Nee ik loop achter. Zitmaaier was maar een heel kort shot voordat Haico een kinderfilmpje moest kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij lopen jullie voor. Ik zie nog steeds geen zitmaaier, maar kijk wel live
Oh hahahahhahaquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee ik loop achter. Zitmaaier was maar een heel kort shot voordat Haico een kinderfilmpje moest kijken
kijk je op tv? ik kijk via npo op internetquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee ik loop achter. Zitmaaier was maar een heel kort shot voordat Haico een kinderfilmpje moest kijken
NLZIET beste dienst.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:50 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
kijk je op tv? ik kijk via npo op internet
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:50 schreef rodetoemaat het volgende:
hahaha eugenies gevoel zei dat het wel goed zat
piet ziet het verkeerd
Ik kijk tv via NLZiet. Dat is al trager dan tv. En schakelde een minuut te laat in, dus heb kijken vanaf het begin gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:50 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
kijk je op tv? ik kijk via npo op internet
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Moet wel lachen om Piet
Eugenie: "voor mijn gevoel zat het zo goed.
Piet: "nee dat was het niet"
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Straks een zwart scherm? Eugenie heeft zichzelf tegen een boom gereden?
Hier ookquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kijk tv via NLZiet. Dat is al trager dan tv. En schakelde een minuut te laat in, dus heb kijken vanaf het begin gedaan.
Bij mij wordt Eugenie net pas weggestuurd
Het is en blijft een boer he.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Moet wel lachen om Piet
Eugenie: "voor mijn gevoel zat het zo goed.
Piet: "nee dat was het niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |