassa, het is verder allemaal zelfscan.
Inderdaad. De personeel-doorstroming zal ook wel fors zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me echt een hel om de medewerker in de supermarkt te zijn die mensen moet controleren.. Al die shit die je over je heen krijgt terwijl je ook maar gewoon je werk doet tegen een minimumloontje.
nee dus kan helaas niet overal. Maar ook bij de ah is het zo dat het pas diefstal is als iemand voorbij de poortjes isquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een goede oplossing. Maar goed niet elke winkel heeft beveiliging natuurlijk.
Nee mijn naam zal wel ergens in een systeem staan want ik krijg naar de VS ook altijd de extra security check. Staat altijd "SSSS" op m'n ticket en dan moet je bij de gate in een aparte ruimte nog eens al je handbagage ondersteboven op een tafel gooien en word je gefouilleerd.quote:
Deze week zei ie. Ik weet niet hoe lang het duurt voor die geplaatst zijn of dat hij daar iemand anders voor nodig heeft. En dan wordt de douchewand geplaatst en moet die kit nog een dag ofzo drogen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohEn die spotjes komen sowieso wel snel?
Mijn voorruit was bevroren vanochtend, moest al krabbenquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:28 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zaterdag 5 graden en heel veel regen.
nou zegquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:28 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zaterdag 5 graden en heel veel regen.
Leuk is dat inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee mijn naam zal wel ergens in een systeem staan want ik krijg naar de VS ook altijd de extra security check. Staat altijd "SSSS" op m'n ticket en dan moet je bij de gate in een aparte ruimte nog eens al je handbagage ondersteboven op een tafel gooien en word je gefouilleerd.
Die vriendin van me is arts en ik moest me al inhouden om niet het grapje te maken dat ze weer drugs had gesmokkeld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk is dat inderdaad![]()
Niet grapje maken dat je je broek alvast omlaag doet
So it begins!quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn voorruit was bevroren vanochtend, moest al krabben
In de VS moet je sowieso geen grapjes maken bij de security.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk is dat inderdaad![]()
Niet grapje maken dat je je broek alvast omlaag doet
Ze maakten grapjes bij mij en ik was bloednerveus alquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS moet je sowieso geen grapjes maken bij de security.
je UI kan je nu wel weer veranderen inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:30 schreef bitterbal het volgende:
durf nu eigenlijk niet meer zo goed naar het weerbericht te kijken
Ja nooitquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon overal dat amazon supermarkt systeem invoeren dan, inchecken met de creditcard, hondermiljoenmiljard camera's die registreren wat je uit het schap pakt en als je uitcheckt automatisch het juiste bedrag betalen. Valt niks te stelen daar.
Ook niet bij de douane. Tenzij zij een grapje maken, dan moet je even grinniken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS moet je sowieso geen grapjes maken bij de security.
ja wil nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je UI kan je nu wel weer veranderen inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |