Nadeel is dat het weekend ook weer zo voorbij isquote:
Extra van genietenquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dat het weekend ook weer zo voorbij is
Lees net dat het herfstvakantie is nuquote:
Ja, klopt. Maar voor mij dus niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat het herfstvakantie is nu
druk op werk al die kinderenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat het herfstvakantie is nu
JI hebt het net achter de rug lees ikquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar voor mij dus niet.
Dat klinkt nog als nazomer weer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Vooral landinwaarts begint de dag fris en regionaal komt wat nevel of een ondiepe mistbank voor. Vanmiddag wisselen zon en wolkenvelden elkaar af, de meeste zon is weggelegd voor het zuiden. Landinwaarts blijft het zo goed als droog, in het noordwesten en noorden komt het tot enkele buien. Het wordt 12 of 13 graden en er waait daarbij een meest matige noordwestenwind. Komende nacht klaart het op steeds meer plaatsen op en het koelt af naar 2 tot 5 graden. Morgen is er veel ruimte voor de zon en het wordt 13 of 14 graden.
Wat doe jij voor werk?quote:
niet liegenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klinkt nog als nazomer weer.
Ja 3 weekjes gehad. Ik neem altijd mijn lange vakantie op in september oktober of zelfs november. Dan kan ik iig ergens heen in alle rust enzo..quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JI hebt het net achter de rug lees ik
prima weertjequote:Op maandag 16 oktober 2023 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Vooral landinwaarts begint de dag fris en regionaal komt wat nevel of een ondiepe mistbank voor. Vanmiddag wisselen zon en wolkenvelden elkaar af, de meeste zon is weggelegd voor het zuiden. Landinwaarts blijft het zo goed als droog, in het noordwesten en noorden komt het tot enkele buien. Het wordt 12 of 13 graden en er waait daarbij een meest matige noordwestenwind. Komende nacht klaart het op steeds meer plaatsen op en het koelt af naar 2 tot 5 graden. Morgen is er veel ruimte voor de zon en het wordt 13 of 14 graden.
Ukrainesupplies.comquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werk bij de grote blauw/gele winkel keten bij de klantenservice
Voor eencellige organismen wel jaquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk uitje ook nu het weer iets minder is.
Die wonen er in die regio meer dan genoegquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor eencellige organismen wel ja
Wat een handige info voor deze SCquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:19 schreef Karzai het volgende:
9 graden en het is sale bij de zwangerschapswinkel
[ afbeelding ]
Kurkdroog SCquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een handige info voor deze SC
IK heb dus geen idee en Google helpt mij ook al nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werk bij de grote blauw/gele winkel keten bij de klantenservice
Ikeaquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb dus geen idee en Google helpt mij ook al niet![]()
Maar hoezo is het dan drukker bij jou in de herfstvakantie
o thnx Ben er gisteren nog langsgeredenquote:
het is of of, niet en enquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:28 schreef datismijnmening het volgende:
Uurtje billen gekweekt. Nagel gebroken
Nee, ook niet.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ook niet.![]()
Gewoon neutraal is prima
Dat ik mensen niet ruik of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Molecule 02 dus, dan ruik je meteen of je elkaar kweklekker vind.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ook niet.![]()
Gewoon neutraal is prima
Dat ik mensen niet ruik of zo
Dat vind ik zo goor die zoete geuren en dan vooral bij vrouwen die een halve fles hebben opgespotenquote:
Ja, stel je voor dat anderen niet mee kan genieten van je geurtjequote:Op maandag 16 oktober 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zo goor die zoete geuren en dan vooral bij vrouwen die een halve fles hebben opgespoten
Zijn vaak bejaarde gebakjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik zo goor die zoete geuren en dan vooral bij vrouwen die een halve fles hebben opgespoten
Vind het echt heel goor en die zoete lucht blijft dan ook in je neus hangenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat anderen niet mee kan genieten van je geurtje
Ik ruik het ook wel bij dat jonge grut hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn vaak bejaarde gebakjes.
Nee, ook van die jonge meiden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn vaak bejaarde gebakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |