Bijzonder typjequote:Op zondag 15 oktober 2023 19:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die waren echt, maar zullen wel ironisch bedoeld zijn of zo.
[ afbeelding ]
Lucebertquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alles van waarde is weerloos
ja zullen we?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja ik weet niet, we kunnen bij IDF gaan solliciteren als strateeg...
ja nee kweenie hoor, ik moet morgen excelsheetjes vullen dit datquote:
Ik neem geen religies in bescherming hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo opmerkelijk, wel naar Christ Impaled luisteren maar 1 religie volledig en onvoorwaardelijk in bescherming nemen
kan me hier echt helemaal niets bij voorstellen
Is heel simpel hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo opmerkelijk, wel naar Christ Impaled luisteren maar 1 religie volledig en onvoorwaardelijk in bescherming nemen
kan me hier echt helemaal niets bij voorstellen
oh ok, dan is alles ok. ik had die indruk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik neem geen religies in bescherming hoor.
Annabel Nanninga is gewoon een mokerdikke volksmenner.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou toch verwachten dat een politicus hier mee geconfronteerd gaat worden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Straatcommando. vind dit geweldig, dat kan ik je nu al garanderenquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:40 schreef Rupibma het volgende:
[ tiktok ]
Wat vinden jullie van deze theorie?
oke nou dan heeft iedereen pechquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja nee kweenie hoor, ik moet morgen excelsheetjes vullen dit dat
ja is ook geweest geloof ik maar ze zei dat het satirisch was bedoeld ofzoquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat een politicus hier mee geconfronteerd gaat worden.
Niet echt smaakvol, volgens haarzelf was het hard sarcasme.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, het blijft verbijsterend om te hebben mogen aanschouwen hoe snel het helemaal normaal is geworden om mensen dingen kwalijk te nemen op basis van huidskleurquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is heel simpel hoor.
De meeste islamieten zijn gekleurd.
De meeste christenen zijn wit.
Ergo, christendom zuigt paardentestikels, islam is onaantastbaar.
Wat een bullshit. Bewaar je zwart wit denken voor een andere user.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is heel simpel hoor.
De meeste islamieten zijn gekleurd.
De meeste christenen zijn wit.
Ergo, christendom zuigt paardentestikels, islam is onaantastbaar.
Ik wacht nog steeds op antwoord van @Mutant01 dat het niet zo is...quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel gek want mij is verteld dat de pro-Palestijnse demonstraties helemaal niks met Hamas te maken hadden, en eigenlijk niemand op Hamas zit te wachten. Waarom zou je dit dan provocerend opvatten?
Dat kan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook geweest geloof ik maar ze zei dat het satirisch was bedoeld ofzo
Als je je burgers als menselijk schild gebruikt heb je ook geen medicijnen nodig om ze te genezen wanneer ze ziek zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Had Hamas het geld niet beter aan medicijnen kunnen uitgeven?
Ik zal dat soort figuren echt nooit van m'n leven begrijpen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paar collega's van me zijn vandaag ook naar Amsterdam afgereisd met hun Palestijnse vlaggen.
Dit zijn dezelfde mensen die op de werkvloer dwepen met regenboogvlaggen en graag mijmeren over hoe vrouwen minder verdienen dan mannen en dat we het patriarchaat moeten aanpakken.
Ik mijd bedrijfsuitjes.
Te veel gepamperd en te weinig echte problemen. Compleet wereldvreemd daardoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal dat soort figuren echt nooit van m'n leven begrijpen.
Deugneuzen met een onbedwingbare sadomasochistsche neiging een erfzonde te dragen. En aangezien de kerk dat niet meer doet, verzinnen ze er zelf een.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal dat soort figuren echt nooit van m'n leven begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |