Lol. Haha.quote:
Deze mag je uitleggen. Er is haat in de kerk naar Joden en dat is duidelijk omdat je ziet dat wat gasten in Isral met een gek hoedje op en een niet zo hip kapsel Christenen bespugen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Lol. Haha.
Luister, die veranderingen zijn er omdat men mee moet. Diep van binnen is er haat. Dat merk je aan het bespugen van christenen al.
Zou kunnen inderdaad. Zoals gezegd, ik kan me voorstellen dat dat "vooral in Gaza" irritatie wekt. Alsof daar (met alle wantoestanden die wereldwijd voortdurend plaatsvinden) op dit moment nu de grootste mensenrechtenschendingen ter wereld plaatsvinden, waardoor het nodig is om dat expliciet te benadrukken in een algemene oproep om humanitair recht te respecteren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk niet dat het iets met dat woordje te maken heeft. Zelf denk ik dat de Isralirs alleen genterneerd zijn in wat hen is aangedaan
En de pope heeft het gore lef om alle slachtoffers te benoemen
Dat was zijn fout
iets minder archaisch https://herzienestatenvertaling.nl/teksten/romeinen/11quote:
Ontzettend heftig. Vertel me nu, is er iemand die dit een terreurdaad noemt?quote:
Ja dit is een terreurdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend heftig. Vertel me nu, is er iemand die dit een terreurdaad noemt?
Dit is een terreurdaad ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een mogelijke terreurdaad, kan ook zijn dat de dader een psychische stoornis heeft.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan ook lage bloedsuikerspiegel zijn geweest, we moeten wachten op meer informatie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn, ja.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Denk niet dat het iets met dat woordje te maken heeft. Zelf denk ik dat de Isralirs alleen genterneerd zijn in wat hen is aangedaan
En de pope heeft het gore lef om alle slachtoffers te benoemen
Dat was zijn fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |