Ja. Word veel gebruikt. Vooral in oorlogen waar je de burgerbevolking mentaal wil breken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel voorbij zien komen in tweets. Maar wordt dat niet in zowat elke oorlog gebruikt? Het is dan wel een oorlogsmisdaad maar in elke oorlog lees in die tweets.
https://www.aljazeera.com(...)sed-of-using-on-gazaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:06 schreef Peach_1985 het volgende:
Israël zou aanvallen doen met witte fosfor? Iets van bekend bij jullie?
Tsja, veel zal er niet van overblijven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:06 schreef Qarrad het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)t-israel-2023-10-13/
40.000 Hamassers staan er klaar blijkbaar in Gaza
[..]
De landen die denken dat ze binnen afzienbare tijd in een oorlog terecht komen zullen minder snel verdragen tekenen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel voorbij zien komen in tweets. Maar wordt dat niet in zowat elke oorlog gebruikt? Het is dan wel een oorlogsmisdaad maar in elke oorlog lees in die tweets.
Lol. Dus men moet land van Egypte afstaan, zodat Palestijnen daar kunnen wonen. Dus dan heeft Egypte dat al twee keer moeten doen, omdat Israel zich niet aan het verdrag houdt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieus beter zou zijn als Gaza met behulp van internationaal geld herbouwd zou worden in Egypte. Deze waanzin kan toch niet zo door blijven gaan?
Dat het niet gaat gebeuren snap ik maar dit is gewoon je reinste waanzin. Het experiment "samenwonen" is gewoon mislukt en zal blijven mislukken met zoveel haat.
Nep nieuws schijntquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:06 schreef Peach_1985 het volgende:
Israël zou aanvallen doen met witte fosfor? Iets van bekend bij jullie?
Het ligt iets anders. Het gebruik van fosfor opzich is niet verboden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wel voorbij zien komen in tweets. Maar wordt dat niet in zowat elke oorlog gebruikt? Het is dan wel een oorlogsmisdaad maar in elke oorlog lees ik die tweets.
Dat vraag ik me af. Oorlogvoeren in een stadse omgeving is waanzinnig moeilijk en zij hebben het thuisvoordeel, zij hebben dit voorbereid en ze zijn letterlijk dodelijk fanatiek.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Tsja, veel zal er niet van overblijven.
Ja het willen sterven voor je ideologie geeft een ontiegelijk voordeel. Hitler heeft al eens zijn jaloezie geuit tegen Islamitische leiders vroeger. Hij vond het Christendom maar zwak in vergelijking tot de Islam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Oorlogvoeren in een stadse omgeving is waanzinnig moeilijk en zij hebben het thuisvoordeel, zij hebben dit voorbereid en ze zijn letterlijk dodelijk fanatiek.
zolang je kan spreken van een stad wel, maar ik hou mijn hart vast en verwacht eigenlijk dat er geen steen overeind blijft voor dat gebied weer vrijgegeven wordt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Oorlogvoeren in een stadse omgeving is waanzinnig moeilijk en zij hebben het thuisvoordeel, zij hebben dit voorbereid en ze zijn letterlijk dodelijk fanatiek.
Een Hamasser kan alleen maar winnen. Of hij verslaat zijn eeuwige vijand of hij sterft als een martelaar.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel wat thuisvoordeel hebben, maar ze hebben veel mindere wapens, minder technologie etc. Israël zal ook vast genoeg wapens met nachtvisie hebben, Hamas niet gok ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De geschiedenis zoals dat uiteengezet en weerlegd werd in topic 75.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:24 schreef Momo het volgende:
OP heb ik geupdated in geheel naar recente toestand @:Jippie, hopelijk ok, verander desnoods maar.
Andere zaken die mensen graag in OP zien?
Wat is jouw oplossing? Sis.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:12 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Lol. Dus men moet land van Egypte afstaan, zodat Palestijnen daar kunnen wonen. Dus dan heeft Egypte dat al twee keer moeten doen, omdat Israel zich niet aan het verdrag houdt?
Bruv.
sinds ik deze week IDF expert ben zag ik deze voorbij komen:quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
Israël heeft toch ook een tank die ontworpen is om beter te functioneren tijdens gevechten in steden?
Naja tot die tijd hebben ze tijd om te evacueren geloof ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:29 schreef KoningWouter het volgende:
Nog een half uurtje, dan lopen de timers af toch?
Dat was een Pakistaan, geen Arabier dacht ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
zolang je kan spreken van een stad wel, maar ik hou mijn hart vast en verwacht eigenlijk dat er geen steen overeind blijft voor dat gebied weer vrijgegeven wordt.
Ik hoop maar dat er achter de schermen in ieder geval al afspraken gemaakt worden over wat te doen na deze oorlog. Er is geld zat in het midden oosten, maar goed... de solidariteit van arabieren beperkt zich meestal tot een hoop geschreeuw en het verbranden opeten van joodse vlaggen.
ik verwacht, of meer, ik hoop, dat Israël weer meer tijd geeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:29 schreef KoningWouter het volgende:
Nog een half uurtje, dan lopen de timers af toch?
Ziet er tegelijk heel effectief en afgrijselijk uit inderdaad omdat je weet waar het voor is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
sinds ik deze week IDF expert ben zag ik deze voorbij komen:
https://en.wikipedia.org/wiki/IDF_Caterpillar_D9
Hallucinant apocalyptisch... maar, ook wel praktisch
Ja weet ik het... gaat om het opeten toch? Dat vond ik wel zo grappig dat ik er een edit voor over had. Laat me... af en toe dom grijnzen in deze ellende is toch niet zo heel erg verkeerd. en daarentevens ben ik geen ornitholoog, dus ik heb geen idee wat voor randfiguur ik vanmorgen een vlag zag oppeuzelen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat was een Pakistaan, geen Arabier dacht ik
Hahaha het was inderdaad een rare vogelquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja weet ik het... gaat om het opeten toch? Dat vond ik wel zo grappig dat ik er een edit voor over had. Laat me... af en toe dom grijnzen in deze ellende is toch niet zo heel erg verkeerd. en daarentevens ben ik geen ornitholoog, dus ik heb geen idee wat voor randfiguur ik vanmorgen een vlag zag oppeuzelen...
dit soort extreem geweld is godzijdank zo ver van ons bed (vooralsnog) surreëel is, gelukkig maar... dat welquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ziet er tegelijk heel effectief en afgrijselijk uit inderdaad omdat je weet waar het voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |