Nee mijn naam zal wel ergens in een systeem staan want ik krijg naar de VS ook altijd de extra security check. Staat altijd "SSSS" op m'n ticket en dan moet je bij de gate in een aparte ruimte nog eens al je handbagage ondersteboven op een tafel gooien en word je gefouilleerd.quote:
Deze week zei ie. Ik weet niet hoe lang het duurt voor die geplaatst zijn of dat hij daar iemand anders voor nodig heeft. En dan wordt de douchewand geplaatst en moet die kit nog een dag ofzo drogen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohEn die spotjes komen sowieso wel snel?
Mijn voorruit was bevroren vanochtend, moest al krabbenquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:28 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zaterdag 5 graden en heel veel regen.
nou zegquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:28 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, zaterdag 5 graden en heel veel regen.
Leuk is dat inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee mijn naam zal wel ergens in een systeem staan want ik krijg naar de VS ook altijd de extra security check. Staat altijd "SSSS" op m'n ticket en dan moet je bij de gate in een aparte ruimte nog eens al je handbagage ondersteboven op een tafel gooien en word je gefouilleerd.
Die vriendin van me is arts en ik moest me al inhouden om niet het grapje te maken dat ze weer drugs had gesmokkeld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk is dat inderdaad![]()
Niet grapje maken dat je je broek alvast omlaag doet
So it begins!quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn voorruit was bevroren vanochtend, moest al krabben
In de VS moet je sowieso geen grapjes maken bij de security.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk is dat inderdaad![]()
Niet grapje maken dat je je broek alvast omlaag doet
Ze maakten grapjes bij mij en ik was bloednerveus alquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS moet je sowieso geen grapjes maken bij de security.
je UI kan je nu wel weer veranderen inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:30 schreef bitterbal het volgende:
durf nu eigenlijk niet meer zo goed naar het weerbericht te kijken
Ja nooitquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon overal dat amazon supermarkt systeem invoeren dan, inchecken met de creditcard, hondermiljoenmiljard camera's die registreren wat je uit het schap pakt en als je uitcheckt automatisch het juiste bedrag betalen. Valt niks te stelen daar.
Ook niet bij de douane. Tenzij zij een grapje maken, dan moet je even grinniken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:30 schreef Recce het volgende:
[..]
In de VS moet je sowieso geen grapjes maken bij de security.
ja wil nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
je UI kan je nu wel weer veranderen inderdaad
O ja ik kan binnenkort weer naar de sinterklaas en dan sneeuw UIquote:
Kwerroristquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee mijn naam zal wel ergens in een systeem staan want ik krijg naar de VS ook altijd de extra security check. Staat altijd "SSSS" op m'n ticket en dan moet je bij de gate in een aparte ruimte nog eens al je handbagage ondersteboven op een tafel gooien en word je gefouilleerd.
Ze lezen hier mee denk ikquote:
je had hem wel te pakkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen nog gestoken door een mug. M'n onderarm begon ineens enorm te jeuken en toen ik keek had ik blijkbaar toevallig net de mug geplet, allemaal bloed en een dooie mug op m'n arm
UI. Niet uiquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
heb eigenlijk nog een bibberende ui nodig met veel wind en regen
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze maakten grapjes bij mij en ik was bloednerveus al
Ik zou er gewoon in coma doorheen willen als het nodig is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook niet bij de douane. Tenzij zij een grapje maken, dan moet je even grinniken.
Deze ben jij ------->quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
heb eigenlijk nog een bibberende ui nodig met veel wind en regen
Bij mij zat ook een mug op de muur en ik ben ook gestoken op m'n bovenbeen. Het is herfst!quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Vanmorgen nog gestoken door een mug. M'n onderarm begon ineens enorm te jeuken en toen ik keek had ik blijkbaar toevallig net de mug geplet, allemaal bloed en een dooie mug op m'n arm
ja nou iddquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze ben jij -------> [ afbeelding ]
De hele zomer niet gestoken. Geen mug gezien bij mij thuis. Nu bleef ik bij m'n ouders slapen zodat ik nog kon douchen en schijten vanmorgen en ja hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij zat ook een mug op de muur en ik ben ook gestoken op m'n bovenbeen. Het is herfst!
Misschien hebben de muggen je adres op een zwarte lijst staan? '1/10, vreselijk bloed, niet te harden.'quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele zomer niet gestoken. Geen mug gezien bij mij thuis. Nu bleef ik bij m'n ouders slapen zodat ik nog kon douchen en schijten vanmorgen en ja hoor.
www.bijtradar.nlquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben de muggen je adres op een zwarte lijst staan? '1/10, vreselijk bloed, niet te harden.'
ik heb ook een trui aan.;( en een lange broekquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ik wil geen trui aan![]()
Stomme kou
quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n neef ging naar Australië en had van dat salmiakpoeder meegenomen voor iemand.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent dud0r nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ook een trui aan.;( en een lange broek
als het echt nog veel kouder gaat worden moet ik nog een shirt of hemd aan onder m'n trui
Waren jullie op weg naar fabeltjesland?quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens nepbang staan loeren naar een donker maatje van mij in de rij naast me, douane zag dat en nam hem meteen apart, leek erg leuk en grappig maar toen moesten we zowat 2 uur op hem wachten.
in de rij voor het sprookjesbosquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waren jullie op weg naar fabeltjesland?
Naar een land waar jij niet heen durft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waren jullie op weg naar fabeltjesland?
jawel. ik begin alleen ouder te worden en dat helpt nietquote:
Whehe, douane helemaal in juichstemming dat ze iemand hebben gepakt. Die zullen chagrijnig zijn geweest de rest van de dag.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:38 schreef CherryLips het volgende:
M'n neef ging naar Australië en had van dat salmiakpoeder meegenomen voor iemand.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |