I stand corrected.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Links? Moslims? Het staat er gewoon
Van de week heeft hij meerdere keren beweerd dat "links" en "progressief liberaal" Nederland stonden te juichen (letterlijk) om de moorden van Hamas op de Israëli kinderen en burgers. Het gaat continu over links. Half Nederland is links
En het gaat vaak zat over users. Klik en geniet
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
als ik de baas was bij AH vlogen er vandaag een paar werknemers de deur uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Uitspraak "from the river to the sea" is de islamitische variant om op te roepen tot genocide tegen de Joden, en die boodschap hangt gewoon aan een kassa in een appie in Amsterdam. Ziek, maar ja ze mochten het gisteren ook massaal roepen tijdens hun pro Hamas demonstratie.
Er was ook een user die opperde dat de vele doden op dat muziekfestival wellicht kwamen door Israëlische soldaten, omdat de feestvierders per ongeluk in de vuurlinie terecht waren gekomen toen de - geopperde - Israëlische soldaten de Hamas-terroristen aan het bestrijden waren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren nog users die volhielden dat dit tuig “per ongeluk” zoveel burgerdoden hadden gemaakt.
Willen die n.a.v. dit filmpje zich even komen melden en tekst en uitleg komen geven?
Yep. Zowel mensen die beweerden dat de feestvierders "per ongeluk" waren omgekomen door Hamas-vuur, als (zie boven) mensen die dachten dat feestgangers per ongeluk in de vuurlinie tussen Israélische soldaten en Hamas-terroristen terecht waren gekomen waarbij ze - naar eigen zeggen - wellicht gedood zouden kunnen zijn door Israëlisch vuur.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wacht, waren die er echt? De tering....
Inclusief een enkeltje naar hun beloofde land erbij...quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
als ik de baas was bij AH vlogen er vandaag een paar werknemers de deur uit.
Gewoon een briefje met een Davidsster en Eretz Yisrael erop ernaast hangen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens afwachten of het briefje überhaupt door personeel is opgehangen, of is dat niet nodig alvorens te gaan lynchen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ontslaan is geen lynchen. En ik zeg een paar mensen, impliceert degenen die het opgehangen hebben. Daar hangen 100%zeker camera’s dus dat moet niet zo lastig zijn. Niet collectief het hele filiaal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens afwachten of het briefje überhaupt door personeel is opgehangen, of is dat niet nodig alvorens te gaan lynchen?
Lynchen is iets heel anders beste Janneke. Daarnaast gaf nixxx al aan dat het degenen betreft die het ophingen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens afwachten of het briefje überhaupt door personeel is opgehangen, of is dat niet nodig alvorens te gaan lynchen?
Voorlopig veilig iig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er lijkt echt geen duidelijkheid te zijn of er nou een wapenstilstand komt/is in Zuid Gaza of niet. De grens zou open gaan, toen toch weer niet, wel, niet. Nu staat er best wel een grote groep mensen voor een dichte grens met Egypte.
Al is het wel door personeel opgehangen: we hebben geen idee voor hoelang en/of het door de leiding was toegestaan. Misschien heeft het er 5 seconden gehangen, heeft de ''dader'' er een foto van gemaakt en is het (door hem/haarzelf) weggehaald.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar die buitenlandse mensen bij die grens snachts slapen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er lijkt echt geen duidelijkheid te zijn of er nou een wapenstilstand komt/is in Zuid Gaza of niet. De grens zou open gaan, toen toch weer niet, wel, niet. Nu staat er best wel een grote groep mensen voor een dichte grens met Egypte.
Niet zo genuanceerd in dit topic hoor.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Al is het wel door personeel opgehangen: we hebben geen idee voor hoelang en/of het door de leiding was toegestaan. Misschien heeft het er 5 seconden gehangen, heeft de ''dader'' er een foto van gemaakt en is het (door hem/haarzelf) weggehaald.
Hoe lang het er hing maakt niet uit, het is in de publiciteit gekomen en er is dus een reële kans op reputatie schade voor AH. Als de leiding dit had toegestaan, dan moet die persoon weg, en zou je de ondergeschikten nog met een schriftelijke waarschuwing weg kunnen laten komen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Al is het wel door personeel opgehangen: we hebben geen idee voor hoelang en/of het door de leiding was toegestaan. Misschien heeft het er 5 seconden gehangen, heeft de ''dader'' er een foto van gemaakt en is het (door hem/haarzelf) weggehaald.
Ik twijfelde deze nuance aan te brengen omdat ik de AH kut genoeg vind om het te lijden onder onterechte aantijgingen, maar goed... een moment van zwakte.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:58 schreef Salina het volgende:
Niet zo genuanceerd in dit topic hoor.
Geen context hier. Hé bah.
Ik ben bang van wel, ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar die buitenlandse mensen bij die grens snachts slapen.
Gedaan daar, in de open lucht?
Al besproken, meerdere bans uitgedeeld, de linkse kerk steeg op voor een kruistocht, Salaheddin maakte er korte metten mee en een lange periode van voorspoed brak aan.quote:
Vergeef mij mijn subjectiviteit, maar dat uitgerekend Bart Nijman die foto plaatst, zonder bronvermelding, zorgt er voor dat ik ook daardoor een slag om de arm houdtquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:56 schreef Akathisia het volgende:
[..]
wtfquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:12 schreef Tekaschi het volgende:
Beelden van aanslagen Hamas te zien op iPhone-spelletjes: ‘Gebruik tijdelijk geen Angry Birds’
Walgelijk.
Dat krijg je er dus van als je links boos maakt, @Tekaschiquote:Op maandag 16 oktober 2023 10:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
de linkse kerk steeg op voor een kruistocht
Ja ziekelijk propaganda dit, kinderen dien je te beschermen tegen dit soort beelden. Ook apart hoe dit bij Apple door de controles heen komt, ik ga er toch even vanuit dat ze zoiets wel controleren voordat ze er miljoenen mensen wereldwijd mee confronteren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wtf
En van de week ook al bij een voetbalspelletje. Die advertentie-boeren moeten onderhand eens verantwoordelijk gaan nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |