Dus datquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet kiezen voor zelfscankassa’s
Either you trust me to do the job or you do it yourself.
Ik voel me wel meer welkome klant zonder zelfscan, komt toch een beetje pauper over dat zelf allemaal maar te moeten doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk is dat he, en ik zit ook nog in een scootmobiel dat valt dan nog meer op.
Dus ook daar ben ik klaar mee
Neem je hun werk over komen ze je controleren, doe het lekker zelf
nee zij moeten ook alleen maar hun werk doen :pquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste keer in een AH XL: heb ik zeven dingen in mijn mandje, natuurlijk bliept dat ding weer, en ze scant al mijn zeven artikelen. "had je niet gewoon mee kunnen lopen met mijn boodschappen" vond ze niet grappig.... Snap er niets van
Ik kom zelden bij de Jumbo dus daar word ik dan altijd gecontroleerd. En dan heb ik maar 1 ding omdat ik daar speciaal voor naar de Jumbo ga. Sta je een tijd te wachten tot iemand komt controleren. Hoezo is dit praktischer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatste keer in een AH XL: heb ik zeven dingen in mijn mandje, natuurlijk bliept dat ding weer, en ze scant al mijn zeven artikelen. "had je niet gewoon mee kunnen lopen met mijn boodschappen" vond ze niet grappig.... Snap er niets van
Ben je donker?quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ach ik word er op vliegvelden elke keer 'random' uitgehaald voor een drugstest. Vlieg ook nog steeds
Dat weet ik, ik zei het nog vriendelijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zij moeten ook alleen maar hun werk doen :p
Ik moet zeggen dat ik het klantonvriendelijk vindt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon overal dat amazon supermarkt systeem invoeren dan, inchecken met de creditcard, hondermiljoenmiljard camera's die registreren wat je uit het schap pakt en als je uitcheckt automatisch het juiste bedrag betalen. Valt niks te stelen daar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet kiezen voor zelfscankassa’s
Either you trust me to do the job or you do it yourself.
Ieder zijn ding ik kies er dan voor om het niet te doen. Hun willen dat ik alles zelf doe, vraag daar niet om om het zelf te doenquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ach ik word er op vliegvelden elke keer 'random' uitgehaald voor een drugstest. Vlieg ook nog steeds
Dat dus. Die lui verdienen al goud geld en dan willen ze ook nog eens geen besparen door minder kassa's neer te zetten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel me wel meer welkome klant zonder zelfscan, komt toch een beetje pauper over dat zelf allemaal maar te moeten doen.
Ja dat willen ze hier over een tijdje ook gaan introduceren, live afschrijven terwijl je shopt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon overal dat amazon supermarkt systeem invoeren dan, inchecken met de creditcard, hondermiljoenmiljard camera's die registreren wat je uit het schap pakt en als je uitcheckt automatisch het juiste bedrag betalen. Valt niks te stelen daar.
Ik vind de zelfscan wel handig omdat er vaak een minder lange rij staat en het sneller gaat. Beste is gewoon een combinatie van zelfscan en gewone kassa's hebben denk ik. Kan iedereen kiezen wat ie doetquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voel me wel meer welkome klant zonder zelfscan, komt toch een beetje pauper over dat zelf allemaal maar te moeten doen.
Vind ik ook niet vriendelijk, die medewerkers doen ook maar wat ze wordt opgedragen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het klantonvriendelijk vindt.
Ik had vorig jaareen hoop bij Ter Stal gekocht ( of wilde het kopen) kom ik bij de kassa kan ik alleen maar pinnen.
Ik zag dan hou je zooi maar en ben zo omgedraaid en weggelopen
Dat hadden ze op Amsterdam CS als je met de trein naar Engeland gaat. Er staat een koelkast en als je er iets uithaalt scant ie dat dus. Ik vroeg me dan meteen af of ik die broodjes niet eruit kon halen en alleen de lege verpakking terug kon zetten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon overal dat amazon supermarkt systeem invoeren dan, inchecken met de creditcard, hondermiljoenmiljard camera's die registreren wat je uit het schap pakt en als je uitcheckt automatisch het juiste bedrag betalen. Valt niks te stelen daar.
Geen idee, misschien wordt het gewicht er ook in meegenomen om dit te voorkomen. In die amazon winkel kon je dat niet eens, er hingen zo ontzettend veel camera's.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hadden ze op Amsterdam CS als je met de trein naar Engeland gaat. Er staat een koelkast en als je er iets uithaalt scant ie dat dus. Ik vroeg me dan meteen af of ik die broodjes niet eruit kon halen en alleen de lege verpakking terug kon zetten.
Bij Jumbo hebben ze toch een kletskassa; ideaal voor jou.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar als piepjong meisje tegenover een doorgeschoven Marokkaan met een niet afgerekend treetje Red Bull.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me echt een hel om de medewerker in de supermarkt te zijn die mensen moet controleren.. Al die shit die je over je heen krijgt terwijl je ook maar gewoon je werk doet tegen een minimumloontje.
ja sinds die zelfscan kassa's krijgen ze veel shit over hun heen had ik gelezenquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me echt een hel om de medewerker in de supermarkt te zijn die mensen moet controleren.. Al die shit die je over je heen krijgt terwijl je ook maar gewoon je werk doet tegen een minimumloontje.
Hier bij de lokale AH is het wel irritant. Er is relatief weinig ruimte voor de zelfscan, die staan dicht op elkaar. Er staat er eentje in een hoekje naast het poortje naar buiten en daar kom je niet in of uit als er iemand bij de kassa ernaast staat. En je moet losse groente enzo ook nog aan het eind afwegen, dus er is al weinig plek en dan moet je nog heen en weer lopen ook, want die weegschaal staat ook weer in een hoekje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind de zelfscan wel handig omdat er vaak een minder lange rij staat en het sneller gaat. Beste is gewoon een combinatie van zelfscan en gewone kassa's hebben denk ik. Kan iedereen kiezen wat ie doet
Valt wel mee met dat minimumloon bij de AH volgens mij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Daarvoor moet je zo ongeveer een bewapende boa zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
Ja ditquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar als piepjong meisje tegenover een doorgeschoven Marokkaan met een niet afgerekend treetje Red Bull.
Ik ben daar altijd te vinden, haat aan zelfscan joh, tot afgrijzen van mijn dinnetje, die gaat dan altijd aan het ogenrollenquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Jumbo hebben ze toch een kletskassa; ideaal voor jou.
Nou ja, al die krimpflatie en andere naaistreken zullen vooral bij de hoge heren aan de strijkstok blijven hangenquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt wel mee met dat minimumloon bij de AH volgens mij.
Waarschijnlijk omdat je je superioriteit laat weten aan zo'n kassameisje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd te vinden, haat aan zelfscan joh, tot afgrijzen van mijn dinnetje, die gaat dan altijd aan het ogenrollen
bij ons spreken caissières de mensen niet aan die 'iets' vergeten. Ze laten ze doorlopen tot voorbij de poortjes en dan neemt beveiliging het overquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarvoor moet je zo ongeveer een bewapende boa zijn.
Hier laatst ook weer 2 mensen die "toevallig" vanalles vergeten waren te scannen; geen ID bij en eentje wilde er vandoor gaan. Dan sta je daar mooi te kijken.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:18 schreef Pheno het volgende:
Vandaag alleen eten, en geen zin om heftig te gaan inkopen. Ik zie pannenkoekenmeel, ik zie eieren en ik zie kaas. Ik denk dat ik vanavond maar wat pannenkoeken eet.
bijna klaar?quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Nu ligt de wc er echt uit. Ben blij dat ik vanmorgen nog even heb gegerrie'd.
De spotjes voor de badkamer zijn nog niet binnen, en pas als die in het plafond zijn verwerkt, kan de douchewand worden geplaatst anders wordt het te krap om bij het plafond te kunnen.quote:
wat zegt ze badkamerman>quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De spotjes voor de badkamer zijn nog niet binnen, en pas als die in het plafond zijn verwerkt, kan de douchewand worden geplaatst anders wordt het te krap om bij het plafond te kunnen.
En ik denk er toch over om alsnog een andere hoge kast te bestellen. Die ik al had is heel mooi, maar die is gewoon te diep.
Dat valt in de praktijk wel mee, en het is ook zo gebeurd. 3 artikelen bliepen en het is weer klaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zoek ik het wel elders, wil vrij zijn om zelf een keuze te maken hoe ik betaal
En die zelf scans vind ik helemaal niets. Eens in de zoveel tijd wordt je er uitgepikt om te kijken of je het wel allemaal hebt gescand.
Soort Artis daar als ze een tros bananen in het gorillaverblijf gooien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ons spreken caissières de mensen niet aan die 'iets' vergeten. Ze laten ze doorlopen tot voorbij de poortjes en dan neemt beveiliging het over
Ah hier heeft wel een zelfscanquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, tegenwoordig toch Lidl want AH denkt dat er geld op mijn rug groeit. En die hebben geen zelfscan.
Dat is wel een goede oplossing. Maar goed niet elke winkel heeft beveiliging natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij ons spreken caissières de mensen niet aan die 'iets' vergeten. Ze laten ze doorlopen tot voorbij de poortjes en dan neemt beveiliging het over
Ah hier ook, maar Lidl nietquote:
Vreselijk maar 1 regulieren kassa.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt in de praktijk wel mee, en het is ook zo gebeurd. 3 artikelen bliepen en het is weer klaar.
Heb ik een mandje vol, dan zelfscan. Heb ik een volle kar dan pak ik een reguliere kassa. Trouwens, in de van de AH's hier is dacht ik nog maar 1 reguliere kassa, het is verder allemaal zelfscan.
Inderdaad. De personeel-doorstroming zal ook wel fors zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:13 schreef kwiwi het volgende:
nee dus kan helaas niet overal. Maar ook bij de ah is het zo dat het pas diefstal is als iemand voorbij de poortjes isquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel een goede oplossing. Maar goed niet elke winkel heeft beveiliging natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |