Met het oog op de nabestaanden tamelijk absurd dat de IDF dit zelf online plempt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Langere versie van het filmpje waarin die terrorist wordt neergeschoten
[ twitter ]
Er waren nog users die volhielden dat dit tuig “per ongeluk” zoveel burgerdoden hadden gemaakt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Ik ben wel benieuwd wie dat waren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren nog users die volhielden dat dit tuig “per ongeluk” zoveel burgerdoden hadden gemaakt.
Willen die n.a.v. dit filmpje zich even komen melden en tekst en uitleg komen geven?
Dat is een kortere versie, gisteren postte iemand een filmpje van 6+ minutenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Wow een vliegtuigje met een ludieke boodschap gelijktrekken aan het juichen voor dode Joodse baby's, correctie niet alleen dode Joodse baby's dit is namelijk hetzelfde volk wat met 9/11 vierend de straat op ging en bij de vele Europese aanslagen waar ook heel wat kinderen zijn omgekomen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat gister tijdens een vreedzame pro Hamas demonstratie er een vliegtuigje overvloog met wat "ludieke" teksten en er een Amsterdamse Hamasaanhangster hekemaal overstuur was. Dat is de context waar je mee te dealen hebt als je Hamas aanhangt. Op dagelijkse basis. Vind je het gek dat je dan wat Joden gaat opzoeken en gaat juichen voor dode babies?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 06:51 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat een artikel:
- "Nieuwscentrum Walla" - autosite
- "Ze mikten op de voor en achterkant" - ze mikten op het middencompartiment
- "Aan de achterkant zit normaal de benzinetank" - die zit onder de achterbank
- "Ondanks dat de banden lek waren snelheden tot 180 kilometer per uur" - heeft geen run-flats
Mooi ook, meneer "C" is volgens het artikel gewond aan benen, handen, heeft een kogel in zijn "schedel", "een reeks hoofd- en handverwondingen die een operatie vereisten" en denkt al aan een nieuwe auto.
Erik Kouwenhoven was wel snel klaar met overschrijven en mocht lekker vroeg naar huis
quote:Ondanks dat de banden lek waren, slaagde het Model 3 Performance dual-motor AWD-systeem er dankzij de vierwielaandrijving in om de auto op de weg te houden.
Jij hebt een beperkte hoeveelheid compassie? Je kunt je niet voorstellen dat mensen zowel onzet zijn over een zinloze moord op een zesjarige als dat ze vinden dat Israël terecht als doel heeft de eliminatie van Hamas? Ik vind het een heel rare opmerking dit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:12 schreef Nielsch het volgende:
71 jarige Amerikaan vermoordt een 6 jarig Palestijns jochie met 21 messteken.
https://www.nu.nl/buitenl(...)e-geweld-israel.html
Lullig voor dat jongetje maar zijn we vergeten wat Hamas heeft gedaan?
Mijn god. Zoveel domheid in één post.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat hij de hypocrisie van de "ja maar Israël" en "er is een andere kant aan het verhaal" mensen wil blootleggen middels sarcasme.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn god. Zoveel domheid in één post.
Hij typt toch "lullig voor dat jongetje", dat is al heel wat meer empathie wat ik uit de pro Palestinian Freedom Fighters Hamas hoek heb gezien. Dit kun je toch ook verwachten? We hebben allemaal redenen gehoord waarom het brute afslachten verkrachten van kinderen werd toegejuicht met als reden dat Israël dit zelf heeft veroorzaakt. Tja wat krijg je met een bevolkingsgroep die feestend door de straten gaat bij terroristische aanslagen, die oproept tot het slachten van Joden, en andere keren weer het slachten van westerlingen. Die massaal oververtegenwoordigd zijn in alle criminele statistieken, die dagelijks aantonen in Europa een bloedhekel te hebben aan iedereen die niet bij hun cultuur hoort. Dan is het toch ook volledig te begrijpen en goed te praten dat steeds meer mensen van zich af bijten, ze worden hiertoe gepusht mede door een zeer gekleurde media die alleen maar anti westerse propaganda kan uitspugen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jij hebt een beperkte hoeveelheid compassie? Je kunt je niet voorstellen dat mensen zowel onzet zijn over een zinloze moord op een zesjarige als dat ze vinden dat Israël terecht als doel heeft de eliminatie van Hamas? Ik vind het een heel rare opmerking dit.
Raphaelquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat ze veel (hoogwaardige) technologie produceren maar toch verbaasde me het dat ze blijkbaar ook veel militaire tech exporteren. 12,5 miljard dit jaar lees ik nu. Om de een of andere reden had ik in m'n hoofd dat ze alles uit de VS kregen/kochten en wellicht verder voor zichzelf wat leuke speeltjes maakte.
[..]
Ik kan me voorstellen dat als het conflict zich uitbreid en/of langdurig wordt dat dat iets kan betekenen voor de productiecapaciteit/prioriteit voor Israëlische bedrijven.
Wacht, waren die er echt? De tering....quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er waren nog users die volhielden dat dit tuig “per ongeluk” zoveel burgerdoden hadden gemaakt.
Willen die n.a.v. dit filmpje zich even komen melden en tekst en uitleg komen geven?
quote:Israël ontkent wapenstilstand in zuiden Gazastrook
Israël ontkent dat er een wapenstilstand is om de grens tussen de Gazastrook en Egypte tijdelijk open te stellen. "Er is momenteel geen wapenstilstand en humanitaire hulp in Gaza in ruil voor het weghalen van buitenlanders", staat in een verklaring van het kantoor van premier Netanyahu.
Op beelden bij de grenspost in Rafah is ook nog niet te zien dat er mensen de Gazastrook verlaten of in komen. De hekken zijn vooralsnog dicht. Mensen verzamelen zich voor de hekken. De situatie lijkt vooralsnog rustig.
Vertel?quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn god. Zoveel domheid in één post.
Ben jij nu rechts aan het trollenquote:Op maandag 16 oktober 2023 07:12 schreef Nielsch het volgende:
Zo is het. Rechts Israel is bijzonder blij met Hamas, ze hebben het gewoon altijd al gezegd. Het is juist de PA met hun diplomatie waar ze een hekel aan hebben omdat Israel helemaal geen staat wil geven aan de Palestijnen. Ze willen het liefst alles hebben zonder Palestijnen. Lees verder:quote:Op maandag 16 oktober 2023 01:01 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere uitleg van de situatie maar ik verbaas me nergens meer over in dit conflict.
Ik kan nergens zien hoe lang het heeft gehangen, maar ik mag toch hopen dat het management dit snel heeft weggehaald. Dit moet je als grootste supermarkt van het land toch niet willen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Uitspraak "from the river to the sea" is de islamitische variant om op te roepen tot genocide tegen de Joden, en die boodschap hangt gewoon aan een kassa in een appie in Amsterdam. Ziek, maar ja ze mochten het gisteren ook massaal roepen tijdens hun pro Hamas demonstratie.
Welke fokkers zijn dat dan kunnen we ze gewoon taggenquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja ja dweilen met de kraan open dit. We hebben gewoon een gigantisch probleem in Europa. Klein bier als ontslaan zet geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik kan nergens zien hoe lang het heeft gehangen, maar ik mag toch hopen dat het management dit snel heeft weggehaald. Dit moet je als grootste supermarkt van het land toch niet willen.
Ow ja, en ik zou even kijken op de camerabeelden wie het heeft opgehangen. Die zou gisteren gelijk zijn laatste dag hebben gehad.
Ja een sterretje opplakken ofzo. Dan weten we voortaan wie het zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Welke fokkers zijn dat dan kunnen we ze gewoon taggen
In dit topic heeft niemand de terroristische aanval van Hamas wel prima gevonden en geen problemen gehad met de dood van de Israelische slachtoffers en zeker niet met de kinderen en baby's. Ik vind dat je weer veel te ver gaat met je beschuldigingen en het wegzetten van users die anders denken dan jij. De combinatie 'links ivm de gemiddelde moslim' slaat ook weer nergens op en is ook weer een belachelijke beschuldiging.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hij typt toch "lullig voor dat jongetje", dat is al heel wat meer empathie wat ik uit de pro Palestinian Freedom Fighters Hamas hoek heb gezien. Dit kun je toch ook verwachten? We hebben allemaal redenen gehoord waarom het brute afslachten verkrachten van kinderen werd toegejuicht met als reden dat Israël dit zelf heeft veroorzaakt. Tja wat krijg je met een bevolkingsgroep die feestend door de straten gaat bij terroristische aanslagen, die oproept tot het slachten van Joden, en andere keren weer het slachten van westerlingen. Die massaal oververtegenwoordigd zijn in alle criminele statistieken, die dagelijks aantonen in Europa een bloedhekel te hebben aan iedereen die niet bij hun cultuur hoort. Dan is het toch ook volledig te begrijpen en goed te praten dat steeds meer mensen van zich af bijten, ze worden hiertoe gepusht mede door een zeer gekleurde media die alleen maar anti westerse propaganda kan uitspugen.
Maar gelukkig herken ik sarcasme en verlagen velen van ons zich niet tot het niveau van links icm. de gemiddelde moslim, dus wij vinden het slachten van een 6 jarig Palestijns jongetje net zo'n zieke daad als het slachten van kinderen in Israël, maar hopelijk snappen mensen nu eens hoe ziek die gedachtegang is wat we hier al een dikke week zien als het gaat om slachten van niet islamitische kindjes.
Hij heeft het nergens over users dus nu ga jij veel te ver in je beschuldigingen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In dit topic heeft niemand de terroristische aanval van Hamas wel prima gevonden en geen problemen gehad met de dood van de Israelische slachtoffers en zeker niet met de kinderen en baby's. Ik vind dat je weer veel te ver gaat met je beschuldigingen en het wegzetten van users die anders denken dan jij. De combinatie 'links ivm de gemiddelde moslim' slaat ook weer nergens op en is ook weer een belachelijke beschuldiging.
Waarom blijf je zo je best doen om te polariseren en zwart-wit te posten? Daar wordt echt niemand beter van.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/From_the_River_to_the_Seaquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik kan nergens zien hoe lang het heeft gehangen, maar ik mag toch hopen dat het management dit snel heeft weggehaald. Dit moet je als grootste supermarkt van het land toch niet willen.
Ow ja, en ik zou even kijken op de camerabeelden wie het heeft opgehangen. Die zou gisteren gelijk zijn laatste dag hebben gehad.
Fucking hell, wat een idioot.quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:12 schreef Nielsch het volgende:
Grappigquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja een sterretje opplakken ofzo. Dan weten we voortaan wie het zijn.
Dat doet hij al de hele tijd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij heeft het nergens over users dus nu ga jij veel te ver in je beschuldigingen.
gefeliciteerd, je bent hetzelfde als hamasquote:Op maandag 16 oktober 2023 08:55 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hij typt toch "lullig voor dat jongetje", dat is al heel wat meer empathie wat ik uit de pro Palestinian Freedom Fighters Hamas hoek heb gezien. Dit kun je toch ook verwachten? We hebben allemaal redenen gehoord waarom het brute afslachten verkrachten van kinderen werd toegejuicht met als reden dat Israël dit zelf heeft veroorzaakt. Tja wat krijg je met een bevolkingsgroep die feestend door de straten gaat bij terroristische aanslagen, die oproept tot het slachten van Joden, en andere keren weer het slachten van westerlingen. Die massaal oververtegenwoordigd zijn in alle criminele statistieken, die dagelijks aantonen in Europa een bloedhekel te hebben aan iedereen die niet bij hun cultuur hoort. Dan is het toch ook volledig te begrijpen en goed te praten dat steeds meer mensen van zich af bijten, ze worden hiertoe gepusht mede door een zeer gekleurde media die alleen maar anti westerse propaganda kan uitspugen.
Maar gelukkig herken ik sarcasme en verlagen velen van ons zich niet tot het niveau van links icm. de gemiddelde moslim, dus wij vinden het slachten van een 6 jarig Palestijns jongetje net zo'n zieke daad als het slachten van kinderen in Israël, maar hopelijk snappen mensen nu eens hoe ziek die gedachtegang is wat we hier al een dikke week zien als het gaat om slachten van niet islamitische kindjes.
Wat is dit voor ziekelijke reactie?quote:Op maandag 16 oktober 2023 07:12 schreef Nielsch het volgende:
Tsja, dat is wel heel makkelijk. In rest van zijn posts zet hij mensen die nuance in discussie willen brengen continu weg als links en vervolgens maakt ie vergelijkingen tussen links en nazi-ideologie.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij heeft het nergens over users dus nu ga jij veel te ver in je beschuldigingen.
quote:Israël evacueert inwoners aan de grens met Libanon
Israël heeft aangekondigd dat het inwoners die binnen een straal van 2 kilometer van de grens met Libanon wonen gaat evacueren. Het evacuatieplan geldt voor 28 dorpen in de noordelijke grensregio. Het besluit volgt na verschillende vuurgevechten met Hezbollah deze week, waardoor ook de spanning in het noorden van Israël oploopt.
...
Een sarcastische?quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:32 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat is dit voor ziekelijke reactie?
Links? Moslims? Het staat er gewoonquote:Op maandag 16 oktober 2023 09:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Grote kans dat dat jongetje en zn moeder door Hamas naar de VS gestuurde strijders waren om daar de Jihad voort te zetten. Beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:32 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat is dit voor ziekelijke reactie?
I stand corrected.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Links? Moslims? Het staat er gewoon
Van de week heeft hij meerdere keren beweerd dat "links" en "progressief liberaal" Nederland stonden te juichen (letterlijk) om de moorden van Hamas op de Israëli kinderen en burgers. Het gaat continu over links. Half Nederland is links
En het gaat vaak zat over users. Klik en geniet
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
als ik de baas was bij AH vlogen er vandaag een paar werknemers de deur uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Uitspraak "from the river to the sea" is de islamitische variant om op te roepen tot genocide tegen de Joden, en die boodschap hangt gewoon aan een kassa in een appie in Amsterdam. Ziek, maar ja ze mochten het gisteren ook massaal roepen tijdens hun pro Hamas demonstratie.
Er was ook een user die opperde dat de vele doden op dat muziekfestival wellicht kwamen door Israëlische soldaten, omdat de feestvierders per ongeluk in de vuurlinie terecht waren gekomen toen de - geopperde - Israëlische soldaten de Hamas-terroristen aan het bestrijden waren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Zowel mensen die beweerden dat de feestvierders "per ongeluk" waren omgekomen door Hamas-vuur, als (zie boven) mensen die dachten dat feestgangers per ongeluk in de vuurlinie tussen Israélische soldaten en Hamas-terroristen terecht waren gekomen waarbij ze - naar eigen zeggen - wellicht gedood zouden kunnen zijn door Israëlisch vuur.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wacht, waren die er echt? De tering....
Inclusief een enkeltje naar hun beloofde land erbij...quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
als ik de baas was bij AH vlogen er vandaag een paar werknemers de deur uit.
Gewoon een briefje met een Davidsster en Eretz Yisrael erop ernaast hangen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens afwachten of het briefje überhaupt door personeel is opgehangen, of is dat niet nodig alvorens te gaan lynchen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ontslaan is geen lynchen. En ik zeg een paar mensen, impliceert degenen die het opgehangen hebben. Daar hangen 100%zeker camera’s dus dat moet niet zo lastig zijn. Niet collectief het hele filiaal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens afwachten of het briefje überhaupt door personeel is opgehangen, of is dat niet nodig alvorens te gaan lynchen?
Lynchen is iets heel anders beste Janneke. Daarnaast gaf nixxx al aan dat het degenen betreft die het ophingen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens afwachten of het briefje überhaupt door personeel is opgehangen, of is dat niet nodig alvorens te gaan lynchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |