Met alle respect, ik heb een enorm broertje dood aan 'zoals het hoort', want dat is vaak op niets gebaseerd, behalve 'jij moet zijn zoals ik ben'. Ik wapper met geen een vlag, 'zoals het hoort' als volwassen man.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wapper alleen de NEDERLANDSE vlag.
Zoals het hoort, als NEDERLANDER.
Dan heb jij het nieuws eerder gemist. Hahaquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je het nieuws de afgelopen week een beetje gemist.... Maar Isral heeft water en stroom volledig afgekapt.
Loopt die spanning eigenlijk wel zo op, vraag ik mij af.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
In steden zoals Amsterdam lopen de spanningen alleen maar op, door vertoon van een bepaalde vlag.
Of het nou gaat om een regenboogvlag, Palestijnse vlag of Israelische vlag.
Best gek, want in Nederland is niets veranderd, behalve dat er nu in elke straat minstens 1 vlag hangt.
Toch wel. En niet dom.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het zijn niet bepaald je vrienden als ik het zo hoor.
Nee helaas moet ik mezelf tot de niet zo heel erg intellectueel rekenen, maar ik feliciteer jou met je gave.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:23 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jij en ik nog verheven van deze domheid h?
Nee, maar het is wel fijn om in de buurt te hebbenquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Als de VS die vliegdek schepen daar niet had staan werd Isral door al zijn buren van de kaart geveegd deze weken.
Omdat Belgica de oude Latijnse benaming voor de lage landen is.quote:
Welnee, die durven helemaal niets te doen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Als de VS die vliegdek schepen daar niet had staan werd Isral door al zijn buren van de kaart geveegd deze weken.
Nou wel hoorquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel fijn om in de buurt te hebben
Neuh. Die hebben daar geen van alle het leger en de logistieke kracht voor. Syri komt de Golanhoogte niet over, Jordani en Libanon worden de tyfus in gebombardeerd als ze het zouden proberen en Egypte zal via Gaza moeten. Over een chokepoint gesproken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Latijn is geen Nederlands.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat Belgica de oude Latijnse benaming voor de lage landen is.
Doe nou geen extra dimensies aan je persona hier toevoegen, dat snappen ze niet meer helaasquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nationalisme is voor domme mensen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik heb een enorm broertje dood aan 'zoals het hoort', want dat is vaak op niets gebaseerd, behalve 'jij moet zijn zoals ik ben'. Ik wapper met geen een vlag, 'zoals het hoort' als volwassen man.
Daar is het dan ook fout gegaan. Het idee dat je eigen land er niet toe doet, dat je vlag liefhebben een doodzonde is. En natuurlijk vooral een blijk van racisme, fascisme en het hobbymatig semi-wekelijks doodknuppelen van baby konijntjes. @Janneke141quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik heb een enorm broertje dood aan 'zoals het hoort', want dat is vaak op niets gebaseerd, behalve 'jij moet zijn zoals ik ben'. Ik wapper met geen een vlag, 'zoals het hoort' als volwassen man.
Dat draaien en ontkennen doen 'beide' partijen. Wat afgelopen jaren in Isral, Gaza en de West Bank gebeurd, is totaal niet ok. Een grote groep pro-Israel mensen draait er keihard omheen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat is toch heel iets anders dan protesteren tegen de situatie van Gazanen die nu dubbel in de shit zitten vanwege die Hamas idioten.
Tevens mag je van een politicus mijns inziens wel verwachten dat ze weet wat dit ook impliceert. Maar GL kennende gaan die weer huichelachtig zitten draaien en ontkennen.
Daarbij was het inderdaad een krachtige demo, daar is niets aan gelogen. Zo krachtig dat de paar demonstrerende Joden weer politiebeveiliging nodig hadden.
[ twitter ]
Latijn heeft daarentegen een enorme invloed gehad op de Europese en dus ook Nederlandse geschiedenis.quote:
Aan het einde van zijn zin zie ik er 1 hoor, kweenie, zet je bril op,, gekke Belgquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Latijn heeft daarentegen een enorme invloed gehad op de Europese en dus ook Nederlandse geschiedenis.
Komt er nog iets van een punt?
Uit de NOS liveblog. Hebben jullie het filmpje van hem er bij gezien? Ik denk niet dat hij liegt, maar als het echt waar is wat Isral daarvan gezegd heeft dan is het echt wel heel bizar. Het zou me ook eigenlijk niet verbazen.quote:Nederlandse Mohammed wacht om via Rafah-grens Gaza te verlaten
De 16-jarige Mohammed uit Doorn ging naar Gaza voordat de oorlog uitbrak om samen met het gezin voor zijn oma te zorgen. Ze kregen het nieuws dat ze de grens over konden steken, maar dat bleek toch te gevaarlijk.
Nu zit hij niet meer in het noorden, maar in het zuiden van Gaza en wachten hij en zijn familie af tot ze weg kunnen.
Bij deze term moet ik altijd denken aan Asterix.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals ironisch gezien pride-events al een paar keer gekaapt zijn door pro-Palestina-activisten...quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet dat wel vaker, dat in essentie legitieme demonstraties worden gekaapt door gekkies
quote:De UNRWA, de VN-organisatie voor Palestijnse vluchtelingen, riep de internationale gemeenschap deze week op om 104 miljoen dollar te doneren voor dringende hulp aan de Gazastrook.
Gaza wordt gebombardeerd door Isral na de aanval van Hamas.
Isral heeft ook een volledige blokkade van Gaza afgekondigd.
Isral wil dat pas opheffen als Hamas Isralische gegijzelden vrijlaat.
Ook D66'er Sjoerd Sjoerdsma had graag gezien dat er extra geld was vrijgemaakt voor de Palestijnen, zo zie je hieronder:
Noorden van Syri heeft ie het over, Idlib.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Bedoelen ze dan idf ?
Nou, nou, sarcasme mag ik hopen?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is het dan ook fout gegaan. Het idee dat je eigen land er niet toe doet, dat je vlag liefhebben een doodzonde is. En natuurlijk vooral een blijk van racisme, fascisme en het hobbymatig semi-wekelijks doodknuppelen van baby konijntjes. @:Janneke141
Als je doelt op dat ze zeggen dat water weer gaat komen dan heeft dat 0,0 te maken met afgelopen week.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:28 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Dan heb jij het nieuws eerder gemist. Haha
Wat wordt daar verkeerd gezegd door D66 dan?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:32 schreef michaelmoore het volgende:
D66 ben ik nu echt helemaal klaar mee
[..]
Weet je wat het grappige is? Je hebt de schaduw van je eigen held zo slecht verwerkt dat al je posts kinderlijk eenvoudig te weerleggen zijn:quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:30 schreef Slayage het volgende:
Isral de enige democratie in de regio[ twitter ]
Om het even tot dit topic te betrekken: zeg je nou dat Isral haar grenzen zou opheffen als ze slim zou zijn?quote:
Nee hoor. Voor de Jannekes van de wereld is het liefhebben en trots zijn op je eigen wortels per definitie suspect.quote:
Je snapt het punt toch wel? Als het altijd al de bedoeling van Isral is geweest om de Palestijnen 'uit te roeien', dan hadden ze ze van begin af aan al niet van stroom en water voorzien. En ze hadden zeker niet gewacht totdat een beweging als Hamas het voor elkaar zou kunnen krijgen om binnen een dag meer dan 1.000 van hun onschuldige burgers te vermoorden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je het nieuws de afgelopen week een beetje gemist.... Maar Isral heeft water en stroom volledig afgekapt.
Wat eerlijk gezegd ook niet echt geholpen is door hoe die vlag meestal gebruikt wordt. Ik weet nog toen ik op de middelbare zat dat toen de bomberjacks met Nederlandse vlaggetjes verboden werden op veel scholen en dat daar toen aardig wat verontwaardiging over was. Alleen waren de types die die dingen droegen openlijke racisten dus tja...quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar is het dan ook fout gegaan. Het idee dat je eigen land er niet toe doet, dat je vlag liefhebben een doodzonde is. En natuurlijk vooral een blijk van racisme, fascisme en het hobbymatig semi-wekelijks doodknuppelen van baby konijntjes. @:Janneke141
Niet dat dat zo makkelijk zou zijn, maar ja, ze hebben geluk met hun diplomatieke banden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:27 schreef Knollenman het volgende:
[..]
Nu pas?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:32 schreef michaelmoore het volgende:
D66 ben ik nu echt helemaal klaar mee
[..]
IDF kan dat prima alleen af hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet dat dat zo makkelijk zou zijn, maar ja, ze hebben geluk met hun diplomatieke banden.
Geweldige strip.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij deze term moet ik altijd denken aan Asterix.
Uhu "geluk"quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet dat dat zo makkelijk zou zijn, maar ja, ze hebben geluk met hun diplomatieke banden.
extra geld voor de palestijnen , Nederland geeft al miljonen aan de gaza strook ( HAMAS)quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat wordt daar verkeerd gezegd door D66 dan?
quote:Ook D66'er Sjoerd Sjoerdsma had graag gezien dat er extra geld was vrijgemaakt voor de Palestijnen, zo zie je hieronder:
Want genocide moet altijd plaatsvinden?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je snapt het punt toch wel? Als het altijd al de bedoeling van Isral is geweest om de Palestijnen 'uit te roeien', dan hadden ze ze van begin af aan al niet van stroom en water voorzien. En ze hadden zeker niet gewacht totdat een beweging als Hamas het voor elkaar zou kunnen krijgen om binnen een dag meer dan 1.000 van hun onschuldige burgers te vermoorden.
Kun je nagaan hoe ver in het verdomhoekje de eigen vlag werd gedrukt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat eerlijk gezegd ook niet echt geholpen is door hoe die vlag meestal gebruikt wordt. Ik weet nog toen ik op de middelbare zat dat toen de bomberjacks met Nederlandse vlaggetjes verboden werden op veel scholen en dat daar toen aardig wat verontwaardiging over was. Alleen waren de types die die dingen droegen openlijke racisten dus tja...
Niet helemaal on topic. Maar ik was een groot liefhebber, vooral van de albums die waren geschreven door de de Jood Coscinny. Asterix en de Belgen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geweldige strip.
En het deel dat ze naar de Belgen gingen was een van de leukste.
Onzinquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
extra geld voor de palestijnen , Nederland geeft al miljonen aan de gaza strook ( HAMAS)![]()
Ja, en?quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
extra geld voor de palestijnen , Nederland geeft al miljonen aan de gaza strook ( HAMAS)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |