Behalve bij voetbal is het geen bon ton in Nederland om met de vlag te zwaaien inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ver in het verdomhoekje de eigen vlag werd gedrukt.
Wat heeft zijn Joods zijn ermee te makenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet helemaal on topic. Maar ik was een groot liefhebber, vooral van de albums die waren geschreven door de de Jood Coscinny. Asterix en de Belgen.²
En wat is er met het geld gedaan dat er al naartoe gegaan is?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, en?
Logisch dat daar extra geld heen gaat. Flatgebouwen, hospitals, scholen en alles wat kapot gegooid wordt.
Niets aan hulpgoederen beschikbaar nog.
Jij denkt dat de huidige intenties zijn om Palestijnen uit te roeien?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want genocide moet altijd plaatsvinden?
Heeft Duitsland altijd joden vervolgd? Nee.
Dat Israël het niet gedaan heeft zegt niets over de huidige intenties.
HAMAS krijgt al van Iranquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, en?
Logisch dat daar extra geld heen gaat. Flatgebouwen, hospitals, scholen en alles wat kapot gegooid wordt.
Niets aan hulpgoederen beschikbaar nog.
Wat is er precies mis met het zwaaien van de vlag van je eigen land?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Behalve bij voetbal is het geen bon ton in Nederland om met de vlag te zwaaien inderdaad.
Ik vind die Amerikaanse toestanden met hand op het hart eigenlijk ook wel flink cringy.
Jup, beide eens, maar deze dame uit zich vaker twijfelachtig helaas.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat draaien en ontkennen doen 'beide' partijen. Wat afgelopen jaren in Israël, Gaza en de West Bank gebeurd, is totaal niet oké. Een grote groep pro-Israel mensen draait er keihard omheen.
Het is bij nader inzien teleurstellend dat die GL dame niks zei over de wantoestanden. Wellicht wist ze het niet en heeft ze dat later gedaan, maar het is moeilijk voor te stellen dat zij er niks van meegekregen heeft.
Had nog een appeltje te schillen met de Romeinen natuurlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft zijn Joods zijn ermee te maken
Dat hebben de leiders van Hamas en die zitten lekker in Qatar te genieten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En wat is er met het geld gedaan dat er al naartoe gegaan is?
De maker is een woordkunstenaarquote:Op zondag 15 oktober 2023 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Dood aan Israël" is dan weer geen provocatie maar een moedig en poëtisch stukje literair verzet.
En die investeringen zien ze nu de lucht in gaan door de activiteiten van Israel. Normaliter is de portemonnee de zwakke plek van Nederland. Maar ik zie ze niet direct reageren helaas.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
extra geld voor de palestijnen , Nederland geeft al miljonen aan de gaza strook ( HAMAS)![]()
[..]
Lonsdalejongeren. Ik was er een van.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat eerlijk gezegd ook niet echt geholpen is door hoe die vlag meestal gebruikt wordt. Ik weet nog toen ik op de middelbare zat dat toen de bomberjacks met Nederlandse vlaggetjes verboden werden op veel scholen en dat daar toen aardig wat verontwaardiging over was. Alleen waren de types die die dingen droegen openlijke racisten dus tja...
Ik ben van jouw leeftijd en ik weet zeker dat het vooral eerst Marokkaanse vlaggen betrof (regio Rotterdam) en pas daarna kleine nl vlaggetjes met meteen dikke heibelquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat eerlijk gezegd ook niet echt geholpen is door hoe die vlag meestal gebruikt wordt. Ik weet nog toen ik op de middelbare zat dat toen de bomberjacks met Nederlandse vlaggetjes verboden werden op veel scholen en dat daar toen aardig wat verontwaardiging over was. Alleen waren de types die die dingen droegen openlijke racisten dus tja...
Ik heb het gemist dat je het gezwaai met de Palestijnse vlag op de Dam vandaag belachelijk hebt gemaakt. Oprecht, ik geloof best dat je consistent bent, maar ik heb het gemist.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Behalve bij voetbal is het geen bon ton in Nederland om met de vlag te zwaaien inderdaad.
Ik vind die Amerikaanse toestanden met hand op het hart eigenlijk ook wel flink cringy.
Dat maakte de post wat meer ontopic.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heeft zijn Joods zijn ermee te maken
Niet dan? De nummer 1 wereldmacht staat achter ze.quote:
Net als met de volgende donaties gaat gebeuren, die gaan niet terecht komen bij de slachtoffers.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat hebben de leiders van Hamas en die zitten lekker in Qatar te genieten.
Dat is zeker het geval, maar toch zeker niet dankzij geluk?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet dan? De nummer 1 wereldmacht staat achter ze.
Vanmiddag nog deugen met je 'ik heb mijn gedrag aangepast' en nu een smerige IS vergelijking maken. Gadverdamme man.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En die investeringen zien ze nu de lucht in gaan door de activiteiten van ISrael. Normaliter is de portemonnee de zwakke plek van Nederland. Maar ik zie ze niet direct reageren helaas.²
Sowieso geld overmaken naar regime of een junta is volkomen achterlijkquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Net als met de volgende donaties gaat gebeuren, die gaan niet terecht komen bij de slachtoffers.
Hoop dat de AIVD een hoop filmmateriaal heeftquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Affijn, duizenden 'Nederlanders' zijn vandaag in A'dam bijeengekomen om met Palestijnse, Turkse en Marokkaanse vlaggen te zwaaien.
Edoch is het vooral problematisch wanneer een Nederlander in Nederland zegt liever de Nederlandse vlag te wapperen.
Priceless. Echt, fijne progressieve vrienden, jullie zijn en blijven een feestnummer van epische proporties.
Afgeroomd naar Hamas.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik was te snel met typen. Ik pas het meteen aan. Scherp!quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vanmiddag nog deugen met je 'ik heb mijn gedrag aangepast' en nu een smerige IS vergelijking maken. Gadverdamme man.
Hamas nam het mee naar een kernwapenfabriek. Wij hebben in de aanbieding een kernkop, tweede kopje gratis.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het zal. Ik reageer niet meer op je, voor mij ben je af. Dit is geen toeval meer, het is duidelijk hoe je in elkaar steekt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik was te snel met typen. Ik pas het meteen aan. Scherp!²
Ja dat hebben ze dus al eens geprobeerd en kwamen toen van een hele koude kermis thuis. En dan hebben we het over een coalitie van Arabische landen, Syrie, Egypte en Jordanie, en ze kregen allemaal een pak slaag zonder dat daar een Amerikaan aan te pas kwam. Die Arabieren hebben allemaal een hele grote bek, maar als puntje bij paaltje komt, hebben ze waardeloze militairen, een soort georganiseerde chaos.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Als de VS die vliegdek schepen daar niet had staan werd Israël door al zijn buren van de kaart geveegd deze weken.
Nee, maar ik bedoel meer dat ze daar in hun situatie blij mee mogen zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat is zeker het geval, maar toch zeker niet dankzij geluk?
Pirma! Ik heb het aangepast. Neem mij van mij maar aan dat ik totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet aan IS dacht.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het zal. Ik reageer niet meer op je, voor mij ben je af. Dit is geen toeval meer, het is duidelijk hoe je in elkaar steekt.
Het is problematisch als een Nederlander liever met een Nederlandse vlag wappert?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Affijn, duizenden 'Nederlanders' zijn vandaag in A'dam bijeengekomen om met Palestijnse, Turkse en Marokkaanse vlaggen te zwaaien.
Edoch is het vooral problematisch wanneer een Nederlander in Nederland zegt liever de Nederlandse vlag te wapperen.
Priceless. Echt, fijne progressieve vrienden, jullie zijn en blijven een feestnummer van epische proporties.
Of je leest gewoon de posts in dit topic.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is problematisch als een Nederlander liever met een Nederlandse vlag wappert?
Je zal deze onzin maar verzinnen. Dan ben je wel erg graag boos op de buitenwereld.
Uit het AD:quote:Op zondag 15 oktober 2023 19:52 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Hee kijk, een Groenlinks mevrouw met een nieuwe tweet. Zo vredelievend.
Nana nananaquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Met het risico door de Jannekes der wereld aangegeven te worden bij onze lokale Diversity & Equity Manager, waardoor een PITTIG GESPREK met werkgever van ondergetekende een onoverkomelijkheid zal blijken:
[ afbeelding ]
De enige vlag die er in DIT land toe doet.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pirma! Ik heb het aangepast. Neem mij van mij maar aan dat ik totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet aan IS dacht.²
Heb je het over Iron Beam? Want dan lult Steve uit zijn nekje.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:50 schreef Momo het volgende:
@:ali_boo trouwens die lasers werden besproken. Lasers zijn enkel voor guidance, niet om direct bommen uit de lucht schieten volgens Steve.
Waarom nou onderste boven.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Met het risico door de Jannekes der wereld aangegeven te worden bij onze lokale Diversity & Equity Manager, waardoor een PITTIG GESPREK met werkgever van ondergetekende een onoverkomelijkheid zal blijken:
[ afbeelding ]
Jij bent uit '89. Ik ben uit '82, dus mijn middelbare schooltijd was medio jaren '90. Toen speelde dit al. Maar dat waren voornamelijk gewoon gabbers. Aussie, Levi's/Gapstar, Nike Air Max en een bomberjack met NL vlag. Vanwege de massale kale koppen (wat gewoon een groot onderdeel was van de gabber-subcultuur), werd er door sommige onnozelen gedacht dat ze 'skinheads' waren en de NL vlag een uiting van 'racisme' was.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lonsdalejongeren. Ik was er een van.
Had ook kistjes.
Zelfs Amerika durfde niets meer tegen Israël te doen toen Israël tijdens die oorlog "per ongeluk" 34 Amerikanen had gedood met de aanval op de USS Liberty.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:47 schreef Hathor het volgende:
Ja dat hebben ze dus al eens geprobeerd en kwamen toen van een hele koude kermis thuis. En dan hebben we het over een coalitie van Arabische landen, Syrie, Egypte en Jordanie, en ze kregen allemaal een pak slaag zonder dat daar een Amerikaan aan te pas kwam. Die Arabieren hebben allemaal een hele grote bek, maar als puntje bij paaltje komt, hebben ze waardeloze militairen, een soort georganiseerde chaos.
BSB?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je leest gewoon de posts in dit topic.
Letterlijk dit topic.
FFS
Freude, schöner Götterfunken,quote:
We weten inmiddels wel dat jij een dingetje hebt met vaderlandsliefde.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |