Nee ik herinner me geen okquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
Weten jullie nog 4-1 tegen Frankrijk op het ok
Ook alleen al de opmerking: "Hier met Safari werkt dat wel", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FireFox gebruikt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Dat ligt aan de stemming van @Skedquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil hier nu een gifje posten van een bekende FOK!ker maar dan ga ik op vakantie
ok?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
okquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
Ik heb ook een MacBook maar Safari is pure aids.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Hier met Safari werkt dat wel", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FireFox gebruikt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |