Ik doel op gerichte moordincidenten en hatecrimes in Amerika.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoogstens was het in Amerika toen enorm gespannen, hier in Europa viel dat naar mijn idee behoorlijk mee. Er was hier ook helemaal geen unanieme steun voor de Irak oorlog, van de start al niet.
Ja er is toen zelfs een Sikh in Amerika vermoordquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik doel op gerichte moordincidenten en hatecrimes in Amerika.
Ik kan me nog voorstellen dat men valt over het woordje 'especially'. Misschien is het slechts een detail, maar waarom die toevoeging?quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:56 schreef Ali_boo het volgende:
Oke dit zei de pope, zie werkelijk niets mis met het bericht
[ twitter ]
En toch heeft die het voor elkaar gekregen om de Israëliërs pissed te krijgen![]()
[ twitter ]
Israël krijgt het altijd voor elkaar om toch weer hun eigen glazen in te gooien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zonder al die twitterpagger was er geen topic
[..]
Ze zijn echt met iedereen aan het oorlog voeren, zelfs die president van Colombia kreeg ervan langs omdat die uitspraken deed waar ze niet blij mee waren![]()
Het zegt echt veel over je als persoon als je hier door beledigd raakt
Nul.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoe groot is de kans dat Iran zal gaan bemoeien en vooral wanneer?
Lees Romeinen 11 maar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
We weten allemaal hoe de kerk echt denkt over joden.
Tenzij de Ayatollahs ook hun standbeeld door een juichende menigte omver getrokken willen zien worden en opgehangen willen worden nul. Dat is: zelf direct. By proxy zijn ze er allang bij betrokken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Jep, maar ja, zo'n buitenlandminister heeft zijn momentje weer even gehad...quote:
Ineens schiet het me te binnen dat het toen een ding was dat jongelui stonden te juichen, in Ede ofzo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja er is toen zelfs een Sikh in Amerika vermoordwant tulband etc.
Maar nu slaat het overal naar over in de samenleving. Duitsland, Nederland, Frankrijk, Engeland, Australië, Zweden. Dat was toen niet zoals ik me kan herinneren.
Klopt, toen al was er walgelijk gedrag. Maar dat was in fucking Ede en we hadden niet wat we nu zien en misschien nog in grotere getale gaan zien als het offensief start.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ineens schiet het me te binnen dat het toen een ding was dat jongelui stonden te juichen, in Ede ofzo.
Omdat Iran niet helemaal achterlijk is, beetje brullen voor de bühne, dat is alles. En ze weten dat de VS met een aardige macht in de regio ligt.quote:
Ook hier in de stad, in de Kanaalstraat.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ineens schiet het me te binnen dat het toen een ding was dat jongelui stonden te juichen, in Ede ofzo.
Denk niet dat het iets met dat woordje te maken heeft. Zelf denk ik dat de Israëliërs alleen geïnterneerd zijn in wat hen is aangedaanquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:06 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik kan me nog voorstellen dat men valt over het woordje 'especially'. Misschien is het slechts een detail, maar waarom die toevoeging?
De meeste mensen die vandaag (de dag) meelopen waren toen nog heel jong (in het artikel van de NOS 2 dames bijvoorbeeld van 22 en 24 jaar, waarvan eentje zich verstopte achter een bord).quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja er is toen zelfs een Sikh in Amerika vermoordwant tulband etc.
Maar nu slaat het overal naar over in de samenleving. Duitsland, Nederland, Frankrijk, Engeland, Australië, Zweden. Dat was toen niet zoals ik me kan herinneren.
Bizar dat dit onacceptabel is terwijl de Israëlische regering zelf de hele tijd genocide-fantasieën de wereld in tweet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:56 schreef Ali_boo het volgende:
Oke dit zei de pope, zie werkelijk niets mis met het bericht
[ twitter ]
En toch heeft die het voor elkaar gekregen om de Israëliërs pissed te krijgen![]()
[ twitter ]
Het is inderdaad onwaarschijnlijk dat Iran zelf militair in actie komt, maar zal bondgenoot Hezbollah op meerdere manieren ondersteunen en aansporen tot actie / aanvallen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En de pope heeft het gore lef om alle slachtoffers te benoemen
Dat was zijn fout
I know.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Andersom is het ook niet altijd even lief
Dafuq staat hierquote:Op zondag 15 oktober 2023 23:11 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Lees Romeinen 11 maar.
https://www.statenvertaling.net/bijbel/rome/11.html
Iran zou compleet gedecimeerd worden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |