heb je dm gestuurd. Omdat het een leuk uitje is voor met de kidsquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dus geen idee en Google helpt mij ook al niet![]()
Maar hoezo is het dan drukker bij jou in de herfstvakantie
Dacht dat alleen jouw flappies op standje 10 stonden?quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de laatste tijd veel stinkende mensen aan de balie , zowel naar zweet als parfum
Ja mijn neus soms ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat alleen jouw flappies op standje 10 stonden?
Gezien, thnx Kan mij niet voorstellen wat daar leuk aan is voor de kidsquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je dm gestuurd. Omdat het een leuk uitje is voor met de kids
we hebben een ballenbak en ze mogen deze week gratis eten in het restaurantquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezien, thnx Kan mij niet voorstellen wat daar leuk aan is voor de kids
Soort Supermummie, ruikt een gebraden kippetje op de Maan en kwekt er een kikker naast dan hoor je hem ook.quote:
Gratis ballen etenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben een ballenbak en ze mogen deze week gratis eten in het restaurant
Moet je zo'n fles HG Nare Geurtjes op de balie zettenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de laatste tijd veel stinkende mensen aan de balie , zowel naar zweet als parfum
jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Supermummie, ruikt een gebraden kippetje op de Maan en kwekt er een kikker naast dan hoor je hem ook.
Demonstratief in het zicht...quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je zo'n fles HG Nare Geurtjes op de balie zetten
gevuld met water en dan even spuiten nadat iemand weglooptquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Demonstratief in het zicht...
Bij het eerste nare geurtje vol in de bakkes spuiten met dat spul.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Demonstratief in het zicht...
Voor sommige mensen is door de hele Ikea lopen natuurlijk alsof ze de vierdaagse lopen.quote:
Ik kom niet meer bij Ikea nu ze verplichten om te pinnen en je niet meer contant kan betalen in sommige vestigingen. Kwam er al niet veel nu helemaal niet meer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is door de hele Ikea lopen natuurlijk alsof ze de vierdaagse lopen.
Die mannen zijn serieus heilig daar, keer gezien dat een complete winkelvloer van Yodobashi Akiba aan de kant ging voor twee van die vleesbergen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:49 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)en-over-gewicht.html
ja bij ons hebben we nog kassa's maar sommige hebben idd alleen nog maar zelfscanquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij Ikea nu ze verplichten om te pinnen en je niet meer contant kan betalen in sommige vestigingen. Kwam er al niet veel nu helemaal niet meer.
Wat is er mis met pinnen dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij Ikea nu ze verplichten om te pinnen en je niet meer contant kan betalen in sommige vestigingen. Kwam er al niet veel nu helemaal niet meer.
Terechte vraagquote:
ja dat niet alleen maar je moet het ook zelf scannen.quote:
Dan zoek ik het wel elders, wil vrij zijn om zelf een keuze te maken hoe ik betaalquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bij ons hebben we nog kassa's maar sommige hebben idd alleen nog maar zelfscan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |