ja of tussen het filmpje op tv, schrijven brief en dan maaanden later de ontmoetingquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Al die weken stapelverliefd
Zijn dat die weken tussen de date en het logeren?
‘Deze afleveringen is opgedragen aan ……’quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Straks een zwart scherm? Eugenie heeft zichzelf tegen een boom gereden?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:47 schreef InstortendeSter het volgende:
Eugenie is echt een gevoelsmens.
Die voelen meestal heel slecht aan hoe onuitstaanbaar ze zijn.
Ik heb het gevoel dat Piet van die twee niet enthousiast wordt maar misschien heeft hij een erg rustig karakter.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:52 schreef S_E het volgende:
Haha, dames gelijk vieren dat Eugenie weg is
Ik meestal daarna, tijdens mijn post-nut clarity. Als ik dan nog zin heb om met haar te praten, zit het meestal wel goedquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik heb dat meestal tijdens de daad, dan kan ik dat pas goed checken.
jipquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:54 schreef S_E het volgende:
Ik begin dat hangende mondje van Bernice ook flink zat te worden
Lijkt me ook rot dat je toch wel wat weken zenuwen hebt gehad om mee te doen, de opnames, het selecteren. En dan merk je bij het logeren dat er NUL aantrekkingskracht is bij alle drie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:54 schreef S_E het volgende:
Ik begin dat hangende mondje van Bernice ook flink zat te worden
ja maar bernice.. denk dat die niet eens mee had moeten doenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me ook rot dat je toch wel wat weken zenuwen hebt gehad om mee te doen, de opnames, het selecteren. En dan merk je bij het logeren dat er NUL aantrekkingskracht is bij alle drie.
Dat soort mensen zijn heel engquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:50 schreef rodetoemaat het volgende:
hahaha eugenies gevoel zei dat het wel goed zat
piet ziet het verkeerd
Dat ongevraagd adviezen geven over hoe zij tot een selectie moet komen. Bob, ga toch naar huis! Dan houdt dit gezever ook op.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:55 schreef derLudolf het volgende:
Stuur die Bob naar de keet, wat een gezeik
Ze ging speciaal op zichzelf wonen anders had ze geen eigen huis om ze uit te nodigen. Arm kind.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:56 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ja maar bernice.. denk dat die niet eens mee had moeten doen
bindingsangst staat toch op haar voorhoofd.
\zit net 1 dag op haar eigen
etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |