Nadeel is dat het weekend ook weer zo voorbij isquote:
Extra van genietenquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dat het weekend ook weer zo voorbij is
Lees net dat het herfstvakantie is nuquote:
Ja, klopt. Maar voor mij dus niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat het herfstvakantie is nu
druk op werk al die kinderenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat het herfstvakantie is nu
JI hebt het net achter de rug lees ikquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar voor mij dus niet.
Dat klinkt nog als nazomer weer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Vooral landinwaarts begint de dag fris en regionaal komt wat nevel of een ondiepe mistbank voor. Vanmiddag wisselen zon en wolkenvelden elkaar af, de meeste zon is weggelegd voor het zuiden. Landinwaarts blijft het zo goed als droog, in het noordwesten en noorden komt het tot enkele buien. Het wordt 12 of 13 graden en er waait daarbij een meest matige noordwestenwind. Komende nacht klaart het op steeds meer plaatsen op en het koelt af naar 2 tot 5 graden. Morgen is er veel ruimte voor de zon en het wordt 13 of 14 graden.
Wat doe jij voor werk?quote:
niet liegenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klinkt nog als nazomer weer.
Ja 3 weekjes gehad. Ik neem altijd mijn lange vakantie op in september oktober of zelfs november. Dan kan ik iig ergens heen in alle rust enzo..quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JI hebt het net achter de rug lees ik
prima weertjequote:Op maandag 16 oktober 2023 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Vooral landinwaarts begint de dag fris en regionaal komt wat nevel of een ondiepe mistbank voor. Vanmiddag wisselen zon en wolkenvelden elkaar af, de meeste zon is weggelegd voor het zuiden. Landinwaarts blijft het zo goed als droog, in het noordwesten en noorden komt het tot enkele buien. Het wordt 12 of 13 graden en er waait daarbij een meest matige noordwestenwind. Komende nacht klaart het op steeds meer plaatsen op en het koelt af naar 2 tot 5 graden. Morgen is er veel ruimte voor de zon en het wordt 13 of 14 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |