SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat ik niet bij die Amen Corner binnenkwam, want daar heb ik nog nooit van gehoord.
Misschien als ik het nummer hoor, maar de bandnaam zegt me helemaal niks.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien als ik het nummer hoor, maar de bandnaam zegt me helemaal niks.
Ik eet meestal 2 nieuwe haring, een viskroketjequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
Vis vind ik overigens meestal niet zo simpel. Of haal je dan kibbeling of zo?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik at boterhammen, net als gisteren, eergisteren at ik niks
Ben je niet helemaal in orde?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik at boterhammen, net als gisteren, eergisteren at ik niks
Klopt.... jij komt regelmatig binnen met bom dia. Dus zeg het maar.quote:
Ik ken Linda Sousa, en dan houdt het wel op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... jij komt regelmatig binnen met bom dia. Dus zeg het maar.
He, wat naarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Al dagen hoofdpijn en last van maag, ik denk dat het toch migraine is, want sinds vandaag zit de hoofdpijn echt aan 1 kant. Ik eet overdag wel gewoon en dan halverwege de middag ben ik total loss
Ze lijkt een beetje op Mies Bouwmanquote:
Wel vervelend. Niets tegen te doen zeker?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Al dagen hoofdpijn en last van maag, ik denk dat het toch migraine is, want sinds vandaag zit de hoofdpijn echt aan 1 kant. Ik eet overdag wel gewoon en dan halverwege de middag ben ik total loss
Sterkte Doedezemaar, migraine is behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Mies Bouwman
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Als m’n hersenen nog niet in de war waren, dan nu toch zeker wel
Het valt heel erg mee, hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Excuses voor m’n typen, ik denk dat ik kromme zinnen bouw en soms dubbele letters enzo en dan weer een woord vergeten
Welterusten aRdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor het draaien tot op heden, maar ik dommel al in slaap in mijn stoel.
Dus tijd om maar te gaan slapen.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst en een fijne avond
Welterusten aRd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor het draaien tot op heden, maar ik dommel al in slaap in mijn stoel.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst en een fijne avond
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:40 schreef livelink het volgende:
Terence Trent d'Arby - Sign your name
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zo te zien werd de hoes er zelfs grijs van.quote:
Ik vind het nog steeds mooi. Word meestal wel blij als ik een nummer van hem hoor.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Santa Esmeralda Don’t let me be misunderstood
Ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds mooi. Word meestal wel blij als ik een nummer van hem hoor.
Was aan het kijken uit welk jaar dit is. Maar is al 1981.quote:
Deze is eigenlijk juister.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
Joan Jett and the Blackhearts - I love rock 'n roll
Toen was jij nog maar een klein jongetje.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Was aan het kijken uit welk jaar dit is. Maar is al 1981.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen was jij nog maar een klein jongetje.
Ik heb chronische typgriep, het zou me meer dan drie minuten kosten om dat foutloos neer te zetten.quote:
Ik typ ook niet zo snel. Ben altijd verbaasd hoe snel MadMaster bijvoorbeeld is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb chronische typgriep, het zou me meer dan drie minuten kosten om dat foutloos neer te zetten.
Ik waag me er niet meer aan
Repeterende klinkers gaat bij mij altijd foutquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik typ ook niet zo snel. Ben altijd verbaasd hoe snel MadMaster bijvoorbeeld is.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Rendez vous en iets met een tijdstip
Ddm hoorde wel goed dat ze uit Nederland kwamen.quote:
Niet te missen met die uitspraakquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ddm hoorde wel goed dat ze uit Nederland kwamen.
En het feit dat bas meedeed gaf het ook wel wegquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ddm hoorde wel goed dat ze uit Nederland kwamen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En het feit dat bas meedeed gaf het ook wel weg
Dat is wel goed gedaan van Bas dan.quote:
Echt die Bas, je hoort hem overalquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel goed gedaan van Bas dan.
Klopt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
De dames van Doris D ( en ik lees net dat 1 ervan ook in dat bandje van zojuist zat)
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
C + C Music Factory - Everyone is going to sweat
Dat vroeg ik me ook af........ zou veel logischer zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
Waarom noemen ze dit nummer niet gewoon "Everbody dance now"
Klopt, maar het is wel deel van de charme.quote:
Ook wel een charmant uiterlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:34 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nathalie_Gabay
Echt een doos…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook wel een charmant uiterlijk.
Typisch jaren 80 uiterlijk, vind ik wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook wel een charmant uiterlijk.
Echt een donna, donna, donna, donnaquote:
Het is me nooit gelukt om de charme van die meuk te zien…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel deel van de charme.
Ja, maar vriendelijke ogen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Typisch jaren 80 uiterlijk, vind ik wel.
Maar geen prima donna donna donnaquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt een donna, donna, donna, donna
Ik wist dat niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij gebrek aan MadMaster: dit is de Italiaan uit Allo Allo
Tennis kijken doe ik al jaren niet meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
Soms vind ik het zo jammer dat ik dat vermogen gewoon niet meer heb om gewoon urenlang sport te kijken. De Tour de France lukt nog een beetje, maar schaatsen, tennis en zo niet meer. Terwijl ik daar vroeger gewoon hele dagen naar kon kijken.
Schaatsen kijken is dan ook niet meer te doen, de NOS verpest dat compleet door alleen maar te lullen en ritten te missen. Je komt echt niet meer in de wedstrijdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
Soms vind ik het zo jammer dat ik dat vermogen gewoon niet meer heb om gewoon urenlang sport te kijken. De Tour de France lukt nog een beetje, maar schaatsen, tennis en zo niet meer. Terwijl ik daar vroeger gewoon hele dagen naar kon kijken.
Ik kan dat met geen enkele sport meer. Voorheen nog wel met voetbal, maar na 1 wedstrijd vind ik het wel genoeg tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
Hier de clip:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Luister straks nog maar een keer, je herkent dan echt z’n stem
Ja..... best wel volgens mij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt wel de krochten van de 80’s te pakken vandaag
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt wel de krochten van de 80’s te pakken vandaag
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Dj Jazzy Jeff en die achterlijke Will Smith
Was het wat?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik heb deze week op radio4 naar de Klassieke top 400 geluisterd tijdens mijn werk. Voor de verandering.
En hoe is dat bevallen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik heb deze week op radio4 naar de Klassieke top 400 geluisterd tijdens mijn werk. Voor de verandering.
quote:
Heel wisselvallig. Ik heb stukken gehoord waar ik enorm blij van werd, maar soms was het ook erg deprimerende muziek hoor. Het is nog bezig trouwens.quote:
Oh, dat heb ik toch best wel veel gekeken, maar ik herken haar niet.quote:
Ze was Kyra, zo’n onhandelbaar kind dat bij Duncan en Jessica in dat kasteel woondequote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik toch best wel veel gekeken, maar ik herken haar niet.
Waren vandaag veel onbekende ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting voor een trip to in the memory lost songs-lane
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Kyra, zo’n onhandelbaar kind dat bij Duncan en Jessica
Pfff... dat valt dan inderdaad zwaar, kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 05:47 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet om 09.00 bloedprikken en dus nuchter blijven. En oh, wat mis ik mijn kopje koffie nu
Je moet tegenwoordig een afspraak maken. Vroeger zorgde ik ervoor dat ik er om 07.00 was. En nu kon ik alleen om deze tijd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff... dat valt dan inderdaad zwaar, kan ik me voorstellen.
9.00 uur is best laat.
Maar goedemorgen.
Dat is bij ons inderdaad ook voortaan zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig een afspraak maken. Vroeger zorgde ik ervoor dat ik er om 07.00 was. En nu kon ik alleen om deze tijd.
waardeloos is datquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig een afspraak maken. Vroeger zorgde ik ervoor dat ik er om 07.00 was. En nu kon ik alleen om deze tijd.
Nuchter bloedprikken mag ook met zwarte koffie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 05:47 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet om 09.00 bloedprikken en dus nuchter blijven. En oh, wat mis ik mijn kopje koffie nu
Oh, dat stond er niet bij. Alleen slokjes water voor medicijnen was geoorloofd. Maar het is voor mij alleen gewenning. Ik drink maar 1 kopje koffie per dag en dat is na het opstaan. Daar kan ik me op verheugen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nuchter bloedprikken mag ook met zwarte koffie.
Alleen geen melk en suiker.
Ik ben vanavond helaas niet thuis, anders had ik graag meegeluisterd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag
Is er vanavond behoefte voor een radio show, anders wil ik die wel verzorgen.
Fijne avond alvast toegewenst, Melting.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 14:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben vanavond helaas niet thuis, anders had ik graag meegeluisterd.
Dank je.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Fijne avond alvast toegewenst, Melting.
Veel plezier met de televisie programma'squote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij zijn er ook niet, te veel dingen op tv. Maar doe gerust weer eens een show, je draait altijd zo leuk afwisselend
Behoorlijk enthousiastquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:12 schreef Fogel het volgende:
Jaaaaa, show
Perfect voor bij wijn en bordspel vanavond
Gaarnequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Behoorlijk enthousiast
Zal ik rond 19:00 beginnen?
Ik moet nog boodschappen doen, maar luister ook wel mee zodra ik weer thuis ben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Behoorlijk enthousiast
Zal ik rond 19:00 beginnen?
Succes met de boodschappen doen, hopelijk lukt dat nog op een droog moment.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen, maar luister ook wel mee zodra ik weer thuis ben.
Redelijk droog overgekomen, ja. Wat spetters, maar niet noemenswaardig. Verder is het eigenlijk heerlijk weer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Succes met de boodschappen doen, hopelijk lukt dat nog op een droog moment.
Ah dat scheelt dan weer. Vanochtend was hier een flinke bui, en redelijk doorweekt aangekomen op het werk ondanks regenkleding.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk droog overgekomen, ja. Wat spetters, maar niet noemenswaardig. Verder is het eigenlijk heerlijk weer.
Ja, vanochtend ben ik ook behoorlijk natgeregend, ja. En gisteren trouwens ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:56 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah dat scheelt dan weer. Vanochtend was hier een flinke bui, en redelijk doorweekt aangekomen op het werk ondanks regenkleding.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vanochtend ben ik ook behoorlijk natgeregend, ja. En gisteren trouwens ook.
Opstarten duurt bij mij altijd lang, maar ik hoor muziek, ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:59 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]Dat is toch minder prettig, zeker twee dagen achter elkaar.
Als het goed is klinkt er nu muziek.
Gelukkig dan werkt hetquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Opstarten duurt bij mij altijd lang, maar ik hoor muziek, ja.
Ga je het bont maken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Welkom Fogel, en hopelijk veel luisterplezier
Prima voor mij dusquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee valt, maar het kan wel veel kanten op gaan qua genres.
Is wel beetje in het thema van dit nummer,quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
Moest ik eerst weer de voorwaarden accepteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:25 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Is wel beetje in het thema van dit nummer,
Tekst in een spoiler hieronder:Lekker nummer ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Welkom Madmasterquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister even mee.
De voor vandaag opnieuw ingeplande honkbalwedstrijd is voor de 2e dag op rij afgelast, morgen, zondag en dinsdag weer…
Ja, er zwemmen nu zeeleeuwen op het honkbalveld in R'dam…quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:49 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Welkom Madmaster
Vanwege het weer lijkt me?
Goedenavond MadMaster. Hopelijk is het veld morgen speelbaar dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister even mee.
De voor vandaag opnieuw ingeplande honkbalwedstrijd is voor de 2e dag op rij afgelast, morgen, zondag en dinsdag weer…
Dan is de wedstrijd in Amsterdam en 'wij' hebben een kunstgrasveld met prima drainage.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. Hopelijk is het veld morgen speelbaar dan.
Oh, dan hoop ik dat het veld zondag weer speelbaar is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is de wedstrijd in Amsterdam en 'wij' hebben een kunstgrasveld met prima drainage.
In R'dam is het nog van klei en gravel met heel slechte drainage.
Zondag en dinsdag mag ik weer naar R'dam…
Ik ook, ben dat schuiven in mijn agenda wel een beetje zat aan het worden…quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat het veld zondag weer speelbaar is.
Kan me het goed voorstellen, als het alsmaar verplaatst wordtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, ben dat schuiven in mijn agenda wel een beetje zat aan het worden…
Dune - Hardcore Vibes (remix)
Het is een Best of 7 serie, waarbij we 2-0 voor staan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Kan me het goed voorstellen, als het alsmaar verplaatst wordt
Ja, als het tegen zit 5 in 9 dagen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
Wel een hoop wedstrijden achter elkaar als het allemaal doorgaat.
Ah, ik ken het van een singletje van Wim Kan waarin hij dit nummer draait en zegt dat hij zo mooi vindt. Terwijl hij er dus continue doorheen aan het kwekken is…quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Antonín Dvořák - Humoresque als ik het goed heb.
Zal het straks luisteren, ben niet zo bekend met Wim Kan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik ken het van een singletje van Wim Kan waarin hij dit nummer draait en zegt dat hij zo mooi vindt. Terwijl hij er dus continue doorheen aan het kwekken is…
https://www.google.com/ur(...)uvV00sM&opi=89978449
Ik zou het zelf niet kunnen verzinnen qua compilatie, maar ik vind de afwisseling van klassiek met al het andere ook erg leuk…quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Giuseppe Verdi - Dies irae
Inderdaad dit is Till Lindemann solo, komt nog een nieuw album vlak uit vlak voordat de tour begint. Dit is een van de nummers daarvan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Is dit Till solo?
Daar ga ik in november of december naar toe in Ahoy…
Klonk niet slecht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Inderdaad dit is Till Lindemann solo, komt nog een nieuw album vlak uit vlak voordat de tour begint. Dit is een van de nummers daarvan.
Ik vroeg het me al af of ze dit waren. Ken vooral like ninja of hoe het ook heet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Die Antwoord, ook al eeuwen niet meer gehoord…
Enter the Ninja vermoed ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af of ze dit waren. Ken vooral like ninja of hoe het ook heet.
I Fink U Freaky?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vroeg het me al af of ze dit waren. Ken vooral like ninja of hoe het ook heet.
Correct.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Enter the Ninja vermoed ik.
Ik blijf wel luisteren hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Als er hierna nog behoefte is aan wat stevige beats, ik heb wat zaken opgenomen voor binnenkort op een tropisch eiland (waar ik waarschijnlijk ook nog live mag draaien in een club)…
Doe ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je het dan toch zat bent, dan geef je maar een gil…
DM me eventueel waar ik moet zijn voor de liveshowquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Als er hierna nog behoefte is aan wat stevige beats, ik heb wat zaken opgenomen voor binnenkort op een tropisch eiland (waar ik waarschijnlijk ook nog live mag draaien in een club)…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curaçao…quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
DM me eventueel waar ik moet zijn voor de liveshow
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het laatste nummer heb ik zojuist gestart.
Veel luisterplezier nog bij MadMaster hierna.
In de spoiler de lijst met gedraaide nummersDank voor deze topshow, ik hou er van…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
Het laatste nummer heb ik zojuist gestart.
Veel luisterplezier nog bij MadMaster hierna.
In de spoiler de lijst met gedraaide nummersDank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draai gaarne vaker
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Met kerst toevallig?quote:
Nee, eerder...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met kerst toevallig?
Deze kerst wil ik niet thuis zijn. Een paar dagen daar ipv hier klinkt als een goed alternatief.
Jammerquote:
Sorry, maar vriendin kan dit niet aan…quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, maar vriendin kan dit niet aan…
Schrap dat Curaçao dan ook maar...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry, maar vriendin kan dit niet aan…
Rustig aan, het is een mash-up van G.O.D.D. van Marco V en Faithless met God Is A DJ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
Ik hoor iets heel anders dan God is a DJ.
Het heet 'Godd is a DJ (XDR Religious Reconstruction)'...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
Oh, wacht. Er gebeurt iets goddelijks inmiddels.
De tekst is me nog niet helemaal opgevallen. Ik hoor alleen maar put it, put it, wiggadow wow wowquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Met excuus voor de vreemde titel en misschien wat onvriendelijke tekst...
Jawel, maar niet bij 30 graden op een strand met een onbekende groep qua interesses voor me.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef livelink het volgende:
Heb je al eerder in een club gedraaid, MadMaster?
Ga je er wel heen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar niet bij 30 graden op een strand met een onbekende groep qua interesses voor me.
Heb daarom maar wat sets bij elkaar geharkt, zoals dit. Geen idee wanneer ik op welk tijdstip mag aantreden...
Vanavond staan Django Wagner en Darkraver er samen op het podium.
Kan me er niks bij voorstellen qua combi...`
[ afbeelding ]
Oh, wacht. Ik ben niet zo bijdetijds tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is vanavond en ik ben nu nog gewoon thuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |