Als Iran zich er daadwerkelijk mee gaat bemoeien, wat trouwens voor hun (en voor de rest van de wereld) totaal geen goed idee is, zou dat wel d uitgelezen kans zijn voor de gewone (jonge) bevolking daar om zich voor eens en altijd los te trekken van dat verderfelijke regime, als Isral genadeloos heeft toegeslagen richting de Iraanse machthebbers en hun infrastructuur.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iran bedoelt natuurlijk de protestbewegingen binnen eigen landsgrenzen.
BREAKING: Iraanse minister heeft Ctrl+V en Enter ingedrukt.quote:
Wat daar gebeurt is ook verwerpelijk maar niemand nam het ook op voor Joden toen ze vanaf 1948 uit de Arabische landen verdreven werden. Het is een vicieuze cirkel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:55 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dit is geen duiding, dit is een hele rare opsomming waarin, zoals altijd bij jou, de balans door slaat naar gemeenschap, drachtigheid, kolven of poep aan de ventilator. Het maakt je hele relaas belachelijk.
Jammer, het leidt af van de terreur die Palestijnen wordt aangedaan door die illegale nederzettingen.
Dat was m’n punt helemaal niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:54 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja we staan hier ook om de haverklap elkaars hoofd met een schep eraf te steken, nee je hebt helemaal gelijk
Het is een discussie de manier waarop Isral handeld vind ik een vorm van terreur of terreur uitlokken, als je een hond steeds aan de staart trekt bijt hij ook een keer terugquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja doei, eerst wil je Isral als terroristische organisatie oormerken en nou dit weer, wat een gekronkel en gedraai weer, typisch
Dat is wel een nadeel van social media. Ik kan bijvoorbeeld lachend achter mijn computer zitten (op mijn zolderkamer) terwijl ik bepaalde zaken 'veroordeel'.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamas zijn terroristen. Dat is gewoon een kneiterhard feit en die groep verdient het om van de aardbodem weggevaagd te worden. Als je op wil komen voor het Palestijnse volk dat in Gaza woont, zou ik niet beginnen met Hamas ooit verdedigen. Hamas is net zo afschuwelijk voor de Palestijnen als Isral zelf, en dat begint al met het plaatsen van raketten in woonwijken.
Iran deed toen niet mee hoor, toen was er nog geen revolutie geweest, de sjah was ook niet bepaald een lekker ventje, in die zin is de bevolking daar er niets mee opgeschoten.quote:
Dit it is meer de hond een week dezelfde brokjes geven die hij niet zo graag heeft en vervolgens vliegt hij je naar de keel, bijt je dood en verkracht je lijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is een discussie de manier waarop Isral handeld vind ik een vorm van terreur of terreur uitlokken, als je een hond steeds aan de staart trekt bijt hij ook een keer terug
Dat jij niks meekrijgt van de dagelijkse terreur impliceert niet dat er geen terreur is. Tenzij jij stelt dat alleen Palestijnen in staat zijn om terreur te plegen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag vinden van die nederzettingen op de oostelijke Jordaanoever wat je wil, maar er is geen terreur en ook geen genocide.
Iran gaat nu ook niet mee doen want dan stort heel dat regime in elkaar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iran deed toen niet mee hoor, toen was er nog geen revolutie geweest, de sjah was ook niet bepaald een lekker ventje, in die zin is de bevolking daar er niets mee opgeschoten.
Hij heeft het over de oostelijke Jordaanoever, dus ik gok dat hij gewoon Jordani bedoelt. Weinig nederzettingen van kolonisten daar volgens mij, trouwens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat jij niks meekrijgt van de dagelijkse terreur impliceert niet dat er geen terreur is. Tenzij jij stelt dat alleen Palestijnen in staat zijn om terreur te plegen.
Heel sterk punt, maar dat geldt net zo goed voor de andere partij, die muur staat er niet ter decoratie maar door aanhoudende terreuraanslagen op onschuldige burgers, decennia lang, wekelijks ontplofte er wel een bus.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:59 schreef Cupfighter het volgende:
als je een hond steeds aan de staart trekt bijt hij ook een keer terug
Natuurlijk maar 1967 all over again is gewoon onjuist. Egypte, Jordani en Syri( op wat speldenprikken na) houden zich wel koest.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iran gaat nu ook niet mee doen want dan stort heel dat regime in elkaar.
Absoluut oneens! We gaan voorbij aan het feit dat deze buitenproportionele aanval voornamelijk de Palestinian girl next door en werkende bakker raakt. Zij moeten wellicht ook niks van Hamas. Weten wij veel.quote:
Etnische zuiveringen te faciliteren? Dat haal ik daar niet uitquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:07 schreef Slayage het volgende:
Zoals ik een paar dagen terug had geopperd. Men wil de Egyptenaren afkopen om etnische zuiveringen te faciliteren.
[ twitter ]
Beide partijen zijn in deze kwestie fout, ik vind het verwerpelijk dat de focus zo op terreurbeweging Hamas ligt terwijl het democratische Isral met steun van het westen ook verwerpelijke dingen doetquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Heel sterk punt, maar dat geldt net zo goed voor de andere partij, die muur staat er niet ter decoratie maar door aanhoudende terreuraanslagen op onschuldige burgers, decennia lang, wekelijks ontplofte er wel een bus.
Op een gegeven moment was genoeg genoeg en heeft Isral maatregelen getroffen en zijn grens hermetisch afgesloten.
Welke mening iemand ook heeft, iemand wil je ervoor vermoorden. Dat is toch niks nieuws?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:58 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk is het volgens sommigen"verraad" als je een oproep doet om geen burgers te doden
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik weet wat Isral daar doet, maar ik ga dat niet terreur noemen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat jij niks meekrijgt van de dagelijkse terreur impliceert niet dat er geen terreur is. Tenzij jij stelt dat alleen Palestijnen in staat zijn om terreur te plegen.
Kijk je weleens tv?quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beide partijen zijn in deze kwestie fout, ik vind het verwerpelijk dat de focus zo op terreurbeweging Hamas ligt terwijl het democratische Isral met steun van het westen ook verwerpelijke dingen doet
FTFYquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:07 schreef Slayage het volgende:
Zoals ik een paar dagen terug had geopperd. Men wil de Egyptenaren afkopen
[ twitter ]
Mag ik vragen hoe jij dat dan noemt?quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet wat Isral daar doet, maar ik ga dat niet terreur noemen.
Op lokaal niveau is het pure terreurquote:Op zondag 15 oktober 2023 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet wat Isral daar doet, maar ik ga dat niet terreur noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |