quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zo is first datesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:30 schreef DKUp het volgende:
Ze houdt van krullen, ze krijgt iemand zonder krullen.
je mag mijn date wel doen.quote:
Sinds 1941 is de Moscow Mule een klassieker die niet meer weg te denken is uit z'n koperen mok. Wodka en gemberbier vormen de basis van deze heerlijk verfrissende cocktail. Deze Moscow Mule cocktail is bedacht in Amerika.quote:
Neequote:
Hellaas wel ja, bij mij had denise een kop haar dus dit lijkt wel vorig jaar opgenomen.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sinds 1941 is de Moscow Mule een klassieker die niet meer weg te denken is uit z'n koperen mok. Wodka en gemberbier vormen de basis van deze heerlijk verfrissende cocktail. Deze Moscow Mule cocktail is bedacht in Amerika.
ALS JIJ KOMT IS HET AL BIJNA LENTE YEAHHHquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hellaas wel ja, bij mij had denise een kop haar dus dit lijkt wel vorig jaar opgenomen.
Nou nou nouquote:
Zieligquote:
Had ze ook een ander pak aan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hellaas wel ja, bij mij had denise een kop haar dus dit lijkt wel vorig jaar opgenomen.
quote:
Maar haai hep licht haar en blauwe ogenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef Drass het volgende:
Indische achtergrond. Je ouders kwamen uit Indonesie?
Nee mijn buurman, godverdomme.
Ik kan een opmerking maken, maar ik blijf even koest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede verhalen uit haar oude doos
Het zou er 1 van de 2 kunnen zijn geweest? Of misschien kwamen ze vaak bij een Indonesische restaurant?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef Drass het volgende:
Indische achtergrond. Je ouders kwamen uit Indonesie?
Nee mijn buurman, godverdomme.
Licht haar hebben de meeste mensen als je lang genoeg wacht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar haai het licht haar en blauwe ogen
Geen mods hier.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kan een opmerking maken, maar ik blijf even koest.
Ja en als je lang genoeg wacht is er licht en eindigt je leven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Licht haar hebben de meeste mensen als je lang genoeg wacht.
Volgende keer:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ja instagram
De plek waar je geen reactie krijgt als je vraagt wanneer het seizoen begint.
De Ursula opmerking?quote:
Juist niet elitair toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou direct weglopen dit is Sigrid Kaag 2.0
Klopt, wielrennen wel.quote:
Zit je al lang hierquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
dat aan de bar zitten met zijn tweeen duurt nog geen 2 minuten
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
We tellen de neuspiercings weer dit seizoen
Deze uit GRUN?quote:
lekker alternatief lekker gekquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het valt mij ook weer op, tot nu toe elke aflevering weer prijs!
De naam is ook al boers. Boer Harm. Of Gerben.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn loopje en outfit
Boer
Sorry Harm
En daar zou je blij mee zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zouden ze qua type mij ook precies als date geven
Nee beidequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
gematched omdat ze bijde uit groningen komen?
Ik zie het niet. Behalve dat ze lelijke mondjes trektquote:
Ja lekker saaiquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
Nee. Ik val niet op boeren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En daar zou je blij mee zijn?
Lijkt mij wel leuke jongen.
Ze leken er blij mee te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
Viel me bij haar introductiefilmpje op, nu minder.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Behalve dat ze lelijke mondjes trekt
Mag jouw vriend/vriendin niet naast je squatten?quote:
Jawel, maar niet in de gym.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag jouw vriend/vriendin niet naast je squatten?
Bij sommige activiteiten hoefde ze wellicht niet zo veel te zeggen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand heeft het 2 jaar uitgehouden met die stem
Ducktapequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand heeft het 2 jaar uitgehouden met die stem
Ik hou daar wel van.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee ouderen zijn niet sympathiek. Kleine sneertjes.
Oh ja, excuses. Mijn topografische kennis is ondermaats.quote:
Je verwacht dat het kreunen wel geil klinkt?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Bij sommige activiteiten hoefde ze wellicht niet zo veel te zeggen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je verwacht dat het kreunen wel geil klinkt?
Lekker benterenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
nu met mesquote:
Bij sneertjes verschijn ik niet eens op de date.quote:
Benteren?quote:
Jij bent wel zo'n type die niet komt opdagen ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij sneertjes verschijn ik niet eens op de date.
Banteren? Van het Engelse banter.quote:
Heb je het vaak meegemaakt?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n type die niet komt opdagen ja.
Nooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je het vaak meegemaakt?
Ik verschijn altijd.
Lekker scharenquote:
Daar moest ik ook meteen aan denken, maar schijnbaar niet dus.quote:
Sylvia geersen? Of hoe ze ook heet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
Dit is een motor die eindeloos doorgaat.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de reacties van mijn date.
Bastnijdquote:
Ik ben blij dat je dat allemaal gemist hebquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de reacties van mijn date.
Jij ging meedoen toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat allemaal gemist heb
Heb meegedaan, ging niet helemaal lekker, maar alles is straks te zien.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Heb meegedaan, ging niet helemaal lekker, maar alles is straks te zien.
Straks als in vandaag?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hij vindt haar ook niet aantrekkelijk genoegquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:53 schreef Hankster het volgende:
Jochem is ook niet het aller scherpste potloodje
Wat heb je ervan geleerd? Nooit met die troep meedoenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als in februari volgend jaar.quote:
Vond het echt een leuke ervaring dat zeker,quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat heb je ervan geleerd? Nooit met die troep meedoen
Poeh hey dan verwacht ik wel een mention van @Pisces29quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als in februari volgend jaar.
Wees de jager, niet de prooi in deze setttingquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat heb je ervan geleerd? Nooit met die troep meedoen
Dat zeg je zekerbgewoon, in de hoop dat anderen ook zo gek zijn om zich op te gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vond het echt een leuke ervaring dat zeker,
Er word nog contact met mij opgenomen voordat het word uitgezonden, dan weet ik hoe en wat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Poeh hey dan verwacht ik wel een mention van @:Pisces29
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke spreukquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wees de jager, niet de prooi in deze settting
Ach als je iemand echt leuk vindt maakt het niet zo uit hoe het bij je ouders isquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Je zal die meid mee naar je ouders nemen. En dat zij het eten dan letterlijk zo naar binnen schept.
Laat ik het zo zeggen, ik zou het niet een tweede keer doen, tenzij ik gevraagd word natuurlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zeg je zekerbgewoon, in de hoop dat anderen ook zo gek zijn om zich op te geven
Zullen wij ons opgeven?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat zeg je zekerbgewoon, in de hoop dat anderen ook zo gek zijn om zich op te geven
Dan weten we wanneer we de messen moeten scherpenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Er word nog contact met mij opgenomen voordat het word uitgezonden, dan weet ik hoe en wat.
Had ik het toch goed verstaan.quote:
Ik zou me kapot schamen. Op deze manier eten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ach als je iemand echt leuk vindt maakt het niet zo uit hoe het bij je ouders is
Precies, zo heb ik wel eens pannenkoeken gegeten bij gereformeerden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ach als je iemand echt leuk vindt maakt het niet zo uit hoe het bij je ouders is
Het ging om die meid, niet je schoonouders.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo heb ik wel eens pannenkoeken gegeten bij gereformeerden.
De heer goed bedankt voor het eten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo heb ik wel eens pannenkoeken gegeten bij gereformeerden.
Stukje orgel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De heer goed bedankt voor het eten?
Hij zei Bosnië, Afghanistan en Irak geloof ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Welke oorlog kan dat geweest zijn? Libanon? Voor is hij te oud denk ik.
en daarna er flink overheen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De heer goed bedankt voor het eten?
Net niet grachtegordel genoeg. Ook niet het talent van Conny Palmen om het alcoholgebruik over het hoofd te zien.quote:
quote:
Inderdaad, vandaar de budget versiequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Net niet grachtegordel genoeg. Ook niet het talent van Conny Palmen om het alcoholgebruik over het hoofd te zien.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]goed idee, ik zal mijn neus vast laten piercen en een disneycollectie aanleggen
Zie bovenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
Is er wel een feest sfeer in Groningen?
Toch nog. Net als gewoon soldaat natuurlijk.En nu universitair docent.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij zei Bosnië, Afghanistan en Irak geloof ik.
Watermeloen ijsquote:
Amsterdamquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:00 schreef Drass het volgende:
Mooi shot langs het water met al dat afval tussen die stenen.
Het stinkt daar ook verschrikkelijk naar wietquote:
Ga jij social work studeren?quote:
I knowquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het stinkt daar ook verschrikkelijk naar wiet
Oke. De provincie belde.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Het stinkt daar ook verschrikkelijk naar wiet
Leuk weetje over alle stoelen, er zit tape op de grond waar precies de stoel op moet komen staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:01 schreef NoCigar het volgende:
'Ik zou die stoel daar neerzetten'. Leuk werk.
Je moet wat opgeven wat je doet, ik had dus iemand naast mij zitten in de studio waarvan er van zijn beroep geen naam is maar een verzameling was van kleine beroepjesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Functioneel beheerderlekker creatief!
huuhuhuhuhuhuhuhuquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke uitstraling heeft die jongen
Allebei wel leuk
Alle romantiek van het programma wordt hier ontkrachtquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leuk weetje over alle stoelen, er zit tape op de grond waar precies de stoel op moet komen staan.
Martien Meiland zat naast je?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je moet wat opgeven wat je doet, ik had dus iemand naast mij zitten in de studio waarvan er van zijn beroep geen naam is maar een verzameling was van kleine beroepjes
Haha,,dat is bij alle tv-uitzendingen zo (denk ik) alleen realiseer ik me dat nooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leuk weetje over alle stoelen, er zit tape op de grond waar precies de stoel op moet komen staan.
Geen idee wat zijn naam was, maar hij werkte in een ziekenhuis en deed daar van alles,quote:
Manusje van alles heet datquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Geen idee wat zijn naam was, maar hij werkte in een ziekenhuis en deed daar van alles,
Leuk weetje over stoelen, hoe ze in een kamer staan laat zien of er een vrouw of man woont.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Servicemonteurs noemen wij zequote:
Vertel ons meerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk weetje over stoelen, hoe ze in een kamer staan laat zien of er een vrouw of man woont.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Spencer of deze frau gaat straks keihard nee zeggen
Keihard afwijzen dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |