Je moet wat opgeven wat je doet, ik had dus iemand naast mij zitten in de studio waarvan er van zijn beroep geen naam is maar een verzameling was van kleine beroepjesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Functioneel beheerderlekker creatief!
huuhuhuhuhuhuhuhuquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke uitstraling heeft die jongen
Allebei wel leuk
Alle romantiek van het programma wordt hier ontkrachtquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leuk weetje over alle stoelen, er zit tape op de grond waar precies de stoel op moet komen staan.
Martien Meiland zat naast je?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je moet wat opgeven wat je doet, ik had dus iemand naast mij zitten in de studio waarvan er van zijn beroep geen naam is maar een verzameling was van kleine beroepjes
Haha,,dat is bij alle tv-uitzendingen zo (denk ik) alleen realiseer ik me dat nooit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leuk weetje over alle stoelen, er zit tape op de grond waar precies de stoel op moet komen staan.
Geen idee wat zijn naam was, maar hij werkte in een ziekenhuis en deed daar van alles,quote:
Manusje van alles heet datquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Geen idee wat zijn naam was, maar hij werkte in een ziekenhuis en deed daar van alles,
Leuk weetje over stoelen, hoe ze in een kamer staan laat zien of er een vrouw of man woont.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vertel ons meerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuk weetje over stoelen, hoe ze in een kamer staan laat zien of er een vrouw of man woont.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Spencer of deze frau gaat straks keihard nee zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |