Shitquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben alleen maar gekeken dus naar zijn 'kaliber'?
Jaja, dat 'all you can eat' krijgt nu wel een heel andere lading....quote:
Vuige leugens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Het is weer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Omdat luxe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan in mijn snuggle te niksen, zonder ook maar een afspraak tot maandag?
eerst nog 3 uur naar huis rijden..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi!
Het is weer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Buhquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 3 uur naar huis rijden..
Weer eigen bed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst nog 3 uur naar huis rijden..
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde isquote:
Wat is deze?quote:
Ander kaliber dus geen reden tot zorgen voor jou.quote:
Een categorie op zichzelf.quote:
Dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ander kaliber dus geen reden tot zorgen voor jou.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel Barb is onze premium boy
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschilquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde is
Oh ja, ik kan overal prima slapen. Het niet kunnen slapen in een vreemd bed ken ik niet. Uiteindelijk lig je toch wel lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschil
En niet alleen het bed, ook de omgeving waar je in slaapt. Thuis ben je gewend aan de omgevingsgeluiden (of afwezigheid ervan), als je ergens anders slaapt is dat altijd anders en dat merk jequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een bed verschilt toch heel erg? Of ja, vooral de matras dan. En de kussens. Maakt zoveel verschil
Misschienquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het gaat over designerdrugs, maar het gaat vast over Transformers of lego ofzo
bed in het huisje was ook best prima eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek dat iedereen zijn eigen bed als beste ervaart, terwijl elk bed in principe hetzelfde is
Fijn!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bed in het huisje was ook best prima eigenlijk
en vannacht een uur extra slaapquote:
Oh is het weer wintertijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vannacht een uur extra slaap
en hoe is het bij jou?
plannen voor het weekend?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh is het weer wintertijdNice
Ach... 't gaat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |