Het is een bulldozer?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ziet er tegelijk heel effectief en afgrijselijk uit inderdaad omdat je weet waar het voor is.
Het laagje is dun hoor. Sluit hier de stroom en water af en dan heb je na een halve week ook een reenactment van de Steentijd in je portiek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:37 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
dit soort extreem geweld is godzijdank zo ver van ons bed (vooralsnog) surreëel is, gelukkig maar... dat wel
ik snap datquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het laagje is dun hoor. Sluit hier de stroom en water af en dan heb je na een halve week ook een reenactment van de Steentijd in je portiek.
Ja en dan met een waterpistooltje bovenop voor de lol en dat kooiwerk is om waterballonnen tegen te houdenquote:
M'n punt is dat er beduidend "afgrijselijkere" voertugen zijn. Dit is gewoon een bulldozer met genoeg bepantsering om z'n werk te doen in enigsinds vijandelijke gebieden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja en dan met een waterpistooltje bovenop voor de lol en dat kooiwerk is om waterballonnen tegen te houden
Naja, zomaar een voorbeeld (dit is dus nep en dat is ook wel overduidelijk als je er op let maar niet als "een betrouwbare bron" het Tweet). En je kan het natuurlijk wat subtieler doen in Stable Diffusion.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik Twitter (en andere social media) toch met een korreltje zout neem.
Iedereen kan er wat neerplempen, het internet staat vol met beelden en met Stable Diffusion heb je ook in 2 minuten de (niet bestaande) beelden die je wil hebben.
Omg..quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
sinds ik deze week IDF expert ben zag ik deze voorbij komen:
https://en.wikipedia.org/wiki/IDF_Caterpillar_D9
Hallucinant apocalyptisch... maar, ook wel praktisch
Ja maar het is ook gewoon ondoenlijk soms he, ik heb al een aantal maal een bericht van CNN gepost dat achteraf onjuist bleek. Als zelfs de president van de VS staat te verkondigen dat ie dingen heeft gezien, die hij achteraf helemaal niet heeft gezien... ja jezusquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naja, zomaar een voorbeeld (dit is dus nep en dat is ook wel overduidelijk als je er op let maar niet als "een betrouwbare bron" het Tweet):
[ afbeelding ]
Op de leeftijd van Biden zien wij wss ook dingen die er niet zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja maar het is ook gewoon ondoenlijk soms he, ik heb al een aantal maal een bericht van CNN gepost dat achteraf onjuist bleek. Als zelfs de president van de VS staat te verkondigen dat ie dingen heeft gezien, die hij achteraf helemaal niet heeft gezien... ja jezus
Niet Carmageddon winnen door alle voetgangers omver te rijdenquote:
Ik heb geen oplossing. Wat ik wel wil is dat Israël stopt met hun kolonisatie praktijken en hun slachtofferrol.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat is jouw oplossing? Sis.
Egypte mag trouwens allang blij zijn dat ze hun land weer hebben na de poging tot genocide op Israël.
Todat die op zijn in je gebied en je met je bulldozer die wel 5 KM/h kan niet snel genoeg bij andere peds bent voor de timer aflooptquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Niet Carmageddon winnen door alle voetgangers omver te rijdenhippie
Als we dat willen moeten we ze wel een out geven. Alle oudere landen zijn gebouwd op landjepik. Kijk alleen maar Turkije waar je zelf woont.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb geen oplossing. Wat ik wel wil is dat Israël stopt met hun kolonisatie praktijken en hun slachtofferrol.
En hoe ziet dit er in de praktijk uit? Erkenning van een Palestijnse staat binnen de grenzen van '67?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb geen oplossing. Wat ik wel wil is dat Israël stopt met hun kolonisatie praktijken en hun slachtofferrol.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Todat die op zijn in je gebied en je met je bulldozer die wel 5 KM/h kan niet snel genoeg bij andere peds bent voor de timer afloopt
Zelfs dit topic is relatief rustigquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:53 schreef KoningWouter het volgende:
Het is een beetje rustig op m'n propaganda kanalen. Stilte voor de storm?
Zelf vind ik whataboutism altijd wel een kenmerk van een slachtofferrol.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ja en dat voor een zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zelfs dit topic is relatief rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |