Ik verwacht niet meteen. Maar zoek zullen genoeg fake berichten op twitter komen denk ik dat het wel zogenaamd begonnen is komende uren.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:29 schreef KoningWouter het volgende:
Nog een half uurtje, dan lopen de timers af toch?
Brammetje Brammetje toch. Oekraïne-Rusland is niet te vergelijken met Israël-Palestina. Dat landen niet de kant van Oekraïne willen kiezen of zelfs Rusland willen blijven steunen getuigt van hun eigen scheve moraal. Dat hoeven wij toch niet aan te moedigen of te belonen of wel soms?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:48 schreef Slayage het volgende:
Bram Verbrugge beargumenteerd waarom het niet in ons belang is om Israël onvoorwaardelijk te steunen
https://www.vpro.nl/progr(...)dan-nederlandse.html
[ twitter ]
[ twitter ]
De grote kritische denkers liggen nog op hun nest. Wacht maar tot vanavond/vannacht.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zelfs dit topic is relatief rustig
Ik zou graag een argumentatie willen zien welk alternatief voor de evacuatie en grondinvasie die Israël heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:48 schreef Slayage het volgende:
Bram Verbrugge beargumenteerd waarom het niet in ons belang is om Israël onvoorwaardelijk te steunen
https://www.vpro.nl/progr(...)dan-nederlandse.html
[ twitter ]
[ twitter ]
Nee omdat Egypte en Palestina zich nergens aan houden. Niet aan verdragen, mensenrechten en ga zo maar door. Dus de Palestijnen moeten verkassen naar Egypte. Ze zoeken het zelf maar uit. Hun verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:12 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Lol. Dus men moet land van Egypte afstaan, zodat Palestijnen daar kunnen wonen. Dus dan heeft Egypte dat al twee keer moeten doen, omdat Israel zich niet aan het verdrag houdt?
Bruv.
Atoombom op Noord-Gaza. Niet aanvallen en de andere wang toekeren is ook een optie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou graag een argumentatie willen zien welk alternatief voor de evacuatie en grondinvasie die Israël heeft.
Gezien de nabijheid tot Israël geen optie. Sowieso gezien de beperkte schaal van het conflict geen optie.quote:
Ik ga deze op Twitter zetten en kijken hoe lang het duurt voor ik 'm hier weer ziequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja maar het is ook gewoon ondoenlijk soms he, ik heb al een aantal maal een bericht van CNN gepost dat achteraf onjuist bleek. Als zelfs de president van de VS staat te verkondigen dat ie dingen heeft gezien, die hij achteraf helemaal niet heeft gezien... ja jezus
Ja dat wordt nog wel spannend. Het zou best kunnen dat op het moment dat ze Gaza-stad binnen vallen dat Hezbollah helemaal loos gaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:07 schreef Doler12 het volgende:
Beschietingen aan beide kanten weer aan de grens met Libanon
Dan zal de US zich er ook wel wat uitgebreider mee gaan bemoeien...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog wel spannend. Het zou best kunnen dat op het moment dat ze Gaza-stad binnen vallen dat Hezbollah helemaal loos gaat.
Moet je er wel ff een goed verhaaltje omheen zetten. Iets van.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ga deze op Twitter zetten en kijken hoe lang het duurt voor ik 'm hier weer zie
[ afbeelding ]
Simpel zal dat zeer zeker niet gaan zijn, maar ik verwacht wel dat er daarna humanitaire hulp op gang zal komen. Het zou me overigens ook totaal niet verbazen wanneer die humanitaire hulp ook van de Israeli's zal komen, hoe zeer sommigen op dit forum ook beweren dat het genocidale zionistische monsters zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar gaat Hamas afgemaakt worden binnen een aantal dagen? Ik ben bang dat het niet zo simpel zal zijn....
quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:10 schreef littlemindy het volgende:
Die reactie![]()
"Are you sure they aren't building another pyramid?"
Vreemde genocide met een bevolking die met 500 procent is gegroeid ten opzichte van 1970.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:09 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Simpel zal dat zeer zeker niet gaan zijn, maar ik verwacht wel dat er daarna humanitaire hulp op gang zal komen. Het zou me overigens ook totaal niet verbazen wanneer die humanitaire hulp ook van de Israeli's zal komen, hoe zeer sommigen op dit forum ook beweren dat het genocidale zionistische monsters zijn.
dan overschat je mensen op twitter echt flinkquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]ok, ik deel je overtuiging dat de wereld (met uitzondering van mezelf dan he) wordt bevolkt door gecertificeerde randdebielen, maar hier trapt echt zelfs Henk Krol niet in hoor
Je bent te optimistisch vriend.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]ok, ik deel je overtuiging dat de wereld (met uitzondering van mezelf dan he) wordt bevolkt door gecertificeerde randdebielen, maar hier trapt echt zelfs Henk Krol niet in hoor
Yup, en dan Iran. Dan Europa en voor we het weten zitten we in een wereldoorlog. (Wat best de hele opzet van Hamas & Hezbolla (of de belangrijke Islamitische leiders) kan zijn)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan zal de US zich er ook wel wat uitgebreider mee gaan bemoeien...
Je ziet nu ook zat beelden van ultra orthodoxe joden die roepen dat alle Arabieren dood moeten. Zelfs in klassen wordt deze haat onderwezen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:09 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Simpel zal dat zeer zeker niet gaan zijn, maar ik verwacht wel dat er daarna humanitaire hulp op gang zal komen. Het zou me overigens ook totaal niet verbazen wanneer die humanitaire hulp ook van de Israeli's zal komen, hoe zeer sommigen op dit forum ook beweren dat het genocidale zionistische monsters zijn.
Rustig wachten tot ze weer een slachting komen aanrichten is inderdaad een optie, maar niet een die erg verkoopbaar is aan het binnenlandse publiek lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 15:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Atoombom op Noord-Gaza. Niet aanvallen en de andere wang toekeren is ook een optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |