SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
Het is maar goed dat ik niet bij die Amen Corner binnenkwam, want daar heb ik nog nooit van gehoord.
Misschien als ik het nummer hoor, maar de bandnaam zegt me helemaal niks.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien als ik het nummer hoor, maar de bandnaam zegt me helemaal niks.
Ik eet meestal 2 nieuwe haring, een viskroketjequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
Vis vind ik overigens meestal niet zo simpel. Of haal je dan kibbeling of zo?
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik at boterhammen, net als gisteren, eergisteren at ik niks
Ben je niet helemaal in orde?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik at boterhammen, net als gisteren, eergisteren at ik niks
Klopt.... jij komt regelmatig binnen met bom dia. Dus zeg het maar.quote:
Ik ken Linda Sousa, en dan houdt het wel op.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... jij komt regelmatig binnen met bom dia. Dus zeg het maar.
He, wat naarquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Al dagen hoofdpijn en last van maag, ik denk dat het toch migraine is, want sinds vandaag zit de hoofdpijn echt aan 1 kant. Ik eet overdag wel gewoon en dan halverwege de middag ben ik total loss
Ze lijkt een beetje op Mies Bouwmanquote:
Wel vervelend. Niets tegen te doen zeker?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Al dagen hoofdpijn en last van maag, ik denk dat het toch migraine is, want sinds vandaag zit de hoofdpijn echt aan 1 kant. Ik eet overdag wel gewoon en dan halverwege de middag ben ik total loss
Sterkte Doedezemaar, migraine is behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Mies Bouwman
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Als m’n hersenen nog niet in de war waren, dan nu toch zeker wel
Het valt heel erg mee, hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Excuses voor m’n typen, ik denk dat ik kromme zinnen bouw en soms dubbele letters enzo en dan weer een woord vergeten
Welterusten aRdquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor het draaien tot op heden, maar ik dommel al in slaap in mijn stoel.
Dus tijd om maar te gaan slapen.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst en een fijne avond
Welterusten aRd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Melting bedankt voor het draaien tot op heden, maar ik dommel al in slaap in mijn stoel.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst en een fijne avond
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:40 schreef livelink het volgende:
Terence Trent d'Arby - Sign your name
Slaap lekkerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zo te zien werd de hoes er zelfs grijs van.quote:
Ik vind het nog steeds mooi. Word meestal wel blij als ik een nummer van hem hoor.quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Santa Esmeralda Don’t let me be misunderstood
Ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds mooi. Word meestal wel blij als ik een nummer van hem hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |