Ik werk ook liever gewoon thuis sinds een jaar of vijf, het is afschuwelijk echtquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zou mij heel veel moeite kosten om na zo een ervaring nog op te komen dagen op m'n werk.
Uiteraard, maar toch vind ik 'm grappig.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze vechten tegen een paar schapenherders, niet een Sovjet leger en het VK.
Iran heeft al wat ze willen: Saoedi-Arabië heeft de toenadering tot Israël op een laag pitje gezet. Dus Hezbollah vernietigd laten worden is niet zo handig. De kans dat Israël zich gaat inhouden als ze ook nog eens vanuit het noorden worden aangevallen is denk ik nul. Tot en met een luchtaanval op Teheran aan toe. Hamas zijn soennieten, die kunnen ze wel missen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:12 schreef Ali_boo het volgende:
Over onverstandige beslissingen gesproken
[ twitter ]
Ik wapper alleen de NEDERLANDSE vlag.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
In steden zoals Amsterdam lopen de spanningen alleen maar op, door vertoon van een bepaalde vlag.
Of het nou gaat om een regenboogvlag, Palestijnse vlag of Israelische vlag.
Best gek, want in Nederland is niets veranderd, behalve dat er nu in elke straat minstens 1 vlag hangt.
Een van hen vroeg mij netjes of ie naast me mocht zitten in de trein. Een half uur later bleef ie staan toen geïnsinueerd werd dat Israël van de kaart moet verdwijnen (gokje). Je kan je prima netjes gedragen én haat met je mee dragen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de beelden niet gezien dus ik ga vast iets doms zeggen. Er waren schijnbaar 10.000 demonstranten, op een paar honderd (was het al zoveel) agressieve haatbaarden na was het toch gewoon netjes? Het gedrag van die haatbaarden zegt iets over alle demonstranten en dus ook over deze dame?
Ik neem aan dat je ook gewoon een NEDERLANDS vlaggetje op je bomberjack gestikt hebt?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wapper alleen de NEDERLANDSE vlag.
Zoals het hoort, als NEDERLANDER.
Het zijn niet bepaald je vrienden als ik het zo hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paar collega's van me zijn vandaag ook naar Amsterdam afgereisd met hun Palestijnse vlaggen.
Dit zijn dezelfde mensen die op de werkvloer dwepen met regenboogvlaggen en graag mijmeren over hoe vrouwen minder verdienen dan mannen en dat we het patriarchaat moeten aanpakken.
Ik mijd bedrijfsuitjes.
Lukte in 1967 en 1973 ook prima.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:12 schreef Ali_boo het volgende:
Over onverstandige beslissingen gesproken
[ twitter ]
Dat is toch heel iets anders dan protesteren tegen de situatie van Gazanen die nu dubbel in de shit zitten vanwege die Hamas idioten.quote:
En al zou ik dat hebben gedaan, Janneke... wat zou dat zeggen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook gewoon een NEDERLANDS vlaggetje op je bomberjack gestikt hebt?
Ik heb zo'n gevoel dat hij geen bomberjacks draagt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook gewoon een NEDERLANDS vlaggetje op je bomberjack gestikt hebt?
Gelukkig zijn jij en ik nog verheven van deze domheid hè?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
dit, de intellectueel is al ruim 25 jaar zo zeldzaam dat bijna niemand meer een idee heeft wat dat is, en maar blaten
Janneke heeft een beeldvorming hoog te houden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat hij geen bomberjacks draagt.
Fair pointquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Een van hen vroeg mij netjes of ie naast me mocht zitten in de trein. Een half uur later bleef ie staan toen geïnsinueerd werd dat Israël van de kaart moet verdwijnen (gokje). Je kan je prima netjes gedragen én haat met je mee dragen.
Bedankt voor de toelichtingquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Iran heeft al wat ze willen: Saoedi-Arabië heeft de toenadering tot Israël op een laag pitje gezet. Dus Hezbollah vernietigd laten worden is niet zo handig. De kans dat Israël zich gaat inhouden als ze ook nog eens vanuit het noorden worden aangevallen is denk ik nul. Tot en met een luchtaanval op Teheran aan toe. Hamas zijn soennieten, die kunnen ze wel missen.
Dat snapt Israël ook wel. Dus dan gaat zo'n bericht de deur uit.
.
"Intelligentsia" noemt men dat dan...quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iets met universiteiten. Dan weet je het wel
Het zijn thans vooral ideologische instituten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:25 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
"Intelligentsia" noemt men dat dan...
Bijzonder.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het Ministerie van Defensie van het Syrische regime heeft verklaard dat het terroristische groeperingen in het noorden van het land (Idlib) zal aanvallen als reactie op Israëlische aanvallen.
“We zullen doorgaan met het monitoren en aanvallen van terroristische groeperingen in het noorden, die een gewapende tak van de Israëlische entiteit vormen.”
Schijnbaar heb je het nieuws de afgelopen week een beetje gemist.... Maar Israël heeft water en stroom volledig afgekapt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 18:40 schreef spicymchaggis het volgende:
Het is natuurlijk een genocide van lik-me-vestje wanneer je het volk wat je zogenaamd uit wil roeien van water en stroom voorziet.
Die snap ik niet. Bedoelen ze dan idf ?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Het Ministerie van Defensie van het Syrische regime heeft verklaard dat het terroristische groeperingen in het noorden van het land (Idlib) zal aanvallen als reactie op Israëlische aanvallen.
“We zullen doorgaan met het monitoren en aanvallen van terroristische groeperingen in het noorden, die een gewapende tak van de Israëlische entiteit vormen.”
Als de VS die vliegdek schepen daar niet had staan werd Israël door al zijn buren van de kaart geveegd deze weken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Maar je noemt jezelf vanBelgie.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wapper alleen de NEDERLANDSE vlag.
Zoals het hoort, als NEDERLANDER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |