quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:29 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"Bedankt voor het functioneringsgesprek. Ik zal het archiveren"
Ik denk Bob niet. Heowel ik hem wel grappig vindquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:31 schreef kikkerrrtje het volgende:
Wie mag bij Claudia blijven voor de gezelligheid?
Dit kan je haar niet kwalijk nemen als de cameraploeg haar 3 kwart uitzendt terwijl ze vragen beantwoord t hahahahahquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Bernice gaat haar keuze baseren op wie haar wel leuk genoeg vindt. Oké.
Haha denkt meneer dat zij de cameraploeg om de 5 minuten aan de mouw trekt? “Hé, ik wil weer even 1-op-1.”quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dit kan je haar niet kwalijk nemen als de cameraploeg haar 3 kwart uitzendt terwijl ze vragen beantwoord t hahahahah
Ik las het met een knipoog en niet als verwijt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dit kan je haar niet kwalijk nemen als de cameraploeg haar 3 kwart uitzendt terwijl ze vragen beantwoord t hahahahah
Ja sowieso hoor!! Vind het ook leuk dat je het deeltquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik las het met een knipoog en niet als verwijt.
Eerste aflevering van de logeerweek was er door de montage namelijk wel degelijk een overkill qua tijd die zij in beeld was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |