SPOILER: LinksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 14-10-2023 09:45:58 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/10/13/7423999/quote:The Romanian government has finally approved a compromise import permit system for certain groups of Ukrainian agricultural products to protect Romanian farmers.
Imports of wheat, maize, sunflower and soybeans will be allowed under permits issued by the Romanian Ministry of Agriculture: Romanian businesses will have to apply for a permit to import products, and the relevant commission in the ministry will grant a permit for a specific volume of products based on the submitted documents, following which quality control will be required.
"This mechanism has been agreed with both our farmers and the Ukrainian authorities," Barbu said.
In a series of questions and answers, he said the list of products covered by this licensing regime might be expanded.
Klopt plus het is vooral komisch omdat Russische Youtubers niet bij hun geld kunnen komen omdat YouTube niet uitkeert aan Russische rekeningen en de Russen kunnen niet bij een rekening buiten Rusland. Dat is ook de reden dat veel Youtubers tegenwoordig zitten in een land waar ze geen of makkelijk een visa voor kunnen krijgen. Als dan blijkt dat het Russische alternatief geen geld uitkeert dan houd het snel op. Voor deze dame een gevalletje gegokt en alles verloren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oh, dus als je zulke Russen terugschopt naar Rusland gaan ze daar jammeren dat het in het Westen beter is?
Hmmm, dat geeft perspectieven...
Dankzij Putler vriendje Musk is de Russische propaganda fors toegenomen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:19 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Alleen de antwoorden al, 2 volledig offtopic tweets en een handjevol RU propaganda.
Ik las onlangs dat 1 of andere commissie nu Twitter onderzoekt op nepnieuws en dat ze niet genoeg doen om dat te bestrijden. Hopelijk levert dat ons iets positiefs op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dankzij Putler vriendje Musk is de Russische propaganda fors toegenomen.
Een Europees verbod is in principe een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik las onlangs dat 1 of andere commissie nu Twitter onderzoekt op nepnieuws en dat ze niet genoeg doen om die te bestrijden. Hopelijk levert dat ons iets positiefs op.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik las onlangs dat 1 of andere commissie nu Twitter onderzoekt op nepnieuws en dat ze niet genoeg doen om die te bestrijden. Hopelijk levert dat ons iets positiefs op.
Bron: https://www.rijksoverheid(...)e-platforms-ingegaan
Ik ookquote:
Ik gok een natuurlijke dood.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:10 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wat zal dit keer de oorzaak zijn?
Nee. tenminste ik dacht dat die gevlucht was naar het buitenland?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:12 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik gok een natuurlijke dood.![]()
Heb je dat bericht van mij nog meegekregen? Over die russische journalist die een bord omhoog hield met stop the war?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:13 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Nee. tenminste ik dacht dat die gevlucht was naar het buitenland?
A ok. Verwonderd me niks, De Russische geheime dienst heeft al heel wat moorden op zijn geweten. De bekendste zijn die 2 gevallen in Engeland.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:14 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]Parijs om precies te zijn, werd plots duizelig na aanraken van deurkruk waar wit poedergoedje aangetroffen werd.
Elon Moskalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:39 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Een Europees verbod is in principe een mogelijkheid.
Dat zal Elon Muskovic veel pijn doen
Die waren niet dood. Zijn prutsers bij de FSB.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
A ok. Verwonderd me niks, De Russische geheime dienst heeft al heel wat moorden op zijn geweten. De bekendste zijn die 2 gevallen in Engeland.
Blijkt weer beter te gaan, en geen stoffen in haar lichaam gevonden. Wit poeder blijkt ook niet te kloppen trouwens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:14 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]Parijs om precies te zijn, werd plots duizelig na aanraken van deurkruk waar wit poedergoedje aangetroffen werd.
Post: ExtremeSatisfication in NWS / Oorlog in Oekraïne #887 Acht acht zeven
Skripal is gewoon vermoord door de FSB. Hetzelfde als Litinenko. Bij Skripal is er zelfs een gerechtelijke uitspraak van het Europese Hof dat Rusland de schuldige is met daders.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Die waren niet dood. Zijn prutsers bij de FSB.
Als je op skripsial of hoe die kerel en dat vrouwtje bij hem doelt tenminste. Ze hebben wel Litvinenko (of iets dergelijks) vermoord in Engeland.
Hij leeft nog gewoon hoor. Het was mislukt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Skripal is gewoon vermoord door de FSB. Hetzelfde als Litinenko. Bij Skripal is er zelfs een gerechtelijke uitspraak van het Europese Hof dat Rusland de schuldige is met daders.
Skripal leeft nog.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:43 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Skripal is gewoon vermoord door de FSB.
A ja zie het. Maar goed het geeft wel een patroon aan dat het dus wel gebeurt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:45 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hij leeft nog gewoon hoor. Het was mislukt.
Ja, en ook dat ze vaak falen. Zelfs Navalny is ze niet gelukt, in hun eigen land.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:48 schreef ipa84 het volgende:
[..]
A ja zie het. Maar goed het geeft wel een patroon aan dat het dus wel gebeurt.
Dat zeker. Sterker nog, ik vind het ergens wel grappig dat die journaliste onwel wordt en de politie meteen denkt ‘zal wel vergiftigd zijn’quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:48 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is onze dag gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:48 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hele artikel https://www.globaldefense(...)b-glsdb-this-winter/quote:Boeing/Saab is on track to supply Ukraine with GLSDB long-range bombs.
"We are on track to deliver the first GLSDB and a new launcher to the Ukrainian military," a company official said. Ukraine is expected to receive them somewhere in autumn.
prima ,. levert een hele hoop euro s op voor ukrainequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:56 schreef oheng het volgende:
Hongarije treurt omdat Oekraine de doorvoerbelasting op russische olie verhoogt.
Ik blijf mij erover verbazen dat die pijpleiding nog steeds werkt.
Dus de Russen worden langzaam wanhopig? Ok.quote:
Is voorspeld door @HerrDr8, 30 september.quote:
Naja, dat zien we ook aan de defensie uitgaves. Als je feitelijk tegen een min of meer gelijkwaardige tegenstadner vecht, die de steun krijgt van de NAVO, dan moet je je (russische) defensie budget verveevoudigen. En overstappen op een pure oorlogseconomie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is voorspeld door @:HerrDr8, 30 september.
Filmpje van 6 oktober, Ukraine matters.
Papierversnipperaar in NWS / Oorlog in Oekraïne #885 Raket op supermarkt
Nice!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 03:03 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Enorme verliezen aan russische zijde bij Avdiivka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |