We zijn inmiddels leukere programma’s gewend en in dit programma leukere kandidaten. Normaal zit er elk seizoen boze, grappige of ondeugende momenten bij. Nu niks. Leek eigenlijk al zo vanaf het begin.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit is wel het eerste bzv seizoen waar ik overweeg om af te haken
Wat een saai seizoen zeg...
eensquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Asociale Fries gelul de heletijd
Die bedoel ik dus....is wel een stuk opgeknapt overigens.quote:
Google maar, Annemiek Koekoek. Super knappe meid, die heul veul post kreeg. Die had alleen ook geen gesprekken met de heren en eindigde geloof ik alleen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat is, heb niet alle seizoenen gezien, maar dit overtreft alles.
Annemiek Koekoekquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Bernice doet me denken aan een eerdere boerin. die had ook moeite om zich te uiten en aandacht aan de mannen te geven. Ben even haar naam kwijt, is daarna wel een aantal keer in talkshows geweest en ze is een stuk vlotter geworden,
Zal ook wel met geen ervaring met TV te maken hebben.
ja en nog steeds alleenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Google maar, Annemiek Koekoek. Super knappe meid, die heul veul post kreeg. Die had alleen ook geen gesprekken met de heren en eindigde geloof ik alleen.
Ik ben geen Fries, maar het is toch gewoon prima te verstaan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Asociale Fries gelul de heletijd
Steffie? Die is vlotter geworden, maar was in de basis al wel sociaal.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Bernice doet me denken aan een eerdere boerin. die had ook moeite om zich te uiten en aandacht aan de mannen te geven. Ben even haar naam kwijt, is daarna wel een aantal keer in talkshows geweest en ze is een stuk vlotter geworden,
Zal ook wel met geen ervaring met TV te maken hebben.
Oh die met autisme.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Google maar, Annemiek Koekoek. Super knappe meid, die heul veul post kreeg. Die had alleen ook geen gesprekken met de heren en eindigde geloof ik alleen.
die vond ik wel lief Steffiequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ben geen Fries, maar het is toch gewoon prima te verstaan?
Inderdaad, als je het wilt begrijpen...quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ben geen Fries, maar het is toch gewoon prima te verstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |