Wij Zijn NWS.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
we kunnen we samen een andere fok oprichten....
Hier was ik dus bang voor. Laxeer hits the fan.quote:
Gaza is altijd al rood geweest. De rest was geel tot vrij recent.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De kleurcodering is nav de aanvallen van Hamas vorige week opgeschakeld van oranje naar rood.
https://www.nederlandwere(...)alestijnse-gebieden#
Klopt en het is jammer dat veel mensen de ogen sluiten voor wat Israël uitspookt aar wat Hamas doet is fout en dat is het ook daar ben ik het volledig mee eens maar Israël is de onderdrukker gesteund door het wesfenquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Precies, dat is jouw mening, en die deel ik niet, en kennelijk een representatief deel van de wereld niet. Dus tot die tijd is het wat het is, jouw mening.
Iran bedoelt natuurlijk de protestbewegingen binnen eigen landsgrenzen.quote:
Alles wat dat regime zegt is een leugen of op z'n minst dermate onbetrouwbaar dat we er geen enkele waarde aan kunnen hechten.quote:
Breakingquote:
quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaza is altijd al rood geweest. De rest was geel tot vrij recent.
https://www.nederlandwere(...)palestijnse-gebiedenquote:Reisadvies Palestijnse Gebieden
Ministerie van Buitenlandse Zaken
Door de recente aanvallen van Hamas vanuit de Gazastrook op Israël en het risico dat het conflict verder uit de hand loopt, gaat de kleurcode van de Westelijke Jordaanoever van oranje naar rood.
Nee mensen uit hun huis zetten is dus heel normaalquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag vinden van die nederzettingen op de oostelijke Jordaanoever wat je wil, maar er is geen terreur en ook geen genocide.
Ach ja, het fantastische Westen vindt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:39 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wat jij wil, alsof het wat uitmaakt, evenmin wat ik vind hoor. Ik ben van mening, en met mij de europese unie en een groot deel van de inernationale gemeenschap, dat Israel geen terroristische organisatie is, tenminste dat meen ik te weten, maar, ik laat me graag voorlichten.
We vinden er heel wat van inderdaad. Kan ons die semantiek schelen. Maken jullie je steeds druk om woordjes en termen i.p.v. de daadwerkelijke problemen. Ik zal er een aantal duiden:quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag vinden van die nederzettingen op de oostelijke Jordaanoever wat je wil, maar er is geen terreur en ook geen genocide.
Ja, klopt toch met wat ik zeg?quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.nederlandwere(...)palestijnse-gebieden
Nee dat is niet normaal, en dat is zeer afkeurenswaardig maar noem ik niet terreur, dat noem ik het pas als ze vervolgens verkracht worden in hun tuin, om vervolgens in de fik gestoken te worden en me een schep onthoofd, dan is het terreur.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee mensen uit hun huis zetten is dus heel normaal
Maar dat mag want hun zijn Israël, en het dan gek vinden dat mensen in verzet kometen wat terug gaan doen, de manier waarop keur ik niet goed maar het is toch logischquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We vinden er heel wat van inderdaad. Kan ons die semantiek schelen. Maken jullie je steeds druk om woordjes en termen i.p.v. de daadwerkelijke problemen. IIk zal er een aantal duiden:
Drachtige vrouwen, moeders die geen schuilplaats hebben om te kolven, pasgetrouwde stellen die het recht op gemeenschap wordt ontnomen, geen woningen, water afgesloten, toegang tot kruidig voedsel WEG!, bejaarden die niets anders kunnen dan dood gaan. Ga zo maar door.²
oquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, klopt toch met wat ik zeg?
http://web.archive.org/we(...)palestijnse-gebieden
En in het voorjaar was het nog geel. Wanneer het oranje is geworden weet ik niet, maar voorjaar is toch wel vrij recent toch?
De westerse wereld is inderdaad een fantastische plek om te leven. Zijn wij heiliger dan de paus? Tuurlijk niet, maar in een poel des verderfs vol barbaarse en achtergebleven volkeren in een groot deel van de rest van de wereld is het westen echter wel een baken van licht wanneer het op beschaving aankomt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ja, het fantastische Westen vindt.
Hier komen alleen maar negatieve reacties op en ook van geheel objectieve mensen die een heldere blik nastreven. Je ziet wel, dit onderwerp polariseert en zelfs op een bericht als deze schieten heel veel objectieve mensen volledig in een krampquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:15 schreef bianconeri het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)van-aanvallen-israel
Voor de figuren hier die nog steeds pro-Israël zijn en Israël blijven verdedigen.
Ik vind ordinair 'landjepik' wel degelijk een vorm van terreur. Zeker omdat in opstand komen hardhandig de kop wordt ingedrukt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drachtigquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We vinden er heel wat van inderdaad. Kan ons die semantiek schelen. Maken jullie je steeds druk om woordjes en termen i.p.v. de daadwerkelijke problemen. Ik zal er een aantal duiden:
Drachtige vrouwen, moeders die geen schuilplaats hebben om te kolven, pasgetrouwde stellen die het recht op gemeenschap wordt ontnomen, geen woningen, water afgesloten, toegang tot kruidig voedsel WEG!, bejaarden die niets anders kunnen dan dood gaan. Ga zo maar door.
Ik hoor jullie er niet over. Ik ben steeds een van de weinigen met dit soort duidingen.²
Ja we staan hier ook om de haverklap elkaars hoofd met een schep eraf te steken, nee je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach ja, het fantastische Westen vindt.
Het schept wel terreur , ik noem het uitlokken want een keer gaan die mensen terug slaan, de manier waarop keur ik af maar snappen doe ik het welquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee dat is niet normaal, en dat is zeer afkeurenswaardig maar noem ik niet terreur, dat noem ik het pas als ze vervolgens verkracht worden in hun tuin, om vervolgens in de fik gestoken te worden en me een schep onthoofd, dan is het terreur.
snap je
Ik lees net dat de kleurcode voor de Palestijnse gebieden op de dag van de aanval is aangepast van geel naar oranje, dus zo recent was het nog geelquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
o
dan las ik onzorgvuldig en mag je die post als aanvulling interpreteren
Dit is geen duiding, dit is een hele rare opsomming waarin, zoals altijd bij jou, de balans door slaat naar gemeenschap, drachtigheid, kolven of poep aan de ventilator. Het maakt je hele relaas belachelijk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We vinden er heel wat van inderdaad. Kan ons die semantiek schelen. Maken jullie je steeds druk om woordjes en termen i.p.v. de daadwerkelijke problemen. Ik zal er een aantal duiden:
Drachtige vrouwen, moeders die geen schuilplaats hebben om te kolven, pasgetrouwde stellen die het recht op gemeenschap wordt ontnomen, geen woningen, water afgesloten, toegang tot kruidig voedsel WEG!, bejaarden die niets anders kunnen dan dood gaan. Ga zo maar door.
Ik hoor jullie er niet over. Ik ben steeds een van de weinigen met dit soort duidingen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |