abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211169993
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2023 12:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Waarom gooit hij dan geen grotere bommen op Oekraïne?
Misschien komt dat nog. Je kunt ook de door Putin gesteunde moordpartij door Hamas in Israël zien als 'meer moorden'.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 3 november 2023 @ 00:00:49 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211175348
https://9gag.com/gag/aGEv(...)tm_medium=post_share

Netjes..
Rusland heeft deze week 37 Oekraïense vliegtuigen neer gehaald.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_211187441
twitter
pi_211187578
quote:
Nou, laat eens zien wat er dan precies is gelogen over het tegenoffensief.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211187728
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 00:00 schreef theguyver het volgende:
https://9gag.com/gag/aGEv(...)tm_medium=post_share

Netjes..
Rusland heeft deze week 37 Oekraïense vliegtuigen neer gehaald.
Ja, het Russische offensief verloopt uitstekend.
Ze hebben bijna het geannexeerde grondgebied in Oekraïne ingenomen....
pi_211192369
quote:
Wat mij op viel is dat Rob de Wijk ineens omgeslagen was van toon.
Ik luister wel eens naar zijn podcasts en hij was altijd best wel realistisch over de kansen van Oekraïne.
Dat de kans erg klein is dat ze de Russen gaan verslaan omdat die nu hun doctrine in orde hebben.
En ineens een paar weken geleden was hij omgeslagen, het leek wel of hij een reprimande had gehad van de één of ander.
Hij was ineens een stuk positiever over de kansen van Oekraïne.
Terwijl nu juist blijkt dat de kansen voor Oekraïne alleen maar kleiner worden.
pi_211192938
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 18:05 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik luister wel eens naar zijn podcasts en hij was altijd best wel realistisch over de kansen van Oekraïne.
Dat de kans erg klein is dat ze de Russen gaan verslaan omdat die nu hun doctrine in orde hebben.
En ineens een paar weken geleden was hij omgeslagen, het leek wel of hij een reprimande had gehad van de één of ander.
Rob zegt de hele oorlog al het tegenovergestelde, dus het is in dat geval juist heel consistent...
pi_211195601
quote:

[..]
Ik luister eigenlijk nooit naar Rob de Wijk maar in NWS zijn ze vaak kritisch op hem dus dan zal hij wel genuanceerde taal spreken :D
  Forum Admin zaterdag 4 november 2023 @ 21:28:47 #159
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211195665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik luister eigenlijk nooit naar Rob de Wijk maar in NWS zijn ze vaak kritisch op hem dus dan zal hij wel genuanceerde taal spreken :D
Dat doe ie juist niet. Wat hij zegt klopt vaak grotendeels wel, maar het is ontzettend alarmistisch/schreeuwerig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211195850
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Hij is niet slecht, heeft wel kennis en connecties.
Beseft ook wat de reden van de oorlog is.
Maar heeft het vaak over nucleaire dreiging en dat de jeugd zich niet bewust is van dat gevaar.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:18:28 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211196513
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hij is niet slecht, heeft wel kennis en connecties.
Beseft ook wat de reden van de oorlog is.
Maar heeft het vaak over nucleaire dreiging en dat de jeugd zich niet bewust is van dat gevaar.
Rusland gooit om de zoveel weken wel een nucleaire dreiging tegen een land aan.
Daarom hebben Westerse landen Oekraïne er op aangedrongen niet Rusland of wit Rusland zelf binnen te vallen.
En zoals je aan de noordelijk grens en Moldavië kan zien is dat ook niet gaande.
  zaterdag 4 november 2023 @ 22:25:34 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_211196651
quote:

[..]
De oorlog duurt nu al 2 jaar en Rusland moet hun productie op gaan schroeven en straks ook mensen oproepen uit Moskou en St Petersburg en andere rijkere regionen.
Terwijl het westen zorgt voor genoeg materiaal voor Oekraïne om stand te houden en voor te zorgen dat Rusland zoals Duitsland eindigt in ww1.

Waarom haal ik ww1 aan Duitsland verloor omdat ze aan de grond zaten met toevoer naar het front.
Engeland Frankrijk en België kregen hulp vanuit de VS het was niet zozeer dat de VS een leger naar Europa stuurde maar meer al het overige wat de VS deed aan ondersteuning waardoor Duitsland zag dat ze gewoon niet meer konden winnen.
Ondanks dat men nog in Frankrijk vocht.

En ja Israel krijgt nu de aandacht en wapens en overige meuk, maar Israel maakt momenteel gehakt van Hamas, dat verdere hulp niet nodig is.
  zondag 5 november 2023 @ 01:34:04 #163
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_211198187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:25 schreef theguyver het volgende:

[..]
De oorlog duurt nu al 2 jaar en Rusland moet hun productie op gaan schroeven en straks ook mensen oproepen uit Moskou en St Petersburg en andere rijkere regionen.
Terwijl het westen zorgt voor genoeg materiaal voor Oekraïne om stand te houden en voor te zorgen dat Rusland zoals Duitsland eindigt in ww1.

Waarom haal ik ww1 aan Duitsland verloor omdat ze aan de grond zaten met toevoer naar het front.
Engeland Frankrijk en België kregen hulp vanuit de VS het was niet zozeer dat de VS een leger naar Europa stuurde maar meer al het overige wat de VS deed aan ondersteuning waardoor Duitsland zag dat ze gewoon niet meer konden winnen.

En ja Israel krijgt nu de aandacht en wapens en overige meuk, maar Israel maakt momenteel gehakt van Hamas, dat verdere hulp niet nodig is.
Fijn je weer onderbouwd ze zien posten :)
Lach met een schone bips
pi_211198930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 22:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

De VS zorgt wel dat ze hulp nodig hebben want het industrieel complex moet ook gespekt worden.
pi_211198992
quote:
Westen discreet in gesprek met Kiev over mogelijk vredesoverleg en wat Oekraïne dan eventueel zal moeten opgeven om deal te sluiten

Amerikaanse en Europese functionarissen praten discreet met Oekraïne over een mogelijk toekomstig vredesoverleg met Rusland, bericht het Amerikaanse ‘NBC News’. De nieuwszender baseert zich op informatie van ingewijden. In de gesprekken zou in algemene zin zijn aangekaart wat Oekraïne mogelijk moet opgeven om een vredesdeal te kunnen sluiten, zeggen die bronnen.

https://www.hln.be/buiten(...)te-sluiten~a8dd4f2a/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_211199071
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 09:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Denk jij dat Rusland een deal accepteert?
Oekraïne begint nu wel te verzwakken, als Rusland door zet kunnen ze volgend jaar veel meer pakken.
pi_211199136
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 09:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

RuSsIsCHe PrOPaGaNDa
pi_211199595
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 09:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Denk jij dat Rusland een deal accepteert?
Oekraïne begint nu wel te verzwakken, als Rusland door zet kunnen ze volgend jaar veel meer pakken.
Rusland mag dat doen begreep ik uit de discussie van de afgelopen 2 jaar.
pi_211201180
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211201222
quote:
Die reacties _O- _O_
pi_211201299
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 13:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]