quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ze wilden geen zussen blijvenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
val ik zomaar binnen bij de pottendate. Wat een binnenkomer. Leken net zusjes
Hoeveel talen spreek jij?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker Nederlanders kan je lekker praten
Ach ja, MBO ergotherapiequote:
5quote:
Welk gat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
zou hem wel bij Evie naar binnen schuiven
Een borrelnootje wellicht?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij zit @:Pisces29 iets dwars vandaag.
Leg de bal niet voor als hij er niet in magquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad meedogenloos vandaag.
Maar eens.
Ik ben de enige die het blondje als lief typeerde.quote:
Zou leuk zijn als ze Guus Til ook leuk vind.quote:
Lang geleden. Heel lang geleden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
zijn jullie wel eens verliefd geweest?
Kort antwoord dit, blondie kon het veel uitgebreider verwoorden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lang geleden. Heel lang geleden.
Bij deze gast zit ze best goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Lief meisje wel. Zonde, die gaat nog zo teleurgesteld worden
Welke songtekst?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kort antwoord dit, blondie kon het veel uitgebreider verwoorden.
Ze doet alsof er een tweede date komt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze leuk samen. Wedden dat iemand nee zegt?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doet alsof er een tweede date komt.
Vond het wel een leuke man.quote:
Niet vaak.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
zijn jullie wel eens verliefd geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?![]()
Sodeju zegquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Zij is te knap voor die Addamsfamily knul.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Zij is te knap voor die Addamsfamily knul.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet vaak.ik denk 3 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?
In de maak.quote:
'Door COVID is het er helaas nog niet van gekomen.'quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doet alsof er een tweede date komt.
Hele week helaas moeten missen, lag niet aan de mention. Hopelijk volgende week beter.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn weekend allen! Tot volgende week.
Heb gebeld, maar doen ze nietquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de uitzending uitstellen ik heb wat vertraging
Ik ben net thuis en moet nog eten. Ik waai ook iets later voorbij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we de uitzending uitstellen ik heb wat vertraging
Komt vast goed, we schrijven voor je meequote:Op maandag 16 oktober 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis en moet nog eten. Ik waai ook iets later voorbij.
Niet dus.quote:
Past wel bij hem toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |