Wees de jager, niet de prooi in deze setttingquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat heb je ervan geleerd? Nooit met die troep meedoen
Dat zeg je zekerbgewoon, in de hoop dat anderen ook zo gek zijn om zich op te gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vond het echt een leuke ervaring dat zeker,
Er word nog contact met mij opgenomen voordat het word uitgezonden, dan weet ik hoe en wat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Poeh hey dan verwacht ik wel een mention van @:Pisces29
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee ouderen zijn niet sympathiek. Kleine sneertjes.
Leuke spreukquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wees de jager, niet de prooi in deze settting
Ach als je iemand echt leuk vindt maakt het niet zo uit hoe het bij je ouders isquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Je zal die meid mee naar je ouders nemen. En dat zij het eten dan letterlijk zo naar binnen schept.
Laat ik het zo zeggen, ik zou het niet een tweede keer doen, tenzij ik gevraagd word natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zeg je zekerbgewoon, in de hoop dat anderen ook zo gek zijn om zich op te geven
Zullen wij ons opgeven?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zeg je zekerbgewoon, in de hoop dat anderen ook zo gek zijn om zich op te geven
Dan weten we wanneer we de messen moeten scherpenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Er word nog contact met mij opgenomen voordat het word uitgezonden, dan weet ik hoe en wat.
Had ik het toch goed verstaan.quote:
Ik zou me kapot schamen. Op deze manier eten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ach als je iemand echt leuk vindt maakt het niet zo uit hoe het bij je ouders is
Precies, zo heb ik wel eens pannenkoeken gegeten bij gereformeerden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ach als je iemand echt leuk vindt maakt het niet zo uit hoe het bij je ouders is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |