Het ging om die meid, niet je schoonouders.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo heb ik wel eens pannenkoeken gegeten bij gereformeerden.
De heer goed bedankt voor het eten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, zo heb ik wel eens pannenkoeken gegeten bij gereformeerden.
Stukje orgel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De heer goed bedankt voor het eten?
Hij zei Bosnië, Afghanistan en Irak geloof ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Welke oorlog kan dat geweest zijn? Libanon? Voor is hij te oud denk ik.
en daarna er flink overheen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De heer goed bedankt voor het eten?
Net niet grachtegordel genoeg. Ook niet het talent van Conny Palmen om het alcoholgebruik over het hoofd te zien.quote:
quote:
Inderdaad, vandaar de budget versiequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Net niet grachtegordel genoeg. Ook niet het talent van Conny Palmen om het alcoholgebruik over het hoofd te zien.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]goed idee, ik zal mijn neus vast laten piercen en een disneycollectie aanleggen
Zie bovenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
Is er wel een feest sfeer in Groningen?
Toch nog. Net als gewoon soldaat natuurlijk.En nu universitair docent.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij zei Bosnië, Afghanistan en Irak geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |