Feitelijk van hetzelfde kaliber als de moord op de leraar in Frankrijk. De daders hebben sws een steekje los, maar de motivatie is politiek, dus terreur:, dit is niet de relationele sfeer oidquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend heftig. Vertel me nu, is er iemand die dit een terreurdaad noemt?²
Dat vinden ze vooral zelf, maar na de eerste schok komt de rest van de wereld weer bij zijn positieve .quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:52 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zij en zij alleen zijn de echte slachtoffer is dit geheel, dat is een beetje wat ik oppik. En ze worden meteen woest wanneer iemand tegen hun narratief in gaat
Volgens mij moeten we het alleen over Hamas hebben (ISIS 2.0)
De ergste gebeurtenis op de shoah na/nieuwe 9/11
1500 Joodse slachtoffers( de rest is eigenlijk niet relevant)
Onthoofde baby's
En ons daar en alleen maar daar op te focussen
En waag het niet om operatie LEVENSRUIMTE te bekritiseren, ze zijn nu eenmaal in een oorlog en hebben het recht om zichzelf te verdedigen
#jeugdzorgquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:57 schreef Akathisia het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJTBWoM2/
Mutant
Dat is stap 1, stap 2 moet zijn dat men ook Israëliërs aanpakken wanneer ze op de westbank buiten hun boekje gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:54 schreef Ulx het volgende:
De Palestijnen nemen afstand van Hamas, dat was uiteraard te verwachten. Benieuwd wat het gevolg voor de Hamas aanwezigheid op de Westoever gaat zijn.
[ twitter ]
Hamas moet worden uitgeroeid. Dat is stap 1 tot en met 100. Een goed akkoord zie ik niet gebeuren. Niet zolang veel landen om Israël heen gebaat zijn bij deze ellende.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is stap 1, stap 2 moet zijn dat men ook Israëliërs aanpakken wanneer ze op de westbank buiten hun boekje gaan.
Dan natuurlijk eindelijk eens tot een goed akkoord komen opdat ze normaal kunnen samenleven maar dat zal wel een utopie zijn.
Dat ze hamas met wortel en al gaan verwijderen is wat mij betreft (hoe rot ook voor de Palestijnen in de Gazastrook op dit moment) nodig.
Iedereen kan dit nu makkelijk als terreurdaad bestempelen richting jou om vervolgens te claimen wel consequent te zijn en geen onderscheid te maken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend heftig. Vertel me nu, is er iemand die dit een terreurdaad noemt?²
De Palestijnen bestaan eigenlijk niet, het was altijd al een verdeelde groep vluchtelingen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:54 schreef Ulx het volgende:
De Palestijnen nemen afstand van Hamas, dat was uiteraard te verwachten. Benieuwd wat het gevolg voor de Hamas aanwezigheid op de Westoever gaat zijn.
[ twitter ]
En wat komt er na Hamas? Een vreemdzame bevolking?quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hamas moet worden uitgeroeid. Dat is stap 1 tot en met 100. Een goed akkoord zie ik niet gebeuren. Niet zolang veel landen om Israël heen gebaat zijn bij deze ellende.
Niet direct, aangezien nog hele generaties gaan opgroeien met deze gebeurtenissen als hun 'core' herinneringen. Maar als er vanaf deze oorlog weinig meer gebeurd misschien dat de kinderen van de kinderen dan wel vredig opgroeien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:10 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En wat komt er na Hamas? Een vreemdzame bevolking?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Haha Steve's hoofd als er zo'n dikke knal te horen is
Die tanks staan daar alleen om te bluffen, daar heb je weinig aan in Gaza.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, tanks die binnen vallen te maskeren
Ik help het ze hopen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:10 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En wat komt er na Hamas? Een vreemdzame bevolking?
Klopt, denk ook niet dat er een echt grondoffensief komt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:14 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die tanks staan daar alleen om te bluffen, daar heb je weinig aan in Gaza.
Ik zie een nieuwe profielfoto aankomen. Die pinguïn is ook wel over datum.Grapjequote:
Geloof je het zelf? Dit gaat niet meer goedkomen,quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niet direct, aangezien nog hele generaties gaan opgroeien met deze gebeurtenissen als hun 'core' herinneringen. Maar als er vanaf deze oorlog weinig meer gebeurd misschien dat de kinderen van de kinderen dan wel vredig opgroeien.
Daarom wordt eerst de bebouwing weggebombardeerd, tanks kunnen beter opereren als er geen bebouwing meer is, slechts puinhopen. De geallieerden deden dat ook met duitse steden zoals naar ik meen Aken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:14 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die tanks staan daar alleen om te bluffen, daar heb je weinig aan in Gaza.
Wellicht. Maar misschien dat AI de wereld overneemt in 2083 ofzo, en kijken we allemaal weemoedig terug aan de tijden dat mensen met elkaar in oorlog warenquote:Op maandag 16 oktober 2023 00:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Dit gaat niet meer goedkomen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |