Ik wacht nog steeds op antwoord van @Mutant01 dat het niet zo is...quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel gek want mij is verteld dat de pro-Palestijnse demonstraties helemaal niks met Hamas te maken hadden, en eigenlijk niemand op Hamas zit te wachten. Waarom zou je dit dan provocerend opvatten?
Dat kan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook geweest geloof ik maar ze zei dat het satirisch was bedoeld ofzo
Als je je burgers als menselijk schild gebruikt heb je ook geen medicijnen nodig om ze te genezen wanneer ze ziek zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Had Hamas het geld niet beter aan medicijnen kunnen uitgeven?
Ik zal dat soort figuren echt nooit van m'n leven begrijpen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paar collega's van me zijn vandaag ook naar Amsterdam afgereisd met hun Palestijnse vlaggen.
Dit zijn dezelfde mensen die op de werkvloer dwepen met regenboogvlaggen en graag mijmeren over hoe vrouwen minder verdienen dan mannen en dat we het patriarchaat moeten aanpakken.
Ik mijd bedrijfsuitjes.
Te veel gepamperd en te weinig echte problemen. Compleet wereldvreemd daardoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal dat soort figuren echt nooit van m'n leven begrijpen.
Deugneuzen met een onbedwingbare sadomasochistsche neiging een erfzonde te dragen. En aangezien de kerk dat niet meer doet, verzinnen ze er zelf een.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal dat soort figuren echt nooit van m'n leven begrijpen.
Deze mensen zouden in hun droomstaat gestenigd worden. Minstens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:55 schreef Zoddie het volgende:
[ afbeelding ]
Uhm....misschien daar eens wat meer over nadenken.
Gezellige Kristalnachtquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Hee kijk, een Groenlinks mevrouw met een nieuwe tweet. Zo vredelievend.
Jezus waar werk jij dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paar collega's van me zijn vandaag ook naar Amsterdam afgereisd met hun Palestijnse vlaggen.
Dit zijn dezelfde mensen die op de werkvloer dwepen met regenboogvlaggen en graag mijmeren over hoe vrouwen minder verdienen dan mannen en dat we het patriarchaat moeten aanpakken.
Ik mijd bedrijfsuitjes.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:55 schreef Zoddie het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, op hun beurt zullen de Palestijnen niet bepaald voor de queers zijn ...quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:55 schreef Zoddie het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met universiteiten. Dan weet je het welquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:56 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Jezus waar werk jij dan?
Wat een halven zijn dat joh
Ze zouden echt met een haak in hun deugkut worden opgehangen, publiekelijk. En dan juichen voor Hamas en Palestina. Zoquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:55 schreef Zoddie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort geblaf horen we toch al dagen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
Duidelijke taal van de Supreme leader
[ twitter ]
Dat zou je mogen verwachten ja, dit zijn de inmiddels bekende antisemitische tweets van haar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat een politicus hier mee geconfronteerd gaat worden.
Wil hij een nucleaire baard ofzo?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Maak daar maar tientallen jaren van.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit soort geblaf horen we toch al dagen.
ik mis geen genderborrel hoorquote:
Doe dan Iran, bluf.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:57 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Hoort bij het narratief.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze zouden echt met een haak in hun deugkut worden opgehangen, publiekelijk. En dan juichen voor Hamas en Palestina. Zo
De vraag is nu: waren er woordkunstenaars bij?quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Dood aan Israël" is dan weer geen provocatie maar een moedig en poëtisch stukje literair verzet.
Dagen? Decennia bedoel je.quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan zou er nog iets positief uit dit alles komenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe dan Iran, bluf.
We weten allemaal dat het regime in elkaar stort als ze zich hierin gaan mengen, en dat is leuk.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |